http://www.kaleva.fi/plus/juttu633203_page0.htm
Ilmeisesti Suomea pidetään punikkivaltiona koska ulkoministerinä on Erkki Tuomioja ja presidenttinä Tarja Halonen.
Halonen-Tuomioja linja tuhoaa USA-suhteet
12
760
Vastaukset
- Hertha
Onko Yhdysvallat hyökkäämässä Suomeen?
- sentään.
Tietysti ASA:lla on huoli siitä että punikit vielä liittoutuu yhteen ja yrittävät taas valloittaa koko maailman.
- Hertha
sentään. kirjoitti:
Tietysti ASA:lla on huoli siitä että punikit vielä liittoutuu yhteen ja yrittävät taas valloittaa koko maailman.
Mitkä ihmeen punikit? Kuuba ja Pohjois-Koreako? Mitä Suomella on sen kanssa tekemistä?
- Masa.
Hertha kirjoitti:
Mitkä ihmeen punikit? Kuuba ja Pohjois-Koreako? Mitä Suomella on sen kanssa tekemistä?
Suomi on sosialistinen valtio USA:lle, koska Suomi on USA ja Israel-vastainen.
Sosialistit pitäisi saada Suomen johdosta pois. Mitä nopeammin sen parempi. - Hertha
Masa. kirjoitti:
Suomi on sosialistinen valtio USA:lle, koska Suomi on USA ja Israel-vastainen.
Sosialistit pitäisi saada Suomen johdosta pois. Mitä nopeammin sen parempi.Onko USA-vastaisuus sosialismia?
- jerre myrkky
Masa. kirjoitti:
Suomi on sosialistinen valtio USA:lle, koska Suomi on USA ja Israel-vastainen.
Sosialistit pitäisi saada Suomen johdosta pois. Mitä nopeammin sen parempi.Kai nimimerkki"Masa"käsittää väitteensä ristiriidan? Sosialismia on tuotanto-välineiden kansallinen omistus. Jos "Masa" tarkoittaa Sosialidemokraatteja sosialisteiksi,hän on käsittääksen erehtynyt pahasti. Juuri Sos Demien hallituskausilla on yksityistetty lähes kaikki tärkeä kansallisomaisuus! Ensin on verovaroilla kunnostettu kansan omaisuus,jonka jälkeen myyty kansainvälisille pörssikeinoittelijoille! Ei tuon kaltainen ole sosialismia. Ei Suomi ole USA-,eikä Israel-vastainen.Suuri enemmistö ei vain pidä sodista,eikä miehityksistä,kidutuksista puhumattakaan.
- Kyllä.
Hertha kirjoitti:
Onko USA-vastaisuus sosialismia?
Tarja Halonen ja Erkki Tuomioja ovat USA-vastaisia koska ovat sosialisteja.
Tietenki voi olla USA-vastainen myös jonku muun syyn vuoksi, lisäksi. - Ace of space
Hertha kirjoitti:
Onko USA-vastaisuus sosialismia?
Onko feministilesbo-vastaisuus demaria?
- toista
jerre myrkky kirjoitti:
Kai nimimerkki"Masa"käsittää väitteensä ristiriidan? Sosialismia on tuotanto-välineiden kansallinen omistus. Jos "Masa" tarkoittaa Sosialidemokraatteja sosialisteiksi,hän on käsittääksen erehtynyt pahasti. Juuri Sos Demien hallituskausilla on yksityistetty lähes kaikki tärkeä kansallisomaisuus! Ensin on verovaroilla kunnostettu kansan omaisuus,jonka jälkeen myyty kansainvälisille pörssikeinoittelijoille! Ei tuon kaltainen ole sosialismia. Ei Suomi ole USA-,eikä Israel-vastainen.Suuri enemmistö ei vain pidä sodista,eikä miehityksistä,kidutuksista puhumattakaan.
"Juuri Sos Demien hallituskausilla on yksityistetty lähes kaikki tärkeä kansallisomaisuus!"
Siis ollaan koko kansan puolue vaalipuheissa ja
myydään koko kansan omaisuus omien taskujen
täytteeksi? - kumpa eivät
jerre myrkky kirjoitti:
Kai nimimerkki"Masa"käsittää väitteensä ristiriidan? Sosialismia on tuotanto-välineiden kansallinen omistus. Jos "Masa" tarkoittaa Sosialidemokraatteja sosialisteiksi,hän on käsittääksen erehtynyt pahasti. Juuri Sos Demien hallituskausilla on yksityistetty lähes kaikki tärkeä kansallisomaisuus! Ensin on verovaroilla kunnostettu kansan omaisuus,jonka jälkeen myyty kansainvälisille pörssikeinoittelijoille! Ei tuon kaltainen ole sosialismia. Ei Suomi ole USA-,eikä Israel-vastainen.Suuri enemmistö ei vain pidä sodista,eikä miehityksistä,kidutuksista puhumattakaan.
olisi amerikkalaiset tulleet pelastamaan tätä kiittämätöntä maanosaa saksalaisten kynsistä. Olisi niin paljon parempi paikka elää rotu ihmisenä.
Auttajan rooli on joskus ikävä. Sama pätee ihan katutasolla kun menee erottamaan tappelijoita. Siinä voi tulla itselle turpaan kuten idols sankarille kävi. Eli, siis väliin ei saa mennä vaan on annettava kaiken mennä omalla painollaan.
Tämähän on tuttu tyyli myös suomen valtiolla. Apuja ei pyydetä eikä anneta. Piste.
- ulkomaalainen
... USA:n kaltainen uskonnollis-oikeistolainen valta ja kansalla keskiaikaiset käsitykset maailmasta.
Kiitokset Halonen, Tuomioja ja kumppanit!
Lievästi karrikoiden kuulemme sitten hyvään seuraan:
Norsunluurannikko, Etiopia, Eritrea, Palestiina, Liberia, Kuuba, Pohjois-Korea, Suomi…
Meille ei tohdi aseita myydä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221143
- 1171006
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97842- 106792
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa224624- 40569
- 49559
- 25525