Oliko KIRKA kukkopoikamainen öykkäri, joka oli aina tukkanuottasilla jonkun kanssa??Ja muutenkin vihamielinen ja halviksittu persoona?
En koskaan itse tavanut henkilöä joten olen jäävi sanomaan mittään..
Jotkut taas ylistää että mies olisi ollut itse lempeyden ja hyväntuulisuuden perikuva??Ota ny sitten selvää!!Tunsiko kukaa kirjoittajista miestä henk.kohtaisesti?
Mä muistan sen yhden KIRKAN biisin jossa laulettin jotenki että"tulen luoksesi perhosena -verhoille laskeutuen.." Mikä biisi oli kyseessä tunnistaako kukkaan fani?
Öykkäri?
9
1638
Vastaukset
- enpä usko
eiköhän kirka ollut aika mukava ja sympaattinen mies. Itse olen Kirkan kerran nähnyt lavalla ja oli mukavan tuntuinen heppu. Ei ylpeä öykkäri ollenkaan. sitähän ei sitten tiedä kuinka hän läheistensä kanssa oli. Selllaisten joidenka kanssa joutuu olemaan tekemisissä joka päivä. Mutta ulkopuolisiä kohtaan oli kyllä ihan fiksun tuntuinen äijä.
Kuitenkin kertonee jotain että ei tunnu olevan pahaa sanottavaa hänestä kellään.- olen kuullut..
..ennen kuolemaa ja sen jälkeen, kertoo siitä, että Kirka oli kovin pidetty. Kollegat luonnehtivat häntä fiksuksi ja vaatimattomaksi tyypiksi, joku jopa liiankin kiltiksi..
Vaikea sanoa, mutta olen hänet kerran pikkutyttönä tavannut Maunulassa ja muistan hänet ystävällisenä ja mukavan tuntuisena kaverina. Tottakai vuodet asioita muuttaa, mutta uskon, että tuo em. yleiskuva on se paikkansa pitävä. Noi haastattelut, joita nyt on videoilla pyörinyt netissä vahvistavat tätä mielikuvaa. Valoisa, hymyilevä, myönteinen..
- Työn merkeissä
Minä olen ollut työn merkeissä tekemisissä hänen kanssaan ja jos häntä vertaa vaikkapa Kuju Hyttiseen niin täytyy sanoa että eroa on kuin yöllä ja päivällä.Kuju oli kuin itse ylpeys ja
koppava,kun Kirka taasen erittäin symppis eikä koskaan näyttänyt ylpeältä niinkuin jotkut kenelle on kuuluisuus noussut päähän.Näin se vaan menee
toiset diivailee ja toiset taas ei . - Lähikaduntyttö
Erittäin miellyttävä ja sympaattinen henkilö oli Kirka.
"palaat luokseni perhosena verhoille laskeutuen ..." on Dingoa.- Lähipubinmies
Aivan..kirjoitin vahingossa otteen väärästä biisistä kun se soi tuolla taustalla ja hieman hönässä kirjootin niin ajatukset sinkoilee ..siinä biisissä jota tarkoitin laulettiin että"eilen oltiin mikkelissä huomenna jo ties missä" se on hyvä vauhdikasbiisi..mutta en muista nimee vaikka oon sen sata kertaan kuullu
- ukkeli.
Lähipubinmies kirjoitti:
Aivan..kirjoitin vahingossa otteen väärästä biisistä kun se soi tuolla taustalla ja hieman hönässä kirjootin niin ajatukset sinkoilee ..siinä biisissä jota tarkoitin laulettiin että"eilen oltiin mikkelissä huomenna jo ties missä" se on hyvä vauhdikasbiisi..mutta en muista nimee vaikka oon sen sata kertaan kuullu
Ei pitäisi kirjoittaa mitään mitä ei itse tarkoita.Pahoitit aika monen mielen joko tahattomasti tai tahallaan
- Lähipubinmies
ukkeli. kirjoitti:
Ei pitäisi kirjoittaa mitään mitä ei itse tarkoita.Pahoitit aika monen mielen joko tahattomasti tai tahallaan
...moukkamaisuuttani..dDa daadaa juurii sehän se laulu olikin nimeltään,oli liian helppo ettei tullut etes mieleen että se olisi kappaleen nimi.
- Lähipubinmies
Lähipubinmies kirjoitti:
...moukkamaisuuttani..dDa daadaa juurii sehän se laulu olikin nimeltään,oli liian helppo ettei tullut etes mieleen että se olisi kappaleen nimi.
Ai niin..piti vielä mainita että kuulin luuotettavalta lähteeltä että oli KIRKALLA kin juoma kausia -mutta ne oli semmosissa pikkupätkissä eikä haitannu tahtia..anteeksi vain jos tämä totuus jotain loukkasi,miksipä olisi
- öykkäri
mutta jossain muistin sopukassa sellaista että mikä juttu se olikaan silloin, kun Koivusalo ja Hallikainen pitivät jonkin laivatapahtuman/risteilyn??
Muistelen että siihen liittyi et Kirka vaati jotain mitä ei saanut...mitä se oli? Jotain erityistä kohtelua...jotain outoa "käytöstä" oli ja siitä oli lehdissä ja sitten oli että se on sovittu. Diivailuako vai tms...jos joku muistaa?
Joka tapauksessa sen jälkeen ei ole ollut mitään negatiivista...nöyrää esiintyjää vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768