Eiks suomen kansa ole aina surrut laulajia,ja levyyhtiöt painaa kuoleman jälkeeen kokoelmalevyt.Siitä puhutaan edelleen usein,kun Olavi Virta,Junnu Vainio,Sauli Lehtonen,Tapio Rautavaara,Tamara Lund,Juice,Jamppa Tuominen,Aki Sirkesalo ym.Ja Kirka kuolivat.Ja yleensä melkein jokainen ihminen kuuntelee joskus musiikkia.Ja eikös jokaisella meillä ole omat suosikki laulajat.Minulla se on Kirka ja moni muukin suomalainen laulaja.
Suomalaiset laulajat
3
789
Vastaukset
- ymmärrettävää..
Minusta on täysin ymmärrettävää, että laulajia surraan. Monille liittyy tiettyihin kappaleisiin rakkaita ja kipeitäkin muistoja.
Minua eivät nuo monet herjaavat ja Kirkan muistoa alentavat viestit suuremmin satuta, vaikka joitain niistä olen kommentoinutkin. Ne osoittavat huonoa käytöstä ja itsetuntoa. Ihan sama juttu oli jokin aika sitten Juicen lähdön jälkeen. Melkoista loanheittoa.
Sekä Kirka että aiemmin edesmennyt Juice ovat arvostuksensa ansainneet kovalla työllä ja heille kummallekaan mikään ei tullut ilmaiseksi. - tiilikainen
Laulajia näistä on vain Olavi Virta,Tamara Lund.Ei pidä sekoittaa Kirkaa laulajiin.
- Anonyymi
No Jospa Kirka tulkitsi, ja jopa erinomaisesti, näin jälkikäteenkin kuunneltuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731167EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78832
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616