Totta on

....

Minulla on leijonamies ja totta on, että ovat itsekkäitä ja "pomotyyppejä". Itse olen jousimies. Mitä mieltä näiden kahden merkin yhteensopivuudesta?

3

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jellona_

En kiistä, etteikö me ehkä oltais välillä itsekkäitä, mutta tuosta "pomotyypistä" en nyt menisi vannomaan. Tai jos leijona pomottaa, niin musta tuntuu että vaan aika harvoja ja sellasia ihmisiä joista se ei niinkään pidä eli haluaa tavallaan dominoida... Sillon leijonaa pitäis vaan tavallaan johdatella jotenkin, ja vaikka ite olen jellona niin en oo tota saanut selville että miten.:D
      Mulla on paras kaveri jousimies, eli kyllä mun mielestä nää kaks tulee ainakin ihan hyvin toimeen, vaikka on jouskarissakin sellasia tiettyjä ominaisuuksia joita jellona jopa huonoina päivinään vihaa. Mutta leijonan huonot päivät, ne voi olla pahoja mutta pitäis kai niitäkin yrittää ymmärtää... Eli leijonan puolisolta vaaditaan kohtuullisen paljon välillä, minkä olet varmasti itsekin huomannut.:)
      Mutta jouskari sopii leijonalle kyllä huomattavan paljon paremmin kun vaikkapa vesimies tai neitsyt... Niitä kannattaa välttää ihan kaikkien turvallisuuden vuoksi!:D

• niinsajvc

sopivat jos jousimes antaa huomiota leijonalle. Itsellä oli pitkä suhde jousimieheen..päättyi pettämiseen. Hauskaa oli yhdessä,eikä riitoja ollut paljon yhtään..hyvä pari :)

• JM-nainen

Itsekin olen jousimies nainen ja mulla on ollu toi leijona mies 2 vuotta. En ole sopinut kenenkään kanssa yhtähyvin yhteen ku tämän. ollaan itsekeskeisiä ja tempperamenttisiä molemmat että eipä tule aika pitkäksi :)Ja kun on vielä samanlainen huumorintaju niin kyllä elämä on nykyään ihanaa =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3323
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      93
      2983
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2252
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1695
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      20
      1674
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1620
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1458
    8. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1458
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1391
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      38
      1364
    Aihe