Minulla on leijonamies ja totta on, että ovat itsekkäitä ja "pomotyyppejä". Itse olen jousimies. Mitä mieltä näiden kahden merkin yhteensopivuudesta?
Totta on
3
551
Vastaukset
- jellona_
En kiistä, etteikö me ehkä oltais välillä itsekkäitä, mutta tuosta "pomotyypistä" en nyt menisi vannomaan. Tai jos leijona pomottaa, niin musta tuntuu että vaan aika harvoja ja sellasia ihmisiä joista se ei niinkään pidä eli haluaa tavallaan dominoida... Sillon leijonaa pitäis vaan tavallaan johdatella jotenkin, ja vaikka ite olen jellona niin en oo tota saanut selville että miten.:D
Mulla on paras kaveri jousimies, eli kyllä mun mielestä nää kaks tulee ainakin ihan hyvin toimeen, vaikka on jouskarissakin sellasia tiettyjä ominaisuuksia joita jellona jopa huonoina päivinään vihaa. Mutta leijonan huonot päivät, ne voi olla pahoja mutta pitäis kai niitäkin yrittää ymmärtää... Eli leijonan puolisolta vaaditaan kohtuullisen paljon välillä, minkä olet varmasti itsekin huomannut.:)
Mutta jouskari sopii leijonalle kyllä huomattavan paljon paremmin kun vaikkapa vesimies tai neitsyt... Niitä kannattaa välttää ihan kaikkien turvallisuuden vuoksi!:D - niinsajvc
sopivat jos jousimes antaa huomiota leijonalle. Itsellä oli pitkä suhde jousimieheen..päättyi pettämiseen. Hauskaa oli yhdessä,eikä riitoja ollut paljon yhtään..hyvä pari :)
- JM-nainen
Itsekin olen jousimies nainen ja mulla on ollu toi leijona mies 2 vuotta. En ole sopinut kenenkään kanssa yhtähyvin yhteen ku tämän. ollaan itsekeskeisiä ja tempperamenttisiä molemmat että eipä tule aika pitkäksi :)Ja kun on vielä samanlainen huumorintaju niin kyllä elämä on nykyään ihanaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821389Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661185Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2121180Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011171Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128881Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755