LIDListä halvalla, toimivaa?!!

fish KING

Alle kahdeksan euron kasvin istutus varsi, toimii!??

Alle viidentoista euron PATTEREILLA toimiva ruokinta automaatti???

6

1228

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostin itse

Kieltämättä vähän epäilin Lidl'n ruokinta automaattia, kun niin halpakin oli.. mutta ihan kohtalaisesti se on toiminut, ainut huono puoli on se että jos hiutaleruokaa laittaa sinne ja se on liian isoa, niin ruokaa ei tipu kun se pyörähtää, mutta jos on suht pientä murusta, niin toimii.

• istutus sakset

toimii tulee mukana myös kasvin leikkurit

• ippu

Ostinpa minäkin nuo monitoimipinsetit. Olivat tosi käytännölliset. Pitkä varsi mahdollistaa toimia vinommassakin asennossa ettei kädet kastu. Hinta laatusuhde kohdallaan.

• akvarinna

elikkä Lidlin ruokinta-automaatti toimii loistavasti kunhan käyttää sopivan tasarakeista ruokaa - hiutaleet kun on vähän eri kokosia. Eli totesin itsekin että onpa paljon ilmaa noiden akvaarioliikkeiden kamoissa....Lisää lidlille akvatavaraa kehiin....Jesssss!

• RRR

että toisivat enemmänkin akvakamaa..
        Onhan siellä saksassa noita nettikauppojakin ;OD

Kohta on lidlissä akvaarioita,kaloja jne ennen sitä limppari/mehu osastoo heheheheh

• fish KING

Nokian Lidlissä ruokinta automaatteja ja muutama istutus pihdit... ite myös tyytyväinen, kestävää materiaalia. kopkop.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe