Oinaan kaverit?

ihan muuten vaan

Minkä merkkien kanssa oinaat tulevat toimeen noin niinkuin muutenkin kuin romanttisessa mielessä? Entä keiden kanssa ei tule toimeen?

15

4276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikkuli.

      ovat olleet mm. skorpioni, kauris ja vaaka. Vuosia kestäneitä ystävyyssuhteita ja erittäin syviä sellaisia :)

    • kaverit

      Läheisimmät ystävät ovat kauris x 2, jousimies x 2 ja vesimies. Kavereiksi (ja nehän on eri asia, kuin ystävät...) on etsiytynyt enimmäkseen vesimiehiä, jousimiehiä ja kaksosia.

      Neitsyt, skorpioni ja rapu puuttuvat oikeastaan kokonaan kaveripiiristä. Tiedä tuota sitten, miksi... Niin ja toisia oinaita ei kaveripiirissäni ole? :D

    • paras ystävä

      on toinen oinasnainen. "Kyllä koira koiran tuntee :)" Siinä ei paljon sanoja eikä selityksiä tarvita. Voidaan ottaa välillä etäisyyttä, kun rupee hermo meneen, mutta sitten taas palataan entiseen tilanteeseen ja ystävyyteen. Muita hyviä naisystäviä on vesimies ja vauhdikas jousimies. Huumoria, vauhtia ja persoonallisuutta sopivasti. Kaurisnainen on kunnioitusta herättävä ystävä, mutta aika ajoin hiukan liian niuho jääräpää ja uratykki oinaalle. Kaurismiehen kanssa taas ei pysty pelkkään ystävyyteen. Se menee aina kiihkeeksi suhteeksi, jossa on sitä muutakin niin paljon.

      Rapua vierastan ja härkänaista myös. Vaaka on niin ikään etäinen ja kaksosnaisen mielenliikkeitä en oikein jaksa. Kalat-kaveri on oinaalle hankala ja monimutkainen. Pitää jatkuvasti varoa, ettei vaan loukkaa tätä mimosaa ja sellainen varominen ei aina vauhtioinaalta onnistu. Pitäis tämän tästä olla pyytelemässä anteeksi eikä aina edes ymmärrä että mistä se nyt loukkaantui.

      • Heikku

        Ainakin itse jostain syystä aina päädyn kaveeraamaan jouskarien kanssa. Samantyyppinen huumori, ei olla turhan kainoja, molemmat hiukan kaistapäisiä, ollaan suorasukaisia ja kaikesta voi puhua.. Nauretaan paljon :D Luonteet natsaa siis aika hyvin yhteen. Leijonat on tulimerkkeinä liikaa pomottajia samaan tyyliin kuin oinaatkin, niin et menee helpommin sukset ristiin, jos aletaan vallasta taistelemaan.. Eihän semmosta jaksa.

        Rehellisyys, huumori, luottamus.. Aika olennaisia missä tahansa ystävyyssuhteessa.

        Kyllä kaikkien merkkien kans toimeen toki tulee, mutta kaikkien kans ei keskinäinen ymmärrys oo aina samaa tasoa...

        Mutta yleisesti ottaen ystävinä tai kavereina itse ainakin suosin usein miehiä, miehet kun on helposti jotenkin suorempia kuin naiset.. Itse en jaksa naisten jatkuvaa salaliittoteoriointia yms juttua.. Naiset on usein paljon kierompia. Itsekin osaan kyllä olla..

        Onko sit miehet samalla lailla suoria vai samalla lailla simppeleitä, sitä en osaa sanoa... ;) Joka tapauksessa, oinaat nyt tunnetusti on aika maskuliinisia, että kai se sitten vaikuttaa..


      • reipasta asennetta
        Heikku kirjoitti:

        Ainakin itse jostain syystä aina päädyn kaveeraamaan jouskarien kanssa. Samantyyppinen huumori, ei olla turhan kainoja, molemmat hiukan kaistapäisiä, ollaan suorasukaisia ja kaikesta voi puhua.. Nauretaan paljon :D Luonteet natsaa siis aika hyvin yhteen. Leijonat on tulimerkkeinä liikaa pomottajia samaan tyyliin kuin oinaatkin, niin et menee helpommin sukset ristiin, jos aletaan vallasta taistelemaan.. Eihän semmosta jaksa.

        Rehellisyys, huumori, luottamus.. Aika olennaisia missä tahansa ystävyyssuhteessa.

        Kyllä kaikkien merkkien kans toimeen toki tulee, mutta kaikkien kans ei keskinäinen ymmärrys oo aina samaa tasoa...

        Mutta yleisesti ottaen ystävinä tai kavereina itse ainakin suosin usein miehiä, miehet kun on helposti jotenkin suorempia kuin naiset.. Itse en jaksa naisten jatkuvaa salaliittoteoriointia yms juttua.. Naiset on usein paljon kierompia. Itsekin osaan kyllä olla..

        Onko sit miehet samalla lailla suoria vai samalla lailla simppeleitä, sitä en osaa sanoa... ;) Joka tapauksessa, oinaat nyt tunnetusti on aika maskuliinisia, että kai se sitten vaikuttaa..

        Jouskarissa on juuri sitä reipasta urheilumieltä ja vauhdikkuutta, joka sopii oinaan pirtaan. Ei vatvota turhia asioita, vaan aina sattuu ja tapahtuu. Ei se kumminkaan mitää tyhjää hömppäämistä eikä kohellusta ole, vaan aina on mukana ripaus sporttia ja after skitä :) Jouskarimiehetkin on hyviä kavereita ja hyvännäköisiä, mut romantiikkapuolella tuo villi naistennaurattaja pikkusen arveluttaa oinasNaista. Ei ehkä jaksa pitemmän päälle.

        Oinasnaiselle sopii, juu, miespuoliset ystävät tosi hyvin. Puhutaan helposti ikään kuin samaa kieltä, suoraan ja kursailematta eikä pelailla mitään ihme pelejä, jos ei mitään romantiikkasuhdetta meinata perustaa.


    • oinas-73

      Omasta kokemuksestani voin kertoa että monet ystävistäni ovat vesimiehiä. Ja sitten taas kaksoset kierrän kaukaa, tunnen useamman kaksosen ja he eivät kyllä miellytä loppujen lopuksi ihmisenä. Mutta yleistä en tietenkään:)

    • oinasneito_

      kaksosten kanssa on ollut pitkä ystävyyssuhde, mutta niiden ihmisten kanssa on joko tositosi hyvissä tai tositosi huonoissa väleissä, ja niiden omahyväisyys ja suorasanaisuus joskus ärsyttää oikkulia :)
      leijonien kanssa löytyy yleensä aina jotain yhteistä, ja kiltit ja kuuntelevat vesimiehet ovat ystäväpiirissä tärkeitä, koska heille voi kertoa melkeinpä kaiken. neitsyt käy välillä hermoille mutta niitäkin löytyy läheltä.. jousimiehen kanssa minulla oli monta vuotta kestävä ystävyyssuhde, joka katkesi yläasteelle mennessä, tulen aina jotenkin toimen muidenkin jouskareiden kanssa, myös miesten, mutta ei ikinä romanttisessa mielessä!
      kaurismiehet ovat aina kiehtoneen kiihkeydellään, mutta heidän kanssa ei kavereina pysytä! kaurisnaiset sen sijaan ovat aina kavereita, ei ikinä ystäviä...
      toiset oinaat ovat yleensä hyviä ystäviä, mutta sisarellista suhdetta en silti heidän kanssaan saa. oinasmiehen kanssa tulee aina hyvin toimeen myös rakkaussuhteessa.
      skorpparit ja kalat kierrän kaukaa ja ravut myös! never ever baby.

    • juuuuu

      Läheisimmät ystävät: kalat,leijona x2, kauris, ja jouskari.

      Kaksoset on kaksnaamasia ja neitsyet hienopieruja.

      • ...

        kaikenkarvaisia frendejä ja sen tapaisia on oinaalla joka nurkalla, mutta todelliset ystävät ovat tarkoin valittuja ja harvassa. oinaana olen valmis puolustamaan ja seisomaan ystäväni rinnalla läpi tuuleen ja tuiskun, ylä - ja alamäet.odotan samaa myös ystäviltäni.
        en tiedä ovatko minun tapauksessani horoskooppimerkit näytelleet mitään osaa, mutta kun jyvät ovat erottuneet akanoista, parhaat ystäväni ovat

        kaksos n
        vaaka n ja m
        kauris m
        oinas m


      • Oinas31
        ... kirjoitti:

        kaikenkarvaisia frendejä ja sen tapaisia on oinaalla joka nurkalla, mutta todelliset ystävät ovat tarkoin valittuja ja harvassa. oinaana olen valmis puolustamaan ja seisomaan ystäväni rinnalla läpi tuuleen ja tuiskun, ylä - ja alamäet.odotan samaa myös ystäviltäni.
        en tiedä ovatko minun tapauksessani horoskooppimerkit näytelleet mitään osaa, mutta kun jyvät ovat erottuneet akanoista, parhaat ystäväni ovat

        kaksos n
        vaaka n ja m
        kauris m
        oinas m

        Minulla on kavereina mm. jousimies, rapu, leijona, vesimies, kalat, härkä, skorppari.. näiden kaikkien kanssa sujuu, ehkä veskarin kaikkein parhaiten.. mutta yhdistäähän heitä myös se seikka, että ovat itseni tapaisia ja luotettavia ystäviä. Oinas todellakin odottaa ystäviltä samaa mitä antaa -eli paljon :).


    • sösö

      no kaksosten kanssa tietysti.Kokemuksesta tiedän,kukaan muu ei pysty sitä etukäteen tietää.Olen oinas ja kaksosen kanssa naimississa 40 vuotta, mitä siihen nuoret sanoo??Astrologit "sii kom saa"??

    • aries

      merkkejä löytyy ystäväpiiristä. Parhaimmat ystävät ovat härkiä ja kaloja, ehkä he jaksavat parhaiten tulista oinasta.
      Eniten on ongelmia ollut skorpionin kanssa.

      • aries83333333333333

        on parhaat ystävät kauris,härkä ,jousimies,vesimies.näistä kaikki ovat olleet pitkiä ystävyyssuhteita,avoimia,suorasukaisia,ihania ,syvällisiä.heistä parhaiten kauris on oinaalle.pidän kauriin luonteesta muutenkin tosi paljon:)!ihanaa syvällisyyttä ja yhteyttä:)


    • MinäOinas

      itse olen tullut siihen tulokseen että leijona on luotettavin ystävä oinaalle eikä riitaa saa aikaiseksi yrittämälläkään. härkä on hyvää ja luotettavaa seuraa myöskin, mutta aika kovapäinen ja jyrkkä eikä kovin valmis kompromisseihin.

    • parhaat ystäväni

      ovat horoskoopiltaan kaksonen ja härkä.. kaksosten kanssa oli nuorempana todella suuria riitoja, mutta ystävyys on kestävää.. Härän kanssa ei ole ikinä ollut riitoja, aina on ollut hauskaa, mutta hänen kanssaan voi kuitenkin puhua myös vakavia..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe