Mikä selain?

wanha windows.

Mitä selainta te, joilla on windows 98 nettikäytössä, käytätte? Mikä merkki ja mikä versio? Itse yritän juuri löytää vanhalle kakkoskoneelleni parasta mahdollista selainta, jolla sivustojen surffailu kävisi mukavasti. Olen törmännyt siihen, että tunnetuimpien selaintekijöiden uusimmat selaimet eivät toimi tai toimivat todella nihkeästi vanhassa koneessani, joten olisi kai hyvä etsiä jotakin vanhempaa versiota, vai? Eli siis itse kysymys: Mitä selainta te käytätte vanhoissa koneissanne?

5

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittaja

      Niin, ja se käyttöjärjestelmä on siis Windows 98 SE. Ei siis pelkkä win 98, kuten vahingossa tuossa aluksi kirjoitin.

    • Itse käytän Mozilla FireFoxin uusinta versiota vanhassa koneessani.

      Operaan en ole valitettavasti jaksanut tutustua ja Internet Explorer 6:en käyttö se vasta typerää olisikin.

    • Dr-Evil

      Moi,

      Kyllä kannatta ladata tuo Mozilla Firefox. En näe mitään syytä miksi ei toimisi 98:ssa.

      Saat sen täältä:

      http://www.mozilla-europe.org/fi/products/firefox/

      Tosa vielä vähimmäisvaatimukset lataamiselle:

      Windows
      Vähimmäisvaatimukset

      * 233 MHz:n prosessori
      * 64 Mt keskusmuistia
      * 50 Mt vapaata levytilaa
      * Microsoft Windows 98

      Mozilla suosittelee

      * 500 MHz:n prosessori
      * 256 Mt keskusmuistia
      * 100 Mt vapaata levytilaa
      * Microsoft Windows XP

    • ...

      Myös Firefox on asennettuna ja satunnaisesti käytössä, mutta se tuntuu jotenkin hitaammalta vanhassa koneessa. Opera toimii vikkelästi, vaikka kone on ihan mopo nykymittapuun mukaan (450MHz).

      • Pave.

        Kumpikin toimii sekä Opera, että Firefox. Jos käytössä Win95 niin siihenkin löytyy Operalta toimiva selain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe