Minulla on leijonamies ja totta on, että ovat itsekkäitä ja "pomotyyppejä". Itse olen jousimies. Mitä mieltä näiden kahden merkin yhteensopivuudesta?
Totta on
3
591
Vastaukset
- jellona_
En kiistä, etteikö me ehkä oltais välillä itsekkäitä, mutta tuosta "pomotyypistä" en nyt menisi vannomaan. Tai jos leijona pomottaa, niin musta tuntuu että vaan aika harvoja ja sellasia ihmisiä joista se ei niinkään pidä eli haluaa tavallaan dominoida... Sillon leijonaa pitäis vaan tavallaan johdatella jotenkin, ja vaikka ite olen jellona niin en oo tota saanut selville että miten.:D
Mulla on paras kaveri jousimies, eli kyllä mun mielestä nää kaks tulee ainakin ihan hyvin toimeen, vaikka on jouskarissakin sellasia tiettyjä ominaisuuksia joita jellona jopa huonoina päivinään vihaa. Mutta leijonan huonot päivät, ne voi olla pahoja mutta pitäis kai niitäkin yrittää ymmärtää... Eli leijonan puolisolta vaaditaan kohtuullisen paljon välillä, minkä olet varmasti itsekin huomannut.:)
Mutta jouskari sopii leijonalle kyllä huomattavan paljon paremmin kun vaikkapa vesimies tai neitsyt... Niitä kannattaa välttää ihan kaikkien turvallisuuden vuoksi!:D - niinsajvc
sopivat jos jousimes antaa huomiota leijonalle. Itsellä oli pitkä suhde jousimieheen..päättyi pettämiseen. Hauskaa oli yhdessä,eikä riitoja ollut paljon yhtään..hyvä pari :)
- JM-nainen
Itsekin olen jousimies nainen ja mulla on ollu toi leijona mies 2 vuotta. En ole sopinut kenenkään kanssa yhtähyvin yhteen ku tämän. ollaan itsekeskeisiä ja tempperamenttisiä molemmat että eipä tule aika pitkäksi :)Ja kun on vielä samanlainen huumorintaju niin kyllä elämä on nykyään ihanaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343986
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51041- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892