Mites

jousimiesnainen ja ..

Olen itse jousimiesnainen ja mulla leijonamies. Mitäs sanotte?

9

1106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • till!

Onnea ja menestystä.

• ja tappuraa!

Intohimoista, mutta leijona voi lähteä menemään kun huomaa jousimiehen pelkäävän sitoutumista. Kokemusta on!=)

• kokemusta on

Ei tuu onnistuun.Itselläni leijonamies,ja 15 v. avioliittoa takana.Mies petti aina tilaisuuden tullen toisen naisen kaa,pirullinen ja alistava tyyppi.Liitto oli riitainen,eron hain toisen naisen vuoksi.Että tsemppiä vaan yritykseen.........

• ootte tyhmiä!

Horskooppi merkki mikä se on? Ajattele auto merkkiä hyvä ihminen, jos sinulla on vaikka Mersu ja se hajoo onko kaikki mersut paskoja???

Käyttäkää järkeä, jos sellainen on annettu!

• en esitellyt
        ootte tyhmiä! kirjoitti:

Horskooppi merkki mikä se on? Ajattele auto merkkiä hyvä ihminen, jos sinulla on vaikka Mersu ja se hajoo onko kaikki mersut paskoja???

itseäni. No olen itse Vesa jousimies.Heipä hei:)

Muuten älkää takertuko noihin merrkihin liikkaa,
        F1 talli on kuin vanhemmat kaikki riippuu heidän töistään. Jos laitat kaikki Leijona merkit riviin niin kaikki eivät ole varmasti samanlaisia!

• mukiN
        ootte tyhmiä! kirjoitti:

mä olen ihan samaa mieltä.. eihä ketää voi luokitella minkää horoskooppimerkin perusteella vaikka niistä nyt ehkä yhteensattumia saattaa löytyykin, mut kuitenki.. Kaikki ei vaan sovi yhtee ja sillee ja ihmiset on muutenki erilaisia. Vai meneekö sitä heti kysyy tapaamaltaa ihmisetä et hei, mikä sun horoskooppi on, aha no en mä voi sit tavata sua ku ei meistä tuu mtn.. HuhHuh sanon minä..

• -e-

Kohdallani ei onnistunut vaikka yritettiin moneen kertaan.. minä jousimies ja mies leijona. Liian erilaisia, lopulta tuli myös toiset naiset kuvioihin..

että tsemppiä vaan, mutta älä liian kauan jahkaile, jos oot ajatellut erota. Jos jää miettimään kauaksi aikaa niin muuttuu vaan pahemmaksi.

Voihan se olla tietenkin, että joillain se kestääkin. Mieheni oli liian ailahtelevainen minulle, ei tasapainoinen. Minä taas hänelle ehkä liian päämäärätietoinen (ei hyvä sekoitus!!) Vaikkakin rakastin häntä paljon..

• se kestää...

Ja sit huomaat pikkuhiljaa, et leijonalla on useita virityksiä....

Leijona haluaa olla kukko tunkiolla, mikäli yks jättää, niin onpa toinen jo odottamassa.

Lähde, ennenkuin huomaat olevasi petetty...

Leinojat on vaan sellasia, ei muuta voi.

• ok12

Mä taas olen Jousimies ja naiseni oli Leijona. No jousimiehen nuolet olivat liian teräviä leijonalle ja leijona kynnet liian teräviä jousimiehelle. Mutta kannattaa kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe