Halonen-Tuomioja linja tuhoaa USA-suhteet

12

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hertha

      Onko Yhdysvallat hyökkäämässä Suomeen?

      • sentään.

        Tietysti ASA:lla on huoli siitä että punikit vielä liittoutuu yhteen ja yrittävät taas valloittaa koko maailman.


      • Hertha
        sentään. kirjoitti:

        Tietysti ASA:lla on huoli siitä että punikit vielä liittoutuu yhteen ja yrittävät taas valloittaa koko maailman.

        Mitkä ihmeen punikit? Kuuba ja Pohjois-Koreako? Mitä Suomella on sen kanssa tekemistä?


      • Masa.
        Hertha kirjoitti:

        Mitkä ihmeen punikit? Kuuba ja Pohjois-Koreako? Mitä Suomella on sen kanssa tekemistä?

        Suomi on sosialistinen valtio USA:lle, koska Suomi on USA ja Israel-vastainen.
        Sosialistit pitäisi saada Suomen johdosta pois. Mitä nopeammin sen parempi.


      • Hertha
        Masa. kirjoitti:

        Suomi on sosialistinen valtio USA:lle, koska Suomi on USA ja Israel-vastainen.
        Sosialistit pitäisi saada Suomen johdosta pois. Mitä nopeammin sen parempi.

        Onko USA-vastaisuus sosialismia?


      • jerre myrkky
        Masa. kirjoitti:

        Suomi on sosialistinen valtio USA:lle, koska Suomi on USA ja Israel-vastainen.
        Sosialistit pitäisi saada Suomen johdosta pois. Mitä nopeammin sen parempi.

        Kai nimimerkki"Masa"käsittää väitteensä ristiriidan? Sosialismia on tuotanto-välineiden kansallinen omistus. Jos "Masa" tarkoittaa Sosialidemokraatteja sosialisteiksi,hän on käsittääksen erehtynyt pahasti. Juuri Sos Demien hallituskausilla on yksityistetty lähes kaikki tärkeä kansallisomaisuus! Ensin on verovaroilla kunnostettu kansan omaisuus,jonka jälkeen myyty kansainvälisille pörssikeinoittelijoille! Ei tuon kaltainen ole sosialismia. Ei Suomi ole USA-,eikä Israel-vastainen.Suuri enemmistö ei vain pidä sodista,eikä miehityksistä,kidutuksista puhumattakaan.


      • Kyllä.
        Hertha kirjoitti:

        Onko USA-vastaisuus sosialismia?

        Tarja Halonen ja Erkki Tuomioja ovat USA-vastaisia koska ovat sosialisteja.
        Tietenki voi olla USA-vastainen myös jonku muun syyn vuoksi, lisäksi.


      • Ace of space
        Hertha kirjoitti:

        Onko USA-vastaisuus sosialismia?

        Onko feministilesbo-vastaisuus demaria?


      • toista
        jerre myrkky kirjoitti:

        Kai nimimerkki"Masa"käsittää väitteensä ristiriidan? Sosialismia on tuotanto-välineiden kansallinen omistus. Jos "Masa" tarkoittaa Sosialidemokraatteja sosialisteiksi,hän on käsittääksen erehtynyt pahasti. Juuri Sos Demien hallituskausilla on yksityistetty lähes kaikki tärkeä kansallisomaisuus! Ensin on verovaroilla kunnostettu kansan omaisuus,jonka jälkeen myyty kansainvälisille pörssikeinoittelijoille! Ei tuon kaltainen ole sosialismia. Ei Suomi ole USA-,eikä Israel-vastainen.Suuri enemmistö ei vain pidä sodista,eikä miehityksistä,kidutuksista puhumattakaan.

        "Juuri Sos Demien hallituskausilla on yksityistetty lähes kaikki tärkeä kansallisomaisuus!"

        Siis ollaan koko kansan puolue vaalipuheissa ja
        myydään koko kansan omaisuus omien taskujen
        täytteeksi?


      • kumpa eivät
        jerre myrkky kirjoitti:

        Kai nimimerkki"Masa"käsittää väitteensä ristiriidan? Sosialismia on tuotanto-välineiden kansallinen omistus. Jos "Masa" tarkoittaa Sosialidemokraatteja sosialisteiksi,hän on käsittääksen erehtynyt pahasti. Juuri Sos Demien hallituskausilla on yksityistetty lähes kaikki tärkeä kansallisomaisuus! Ensin on verovaroilla kunnostettu kansan omaisuus,jonka jälkeen myyty kansainvälisille pörssikeinoittelijoille! Ei tuon kaltainen ole sosialismia. Ei Suomi ole USA-,eikä Israel-vastainen.Suuri enemmistö ei vain pidä sodista,eikä miehityksistä,kidutuksista puhumattakaan.

        olisi amerikkalaiset tulleet pelastamaan tätä kiittämätöntä maanosaa saksalaisten kynsistä. Olisi niin paljon parempi paikka elää rotu ihmisenä.
        Auttajan rooli on joskus ikävä. Sama pätee ihan katutasolla kun menee erottamaan tappelijoita. Siinä voi tulla itselle turpaan kuten idols sankarille kävi. Eli, siis väliin ei saa mennä vaan on annettava kaiken mennä omalla painollaan.
        Tämähän on tuttu tyyli myös suomen valtiolla. Apuja ei pyydetä eikä anneta. Piste.


    • ulkomaalainen

      ... USA:n kaltainen uskonnollis-oikeistolainen valta ja kansalla keskiaikaiset käsitykset maailmasta.

    • Kiitokset Halonen, Tuomioja ja kumppanit!

      Lievästi karrikoiden kuulemme sitten hyvään seuraan:

      Norsunluurannikko, Etiopia, Eritrea, Palestiina, Liberia, Kuuba, Pohjois-Korea, Suomi…

      Meille ei tohdi aseita myydä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      106
      792
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      624
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe