Käärmeenkantaja ja rapu

jouskariksi luokiteltu, tie...

Olen siis virallisesti jouskari, mutta kolmentoista horoskoopissa käärmeenkantaja. Ravut ja jouskarit eivät tietääkseni sovi pidempään suhteeseen. Intohimoa kyllä löytyy. Miten sitten käärmeenkantaja ja rapu? Titetääkö kukaan?

3

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seijakorpi

      Heippa!
      Lähipiirissä on ollut useita rapu-jousimies -yhdistelmiä. Yleensä ne menevät niin, että rapu alkaa sitoa ja määrätä kaikkia tekemisiä, jos ei muuten, niin ainakin naispuolinen rapu tiristää krokotiilinkyyneleen silmäkulmaan että saisi tahtonsa perille.

      Seksi voi olla hyvää, mutta pidemmän päälle alkaa raivostuttaa, kun rapu haluaa olla koko ajan liian tiiviisti, sitoo ja alkaa puuhata häitä ja ainaista yhdessä oloa. Lopulta siihen liittyy ravun koko suku, jota pitää tapailla jatkuvasti, eikä paljon muita sitten enää saakaan tavata.

      Yleensä jousimies (itsekin olen käärmeenkantaja -kohdassa syntynyt) ei kuitenkaan kestä liiallista sitomista ja haluaa henkisen vapauden sekä jotain omaa - aikaa - ystäviä - tekemistä.

      Harkitse tarkkaan oletko valmis ottamaan liekaa kaulaasi. Tosin rapu ei ole ainoa merkki jolla on sitomistaipumuksia.

      Terv. kohtalotoveri.

      • nii..

        Eivät kaikki ravut ole takertujia ja lässyn lässyn lääpällään olijoita! Itse olen rapu ja naimisissa skorpparin kanssa ja meillä kyllä skorppari-mies ollut se läheisriippuvaisempi ja mustasukkainen ja ekana haluamassa kihloihin, naimisiin, lapsia yms.
        Muuten mielestäni rapu kuvaa minuakin hyvin mutta ei tuossa kyynelehtimisessä ja takertumisessa, kaikkea muuta!


    • se käärmeenkantja -jouskari

      Mun rapumieheni on intohimoinen rakastaja, ja minä sytyn heti hänen lähellään.Ihana kokki, osaa tanssia, on koti- sekä seuramies. Onko yleistä ravuilla, että ne kuvittelee, että joku toinen huolehtii niden menoista ja tuloista. Palkkansa kyllä antaa mulle, mutta mä en halua olla sen "holhooja". Ei se rilluttele tai törsää.
      Minä haluan tasa-arvoista suhdetta. En halua hänen rahojaan. Haluan olla riippumaton.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe