Tulinpa liittyneeksi Club Zediin, kun sain uuden puhelimen ja etsin soittoääntä Wapista...tai mistä lie. Vasta parin kuukauden kuluttua (puhelinlaskut tulivat myöhässä) tajusin, että olen liittynyt minulle täysin hyödyttömään klubiin, josta maksan 9 €/kk, vaikka en sen palveluja sen koomin tarvinnut. Luulin siis tilanneeni yhden soittoäänen. Nykykännykät wappeineen sun muineen ovat niin hankalia, että tällainen erehdys käy asiaa tuntemattomalta helposti. Miten on mahdollista, ettei tällaisesta palvelun tilaamisesta tule jotain varmenteen varmennetta, että sen voi perua saman tien, kun tajuaa, ettei halua maksaa selliasesta, mitä ei tarvitse.
Club Zed
78
35655
Vastaukset
- myyjäinen
Kyllähän se niin on että aina niissä lukee mitä tilaa ja mitä maksaa. Kannattaisi lukea ohjeet ennen tilausta niin ei tulisi yllätyksenä...
- Zedin vestaan
Aivan. Lukekaa esimerkiksi kappele VI tästä:
VI asiakas politiikkamme
Me palautamme asiakkaille rahat, jos alaikäiset tilaavat ilman huoltajan suostumusta meiltä kestotilauksia, vaikka alaikäiset eivät ole kertoneet meille oikea ikäänsä.
Answers from LaNetro Zed on Consultation Paper
Child Safety and mobile phone services
http://ec.europa.eu/information_society/activities/sip/docs/public_consultation_mobile/results/lanetrozed_a338202.pdf
(VI. Customer Fairness
We follow the policy of refunding the money when minors subscribe to our services without parent’s
permission, even if we were cheated by the minors about their age.) - Soittarimies
Zedin vestaan kirjoitti:
Aivan. Lukekaa esimerkiksi kappele VI tästä:
VI asiakas politiikkamme
Me palautamme asiakkaille rahat, jos alaikäiset tilaavat ilman huoltajan suostumusta meiltä kestotilauksia, vaikka alaikäiset eivät ole kertoneet meille oikea ikäänsä.
Answers from LaNetro Zed on Consultation Paper
Child Safety and mobile phone services
http://ec.europa.eu/information_society/activities/sip/docs/public_consultation_mobile/results/lanetrozed_a338202.pdf
(VI. Customer Fairness
We follow the policy of refunding the money when minors subscribe to our services without parent’s
permission, even if we were cheated by the minors about their age.)Mitä järkeä maksaa soittareista ja taustakuvista kun niitä saa ilmaiseksi???
http://www.ilmaisetsoittoaanet.info
- Äbödiskäbödis
ZED. KIrosana ja kiskuri...
Nettilinkit eivät välttämättä toimi, tai niitä ei palvelussa huomioida.
Sähköpostia ei saa perille kiroilemallakaan.
Tässä palvelun julkinen ja virallinen numero: 020 31 64 00
Soita sinne ja sano: Ei kiitos enää!
Jos viestejä vielä tulee, laskua ei ole niiden osalta pakko maksaa, tai asiasta voi tehdä peräti rikosilmoituksen.- Hopscat
Kiitos kaunis tuosta numerosta! Pääsin minäkin vihdoin eroon moisesta "palvelusta". Saakeli, ehdin maksaa jo pari kuukautta ja nyt vasta älysin. Helppoa rahaa firmalle, ei voi muuta sanoa.
- älökäköl
samaa mieltä
- Venusnus
Kiitti paljon tosta numerosta! mäkin oon ilmeisesti "vahingossa" liittynyt Club Zediin.. Z( törkiää! soitin tohon numeroon ja sieltä luvattiin ettei niitä palveluviestejä enää tule..
- aaaivan
hirveästi tosta numerosta.. kyllä on ottanut päähän nuo helvetin viestit kun yhden soittoäänen tilaamalla rupeaakin tulemaan viestiä joka kuukausi ja vaikkei mitään niiden kautta tilaakkaan niin se 9 euroa menee silti.. vitunvittu!!! kiitos tosta numerosta.
- pänni
aaaivan kirjoitti:
hirveästi tosta numerosta.. kyllä on ottanut päähän nuo helvetin viestit kun yhden soittoäänen tilaamalla rupeaakin tulemaan viestiä joka kuukausi ja vaikkei mitään niiden kautta tilaakkaan niin se 9 euroa menee silti.. vitunvittu!!! kiitos tosta numerosta.
Minulle kävi samoin. Tilasin 2 soittoääntä,jotka tulivat siis tooooosi kalliiksi.10euroa klubihinta äänille(jota en nyt tuohtuneena muista)! Asiakaspalvelija sanoi että nykyään on lähes kaikissa näissä palveluissa automaattinen klubiin liittyminen,joten olkaahan varovaisia.Heräsin minäkin vasta kun alkoi palveluviestejä tulla...
Kiitos sille joka laittoi tuon numeron esille, säästyin kaivelulta. - uhri-no-1001
Palvelunumero maksaa aika paljon, mutta tässä on ZED-toimiston tavallinen puhelinnumero. Se toimi yhtä hyvin. Kuka on muuten ZED Oy toimitusjohtaja?
puh. 09-42511035
faksi: 09-42511033
Tammasaarenlaituri 3
00180 HELSINKI - leeou
uhri-no-1001 kirjoitti:
Palvelunumero maksaa aika paljon, mutta tässä on ZED-toimiston tavallinen puhelinnumero. Se toimi yhtä hyvin. Kuka on muuten ZED Oy toimitusjohtaja?
puh. 09-42511035
faksi: 09-42511033
Tammasaarenlaituri 3
00180 HELSINKIAntamillasi tiedoilla ei ainakaan eniro voinut auttaa saamaan selville, kuka on zedin huippuhuiputtaja. Tietääkö joku mikä on nron 17151 takana. Tuli vain sellainen viesti että otapa osaa niin voit voittaa mac bookin. Voittajat tiedon mukaan löytyvät osoitteesta viestijavoita.com. Nettihakuni ei ainakaan tunnistanut annettua osoitetta. NIIN ETTÄ VAROKAAPA: WIN ja nro 17151. Maksaa hunajaa!
- muille varoituksena
Soittelin tuohon numeroon.Sieltä mairea naisääni ilmoitteli minun tilanneen viime kesänä jonkin soittoäänen zed klubi osastolta.
Meni kauan ennenkuin huomasin maksaneeni joka kuukausi niistä viidestä viestistä,jotka minulle lähetettiin.
No mikään ei ole ilmaista.
Jäsennyyteni peruttiin ja jotain tästä opin.
Tutkimaan puhelin laskuni tarkemmin jospa sieltä löytyis lisää tämmöisiä.
Varokaa ZED palveluja. - kissuliini
kiitos, kiitos, kiitos!!!
- rikosilmoitus
kiitos puhelinnumerosta,sain peruttua jäsenyyden,tilasin kerran soittoääniä,muutaman viikon päästä tuli yksipuolinen uudistus tiedote Zediltä uudesta tilauksesta.SEURATAAN IHMISET:PITÄÄKÖ SULKU !
- Huijausta
Tyttärelleni kävi sama juttu ja hän on 14-vuotias, eli ton ikänen ei noin vain voi liittyä, ilman vanhemman suostumusta. Aion tehdä asiasta valituksen.
- odpqo
Mulla kävi myös samalla tavalla, tilasin soittoäänen enkä tod tiennyt liittyväni mihinkään clubiin. Soitin juuri sinne ja siellä nuorehko mieshenkilö sanoi poistavansa minut heidän asiakaslistoiltaan. Tämä on tosi törkeää, pitäisi tehdä ilmoitus jonnekkin päin viranomaista.
- toinen tyhmä
Tismalleen tuttu tilanne, näin kävi myös minulle. Club Zed on tarjonnut kuumimmpia taustakuvia ja soittoääniä, mutta olen ne aina torjunut. Kukaan ja mikään ei ole ilmoittanut, että tästä joutuu maksamaan tuon 8-9 e/kk. Yritän nyt sanoa sopimusta - jota en ole tiennyt sopineeni - irti, mutta en ole vielä löytänyt keinoa siihen. Ehkä se löytyy, mutta hatuttaa moinen huijaus.
Puhelinlaskun tarkempi tutkiminen tämän toi esille, samoin kuin sen, että esim Telen puhelinpakettiin eivät kuulu ns kalliisti hinnoitellut palvelut, kuten 020 ja 010 alkuiset numerot, joita yleisesti käytetään valtion virastoissa yms. Eli vaikka puhepaketista jäisi osa käyttämättä - en siis puhuisi 1000 min/kk, niin silti tulee ylimääräistä käyttömaksua 20-30/kk näistä pakollisita puheluista. Ei tätäkään ole tiedoitettu pakettia ostaessa. Tämä ei kuulunut Zediin, mutta samassa yhteydessä tuli esille tämäkin epäkohta - huijausta/hämäystä mielestäni sekin. - ketuttaaaaaaaa
Täysin sama juttu mullaki. Tilasin yhden soittoäänen enkä todellakaan huomannut että mut on liitetty clubiin ei missään edes kysytty/varmennettu että haluaako liittyä vai ei!
Ihmettelin laskua et mistä 9€ oli ilmestynyt. Sain tämän helmi-maaliskuun laskun vasta huhtikuussa ja operaattorini mukaa tämän hetken (huhtikuun)laskussa on 18€ club zedin laskua. Et silleen.. Ilmoitin tänään club zed:n infoon asiasta ja lähetin viestiä myös kuluttaja-asiamiehelle. Niin harvoin tilaan mitään soittoääniä netistä ja heti tuli iso lasku tälle laihalle kukkarolleni!- hyvähuijata
tilasin samoin soitto zedistä enkä tiennyt liittyneeni mihinkään muuhun. en enää ota mitään vastaan. Toivottavati voin sanoa palvelun irti ilman rikosilmoituksen tekoo
- Blondie42
hyvähuijata kirjoitti:
tilasin samoin soitto zedistä enkä tiennyt liittyneeni mihinkään muuhun. en enää ota mitään vastaan. Toivottavati voin sanoa palvelun irti ilman rikosilmoituksen tekoo
...vaikeaa se oli. Ei auttanut numeron laittaminen estolistalle, vaan klubin jäsenyys jatkui yhä edelleen. En pystynyt sitä peruuttamaankaan, kun oli heidän nettisivuiltaan tilattu palveluesto käytössä. Soittamalla numeroon 0203 16400 se vihdoin onnistui. Maksoin kuitenkin tyhjästä 3-4 kk, ensin en nimittäin huomannut edes kuuluvani tällaiseen v...n huijausklubiin
- MG1
hyvähuijata kirjoitti:
kävipä täällä myös samoin...tuli jopa huhtikuusta 33€ veloitus puhelinlaskuuni zediltä vaikka olen irtisanonut aiemmin... ihmettelen miten tää toiminta voi olla laillista, nykypäivänä kun ei saada ihmisille myytyä rehellisesti mitään (asiakkaat kun osaavat jo sanoa EI KIITOS), niin aletaan epärehellisin keinoin kalastamaan asiakkaita ja niiden rahoja. TÖRKEÄÄ!
- kiskuri
Blondie42 kirjoitti:
...vaikeaa se oli. Ei auttanut numeron laittaminen estolistalle, vaan klubin jäsenyys jatkui yhä edelleen. En pystynyt sitä peruuttamaankaan, kun oli heidän nettisivuiltaan tilattu palveluesto käytössä. Soittamalla numeroon 0203 16400 se vihdoin onnistui. Maksoin kuitenkin tyhjästä 3-4 kk, ensin en nimittäin huomannut edes kuuluvani tällaiseen v...n huijausklubiin
voi pee....sama täällä. pitkään ihmettelin että mikä on kun aina vaan viestejä tulee, enkä mitään tilaa. soitin mainittuun numeroon aika vihaisen puhelun. kyllä on ihmisten huijausta !
- heikku
Olen joskus tilannut zedistä jonkun soittoäänen ja en tietenkään tiennyt liittyväni mihinkään clubiin.Näin pari vuotta myöhemmin huomasin,että zedin mainoksessa lukee pikku tikkukirjaimilla,että tilaamalla liitty automaattisesti club zediin...just just...Teksti on niin pienellä ettei sitä edes huomaa.Huijausta koko juttu! Olen siis maksanut turhaan vaikka kuinka kauan club zedille,vaikka olen sata kertaa laittanut palveluneston jne...mitään ei kumma kyllä tapahdu,aion vaatia rahani takaisin korkoineen!!=)
- Hatutus
Siis eksyin tälle palstalle kun etsin tietoa club Zedistä, josta taas tänään tuli viesti tilauskauden uusimisesta. Rupesin tänään siis katselemaan mitä se oikein sisältää, koska uskomatonta mutta totta, puhelimeeni on tullut kyseisiä viestejä jo kaksi-kolme vuotta!!! Muistan hetken, jolloin liityin ilmeisesti jäseneksi. Toissa kesänä tai edellisenä tilasin numerotiedotuksesta erään numeron tekstarilla ja kylkiäisenä tuli viesti ilmaisista soittareista johon vastasin myöntyvästi ja sainkin jonkun soittarin. Sen jälkeen en ole koskaan tilannut mitään, en siis ole käyttänyt jäsenetuja koska en ole tällaisesta sikakalliista jäsenyydestä edes ollut tietoinen!! Saapuneet tekstarit olen välittömästi poistanut. OLEN SIIS MAKSANUT 2-300 TÄSTÄ S-TANAN HUIJAUKSESTA TURHAAN!!! Kyllä siis ottaa aivoon ja sikana. Eikä puhelinlaskussa lue mitenkään, että Zed-jäsenmaksu. Kuinka se voi olla mahdollista?
- EppuLiini
Minäkin maksoin 7 kuukautta turhaan tästä "palvelusta". Laitoin aiheesta viestiä "Kuningaskuluttaja"-ohjelmaan, mutta ei siellä mielestäni ole aihetta kuitenkaan käsitelty. Tosi
törkeetä ihmisten rahastamista. - vaan kuka
EppuLiini kirjoitti:
Minäkin maksoin 7 kuukautta turhaan tästä "palvelusta". Laitoin aiheesta viestiä "Kuningaskuluttaja"-ohjelmaan, mutta ei siellä mielestäni ole aihetta kuitenkaan käsitelty. Tosi
törkeetä ihmisten rahastamista.tarkastaa seuraavan laskun. Pelkään että parivuotta maksanut aivan turhaan. Laskuni pyörivät siinä 50-70e välillä johon tuo 9e on helppo "piilottaa"!!!
Näköjään sitä firmat saa pyörittää mitä ihmeellisimpiä rahastuksia, mutta voi voi kun matti meikäläinen jäisi kiinni samasta, niin linnaan siitä joutaisi... - maxu1
vaan kuka kirjoitti:
tarkastaa seuraavan laskun. Pelkään että parivuotta maksanut aivan turhaan. Laskuni pyörivät siinä 50-70e välillä johon tuo 9e on helppo "piilottaa"!!!
Näköjään sitä firmat saa pyörittää mitä ihmeellisimpiä rahastuksia, mutta voi voi kun matti meikäläinen jäisi kiinni samasta, niin linnaan siitä joutaisi...joissakin kyllä lukee kaikki liittymisehdot sun muut,mutta kun ne lukee sellasella puolen millin korkuisilla kirjaimilla, ettei meinaa saaha selvää ja sama juttu tv:ssä.siinä vain sanotaan että tilaa ... ja siellä alhaalla lukee jotakin,mutta kun ei sitä ehdi lukea.
- anonymous973
maxu1 kirjoitti:
joissakin kyllä lukee kaikki liittymisehdot sun muut,mutta kun ne lukee sellasella puolen millin korkuisilla kirjaimilla, ettei meinaa saaha selvää ja sama juttu tv:ssä.siinä vain sanotaan että tilaa ... ja siellä alhaalla lukee jotakin,mutta kun ei sitä ehdi lukea.
Kyllähän niiden televisiomainosten lopussa taidetaan sanoa että:
"Tilaa, ja liityt Club Zediin." (Ei sillä että tätä törkeää menettelyä puolustaisin.) Voisivat edes laittaa sellaisen järjestelyn että palvelun voi lopettaa tekstiviestillä. - Dorka
Ei siellä lue koskaan club zed-jäsenmaksu,se nyt menee automaattisesti kauttalaskutuksena operaattorisi kautta.
Siksi asia onkin niin perseestä,todellinen laskuttaja peitetään visusti.
Mutta kaikille tätä lukeville tiedoksi:KYSEESSÄ ON AINA KUSETUS JOS PUHELINLASKUISSANNE LUKEE
VIIHDE/AJANVIETEPALVELU sekä summa joka kuukausi melko samansuuruinen.
Tässä vaiheessa voitte herätä viimeistään.
Asiassa on se paska puoli,että ei tästä voi yksittäinen kuluttaja tietää millään,jos ei ole taustatietoa kuinka kusetus toimii.
Siksi väitänkin,että operaattorit Elisa,Sonera,Saunalahti ym.ovat tietoisesti mukana tässä rahankeruussa,eivät vain ota vastuuta.
- Rahat takaisin
Hei kaikki ZED klubilaiset.
Laittakaa kirjallinen valitus asiasta ja vaatikaa palauttamaan välittömästi käyttämättömästä palvelusta perityt rahat takaisin. Tiedon siitä milloin olette viimeksi käyttäneet ko. palvelua saatte ZED:n puhelinpalvelusta tai omalta operaattoriltanne jos laskunne on jo Ö mapissa. Valitusosoite on: [email protected] Ja jos ei auta niin ottakaa yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen.- jaala
En edes uskalla ajatella kauanko olen maksanut myös minä turhasta,kerran kuussa "5 viestiä saapunut" kun club zed mainostaa ja vielä kahteen liittymääni.En tiedä miten olen jäseneksi liittynyt mutta ilmeisesti myös jonkun soittiäänen tilattuani.Ikinä en ole sen koommin heidän palvelujaan käyttänyt mutta ilmeisesti joka kuukausi maksanut ja vielä siis kahdesta liittymäst!!!Huh mitä huijausta vaikka omaa tyhmyyttä kai saa syyttää...
- Tanzza
jaala kirjoitti:
En edes uskalla ajatella kauanko olen maksanut myös minä turhasta,kerran kuussa "5 viestiä saapunut" kun club zed mainostaa ja vielä kahteen liittymääni.En tiedä miten olen jäseneksi liittynyt mutta ilmeisesti myös jonkun soittiäänen tilattuani.Ikinä en ole sen koommin heidän palvelujaan käyttänyt mutta ilmeisesti joka kuukausi maksanut ja vielä siis kahdesta liittymäst!!!Huh mitä huijausta vaikka omaa tyhmyyttä kai saa syyttää...
Itse havahduin muutama viikko sitten miettimään, että mistä ihmeestä laskuuni on ilmestynyt aina se ylimääräinen 9e ja nyt sitten tajusin että tuo saaatanan club zed oli kaiken takana. Ei sivut tietenkään palvelunesto osasta toimineet joten päätin soittaaa suht kiukkuisen puhelun sinne. HELVETTI ku ovat salaa lisänneet johonkin kestotilaussontaaan. RAIVOSTUTTAVAAA
- uhri-no-1001
Täällä myös uhri. Tyttäreni ilmeisesti tilasi yhden logon. 6 kk ja 60 euroa meni.
Onko ZED ja ZED Sonera sama yritys?
Onko kaikki uhrit ala-ikäisiä ja onko heillä kaikille Sonera liitymä?
Onko ZED järjestelmällisesti lähettämässä tekstiviestejä nuorille, jotta he vain tilasivat jotain? Kun he ovat tehneet aiemmin jo näin.
http://www.talentum.com/doc.ot?d_id=202925 - *myös huijattu*
uhri-no-1001 kirjoitti:
Täällä myös uhri. Tyttäreni ilmeisesti tilasi yhden logon. 6 kk ja 60 euroa meni.
Onko ZED järjestelmällisesti lähettämässä tekstiviestejä nuorille, jotta he vain tilasivat jotain? Kun he ovat tehneet aiemmin jo näin.
http://www.talentum.com/doc.ot?d_id=202925Mulla on ollut Saunalahden liittymä vuosikaudet. Ja täysi-ikäinen olen (30 v.).
Jos nettisivun alareunassa on tosiaan pienellä, että tilatessa liittyy automaattisesti klubiin, niin kai se on sitten oma mokani, jos olen tilannut. Varoitus on ollut näkyvillä. Vaikka reilumpaa olisi infota siitä VÄHÄN näkyvämmin. Kannattaisiko vinkata tästä vielä vaikka Kuningaskuluttaja-ohjelmaan, niin asia saisi ainakin julkisuutta? - loppu häämöttää
uhri-no-1001 kirjoitti:
http://www.talentum.com/doc.ot?d_id=202925sanoin irti tosiaan tuon zedin kun kävin sivuilla ja löysin sitten nron. Nyt tuli viimeinen lasku jossa on palv viestejä laskutettu, 23 euroa. En ole saanut kuin heiltä viestejä mutta päättivät sitten laskuttaa viim laskussa reilummin..asiaa tutkitaan....
antakaa ihmiset kuluttaja-asiamiehen selvittää...
rahat takaisin.... vaik edes vähän
- katja
Ihan täysi kusetuspulju. Sain maksaa 13 euroa soittoäänitilauksesta, enkä saanut yhtään soittöääntä edes käyttööni!!!
- olen tyhmä
kyllä harmittaa kun olen maksanut jo lähes kaksi vuotta joka kk:si 9.09 euroa ennenkuin tajusin... (että palv viestien kahdalla aina hintaa) enkä osaa niitä ääniä edes netin kautta poimia. voi perk.......
kyllä tästä asiasta pitää nyt uskaltaa julkisesti alkaa kirjoittamaan ja estää seuraavia käyttäjiä maksamasta turhia maksuja...
- ZED-orja
Minä olin aikeissa tilat yhden soittoäänen. Sitä ei kuulunut eikä koko soittoääntä ikinä tullut perille. Oli kuulema ollut linjat kuumana, joten viivettä oli ollut 10-15 min. Mutta niin kuumana linjat eivät olleet, jotteiko ilmoitus laskusta 10 € / kk ehtinyt tulla. Soitin asiasta ja hämmästelin, että olin tilannut vain yhden soittoäänen, mutta minulle paukahtikin 10€:n lasku jostain klubijäsenyydestä - haloo? Teksti oli kuulema lukenut pienellä telkkarissa. Kuka ehtii lukemaan pienellä printatun tekstin, jos haluat vain tilata makeen soittoäänen???
Reklamointi ei auta. Se lisätään seuraavaan laskuun muka kylmän viileästi. Mutta ilmoitus asiata on tehtävä eteenpäin, eihän tuollaista sontamainontaa saa tehdä. Yhtään ihmistä ei ZEDiltä vastaa.....se kertoo jo, että ei ole puhtaat jauhot pussissa! Varokaa ihmiset!- Myös huijattu
Myös minua huijattiin ja taisi mennä lähemmäs parisataa kankkulan kaivoo kun lapseni tilasi yhden soittarin tms. Oletteko te muut vieneet asiaa eteenpäin ja mikä on tilanne kun tilaajana on ala-ikäinen..
- uhri-no-1001
Myös huijattu kirjoitti:
Myös minua huijattiin ja taisi mennä lähemmäs parisataa kankkulan kaivoo kun lapseni tilasi yhden soittarin tms. Oletteko te muut vieneet asiaa eteenpäin ja mikä on tilanne kun tilaajana on ala-ikäinen..
Ei vielä,
katso tämä uutistieto vuodelta 2005, kun tietsuojavaltuutettu moittii Zedia, se oli silloin vielä Zed Sonera, muuttamaan mainontaa.
http://www.talentum.com/doc.ot?d_id=202925
Se voi olla näin, että lapseni ei ole tilannut mitään heiltä. Se voi olla näin, että Zed on lähettänyt lapsille pyytämättä viestejä kuten:
'haluatko tietää kuka sun ystävä on?'
ja jos joku vastasi 'kyllä', se kirjoitettiin tilauksena. - lukekaa ja valvokaa
Myös huijattu kirjoitti:
Hei,
Zedillä luvataan palauttaa rahat jos kyseessä on alaikäinen joka on ilman lupaa kirjautunut ja tilaillut jotain.
Vaikka tässähän tapauksessa syyllinen ei ole zed vaan lapsen vanhemmat, jotka eivät kontrolloi laskuja eikä lapsen muitakaan puheluita tai viestejä. Club zed lähettää 2-5 varmennusviestiä, jos niitä ei lue niin voi vaan katsoa peiliin, soittaa kiltisti asiakaspalveluun ja sulkea palvelun ja laittaa pennuille saldorajan tai palveluneston. Lapset eivät ole kypsiä eivätkä ymmärrä palvelun ohjeita ja ehtoja. Eli: joka kuukausi käykää lasku läpi lapsen kanssa! - vie oikeuteen!
lukekaa ja valvokaa kirjoitti:
Hei,
Zedillä luvataan palauttaa rahat jos kyseessä on alaikäinen joka on ilman lupaa kirjautunut ja tilaillut jotain.
Vaikka tässähän tapauksessa syyllinen ei ole zed vaan lapsen vanhemmat, jotka eivät kontrolloi laskuja eikä lapsen muitakaan puheluita tai viestejä. Club zed lähettää 2-5 varmennusviestiä, jos niitä ei lue niin voi vaan katsoa peiliin, soittaa kiltisti asiakaspalveluun ja sulkea palvelun ja laittaa pennuille saldorajan tai palveluneston. Lapset eivät ole kypsiä eivätkä ymmärrä palvelun ohjeita ja ehtoja. Eli: joka kuukausi käykää lasku läpi lapsen kanssa!Kuulostaa siltä, että olet tuomittu ja vielä edelleen haluat huutaa, että Zed-työntekijänä olet syytön.
------------
Yrittäjän, joka haluaa myydä soittoääniä ala-ikäisille, on hoidettava,
että hän saa huoltajilta luvan ennen kuin
sopimus astuu voimaan. Periaatteessa ei
voi olettaa, että huoltaja, joka on antanut
alaikäisille lupaa käyttää kännykkää, on myös
antanut luvan tilata soittoäänien kestotilauksia.
- Ändimän
Olin itsekin ollut "jäsenenä" Club Zedissä luultavasti kuukaisia. Nyt kun halusin lopettaa, menin katsomaan ohjeita www.zed.fi.
Eipä tosiaan ollut lopettaminen helpoksi tehty.
Se ns. sulkulista ei tehnyt mitään.
Sitten yritin selailla http://www.zed.fi/faq.asp -ohjesivua...
Kaikkien linkkien osoitteiden perässä olikin #-merkki viittaamassa samaan "ohje"-sivuun missä ei siis mitään ohjeita ole.
Ainoa tapa mitä siellä selvästi neuvottiin oli soittaminen maksulliseen numeroon (30s/min).
Eipä ensimmäisenä tullut mieleeni maksaa siitä, että lopetan "asiakas"-suhteeni sellaiseen yritykseen joka on saanut rahojani tekemättä itse juurikaan mitään niiden eteen (1 soittoääni).
Laitoin palautesivun kautta postia jossa pyysin lopettamaan kyseinen "palvelu".
Tämän jälkeen kuitenkin huomasin Sivujen alareunassa pikkiriikkisen linkin "Yleiset Käyttöehdot" (http://www.zed.fi/agbs.asp)
ja seuraavan kopioin tähän suoraan sieltä...
"Voit sulkea palvelun lähettämällä maksuttoman viestin CLUBZED SULJE numeroon 173317"
laitetaan tähän vielä...
"Musa-, Kuva- ja Aitoklubin voit lopettaa lähettämällä maksuttoman viestin
MUSA SULJE
KUVA SULJE
AITO SULJE
numeroon 17235."
kokeilin ja tämäpä antoi vastauksen jossa kerrottiin, että tilaus on suljettu ja ohjeet tilauksen jatkamiseen.
Tämänkin sivun oikeassareunassa olevat linkit ovat samanlaisia itseensä viittaavia linkkejä ^^
Odottelen nyt innolla seuraavaa ja sitä seuraavaa puhelinlaskua ja Zed on meillä pannassa ikuisesti.
Toivottavasti tästä on jollekin hyötyä- Huh, mitä touhua
Tulin myös huijatuksi. Tilasin heinäkuussa soittoäänen, jota en "tilapäisen häiriön vuoksi" koskaan saanut. Nyt tuli sitten 10e:n lasku. Soitin tänään Zed.fi:iin kysyäkseni asiasta. Kun pyysin saada tietää heidän johtajansa nimen, ylimielinen mieshenkilö kertoi minulle että hommaa johtaa espanjalainen Jose Alvarez Gascon(tässä vaiheessa kyllä jo repesin ilkikuriseen nauruun!!!!), ja että Suomen johtajan nimeä hän ei saa kertoa. Voi jestas mitä touhua. Eikö tällaista touhua Suomen kaltaisessa oikeusvaltiossa saada kuriin!??
- *myös huijattu*
Etsin joitain aikoja sitten netistä, miten päästä eroon Club Zedistä, mutta en silloin löytänyt. Tajusin vasta muutaman kuukauden jälkeen puhelinlaskusta, että Zed laskuttaa joka kuukausi, koska laskussa näkyi joku selittämätön "säsältöpalvelut"-kohta, enkä ollut tilannut mitään soittoääniä tai käyttänyt muitakaan vastaavia palveluja. Maksoin tuota Zedin kuukausimaksua varmaan vuoden.
Kiitos siis hyvin paljon noista irtisanoutumisohjeista. Lähetin äsken tekstiviestin ja sain vastauksen, jonka mukaan tilaukseni on nyt peruttu. Aloin taas etsiä irtisanoutumiskeinoa, koska nykyisin ninimisairauspäivärahalla elävänä ei olisi varaa maksaa mistään ylimääräisestä. Siksi olen erityisen iloinen, että eroaminen lopultakin onnistui. - Vihdoin(ko) vapaa!
Kävin itsekin etsimässä zedin sivuilta palvelun sulkemisohjeita, enkä löytänyt. Kiitos noista ohjeistasi! Niin sitä tyhmää vedätetään. "Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa"
- Huijattu numero 3674
Huh, mitä touhua kirjoitti:
Tulin myös huijatuksi. Tilasin heinäkuussa soittoäänen, jota en "tilapäisen häiriön vuoksi" koskaan saanut. Nyt tuli sitten 10e:n lasku. Soitin tänään Zed.fi:iin kysyäkseni asiasta. Kun pyysin saada tietää heidän johtajansa nimen, ylimielinen mieshenkilö kertoi minulle että hommaa johtaa espanjalainen Jose Alvarez Gascon(tässä vaiheessa kyllä jo repesin ilkikuriseen nauruun!!!!), ja että Suomen johtajan nimeä hän ei saa kertoa. Voi jestas mitä touhua. Eikö tällaista touhua Suomen kaltaisessa oikeusvaltiossa saada kuriin!??
Ottaa päähän rajusti tuo zed-huijaus. Edes vähän lohdutti, kun tuhannet muut (ainakin siltä tuntuu) ovat kertoilleet samanlaisista kokemuksistaan, kuin iteslläni on tuosta clubista, etten ole ainut pölvästi, joka on mennyt lankaan.
Olen ties kuinka monta vuotta maksanut turhasta. Selvisi ihan muussa yhteydessä, oltuani operaattorin asiakaspalveluun yhteydessä, että kuulun tällaiseen clubiin. Voisiko joku pääkaupunkiseudulla asustava ottaa vaikka MOT-ohjelmaan yhteyttä. MOTissahan käsitellään tällaisia asioita. Karpo se varmaan puuttuisi asiaan, mutta ei valitettavasti enää tee ohjelmia. Pitäisi saada asiaa ihmisten tietoisuuteen, jotta edes muut välttyisivät näiltä kokemuksilta. - atemac
Kiitos paljon vihjeestä! Tulin kerran erehtyneeksi tilamaan yhden soittoäänen ja se varmaankin maksoi loppujenlopuksi päälle 30 euroa ja vielä yks juttu: CLUB ZED ON SYVÄLTÄ!!
- ketutus
*myös huijattu* kirjoitti:
Etsin joitain aikoja sitten netistä, miten päästä eroon Club Zedistä, mutta en silloin löytänyt. Tajusin vasta muutaman kuukauden jälkeen puhelinlaskusta, että Zed laskuttaa joka kuukausi, koska laskussa näkyi joku selittämätön "säsältöpalvelut"-kohta, enkä ollut tilannut mitään soittoääniä tai käyttänyt muitakaan vastaavia palveluja. Maksoin tuota Zedin kuukausimaksua varmaan vuoden.
Kiitos siis hyvin paljon noista irtisanoutumisohjeista. Lähetin äsken tekstiviestin ja sain vastauksen, jonka mukaan tilaukseni on nyt peruttu. Aloin taas etsiä irtisanoutumiskeinoa, koska nykyisin ninimisairauspäivärahalla elävänä ei olisi varaa maksaa mistään ylimääräisestä. Siksi olen erityisen iloinen, että eroaminen lopultakin onnistui.Katselin lehteä ja siinä oli mainos Zed:stä. Silloin älysin, että olen tainnut maksaa tyhjästä jo ueamman vuoden (300 € yhdestä soittarista) Tilasin siis joskus hyvän soittarin ja sitten kuukausittain on tullut zed:ltä viestiä uusista soittareista yms. Ajattelin, et ei ne maksa, kun ei niitä tilaa. Olis pitänyt lukea tarkemmin ohjeet ja ymmärtää, että liittyi johki clubiin. Mut nyt peruin jäenyyteni, josko se näkyis puhelinlaskussa jotenkin :)
- Maigl_24
Kuinka tuon zed club liittymisen voi lopetta tai perua????
- muistakaa
4mobile kuuluu myös ClubZEDiin!! Jos tilaat jotain 4mobilesta liityt ZEDIIN! Lisäksi on muitakin "palveluja joissa liittyy automaattisesti johonkin tilatessaan yhden tuotteen...
- Jatta
Ihan samat kokemukset täällä. Yhden soittoäänen mukamas tilasin, mikä sekään ei toiminut ja nyt on jo 30 euron edestä tullut laskua. Tänään vihdoin sain asian (toivottavasti!) katkaistua, kun soitin asiakaspalveluun. Melkoista asiakkaiden harhaan johtamista tällainen!
- Arska
Club Zed soittoäänen tilasin minäkin syksyllä v. 2006 ja huomasin tehdä reklamaation vasta maaliskuussa v. 2007. Laskua oli jo kertynyt n. 46,- euroa. Soittoääntä ei koskaan tullut puhelimeeni eikä rahahyvitykseenkään suostuttu. Perusteluina oli että asiakkaan tulee itse tutustua palveluun ja sen sopivuuteen jne.
Ei sitä kukaan käräjille asti jaksa lähteä näitten vekkulien kanssa.- mummi tku
sanoin irti tämän huijari zedin, joka joka kk laskua lisää lähes 10 eurolla. Irtisanomisen jälkeen viimeiseen laskuun on sitten tullut 23 euroa - aivan vain 7:stä viestistä, joita ovat lähettäneet irtisanomisesta huolimatta. Nyt alkaa tutkimukset ja vaadin rahat takaisin....
tehkää kaikki samoin... kuluttaja-asiamiehen luokse...Ellu - mksaja
mummi tku kirjoitti:
sanoin irti tämän huijari zedin, joka joka kk laskua lisää lähes 10 eurolla. Irtisanomisen jälkeen viimeiseen laskuun on sitten tullut 23 euroa - aivan vain 7:stä viestistä, joita ovat lähettäneet irtisanomisesta huolimatta. Nyt alkaa tutkimukset ja vaadin rahat takaisin....
tehkää kaikki samoin... kuluttaja-asiamiehen luokse...Elluminäkin yritin päästä tuosta palvelusta pois nii eiköhän tullu poulta kalliinpi lasku...nii mien tästä palvelusta sitten pääsee pois
- ---
"Voit sulkea palvelun lähettämällä maksuttoman viestin CLUBZED SULJE numeroon 173317"
- kirveelle töitä
Tilasin soittoäänen(jota en saanut)ja sit alkas tulla jotain pilipaliviestejä sieltä zedistä.Olin just tilannu puheaikaa ja se humpsahti nollille koko saldo.Mä laitoin sinne sitte myöhemmin tekstarilla sulkemisviestin ja vastauksena tuli,että "sinulla on 40 kredittiä käyttämättä,lähetä viesti jos haluat jatkaa".En laittanu enää mitää takasinpäin.Mutta mikä ihmeen kreditti???En lataa puheaikaa niin ei ainakaa voi tulla luuriin mitää paskanjauhantaa zediltä enää.Tai vaihan numeron.
- mummi-46
olen aivan raivona....tilasin olevinaan itselleni vain 2 soittoääntä niinkuin joskus ennenkin...no sithän olinki jo liittyny johki clupiin josta kyllä laitoin viestin että eroan.tilasin 2 soittaria joista toinen hävisi 2 päivää eroviestin jälkeen.Eli joudun maksaan koko hommasta vaikka zed otti toisen soittarin multa pois... yhtäkkiä se hävisi kännykästä..TÖRKIÄÄ TOUHUA..
- koko klubi!!
siis todellakin niin kusetusta toi koko klubi!! Oon lähettäny sinne aiemmin jo postia että en halua enää olla siinä!! Ja aina tulee viestiä että tilaus uusittu!! Just äsken soitin sinne ja sanoin että jo se nyt on kumma ku ei tilaus lopu! Ja ku kerran vaan oon erehtyny sieltä jonku äänen tilaamaan!! ÄLKÄÄ VAAN KUKAAN TILATKO SIELTÄ MITÄÄN!!
- BATMAN6509
AIKA AJOIN TULEE AINA SAATANAN VIESTEJÄ,PERKELE JA 8E PUHEAIKAA MENEE JOHONKIN VITUN ZEDIN PASKAAN!!!
- Rahat takaisin
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001481&posting=22000000028905045
Lukekaa tuo ketju, näemmä sieltä rahojansa takaisinkin saa. Kuluttajariitalautakuntaan vaan, on ilmainen palvelu kuluttajalle.
- mama-76
Joo samoin täällä, kuukausia maksanut laskuja, ja eilen tajusin perua, tänään tuli viesti että "liity zedin plaaplaaplaa..." enkä edes ehtinyt lukea viestiä niin tuli jo toinen "Club zed tilauksesi on uusittu.... " SIIS WHAT A FUCK!!!!
- eroon maksuista
täällä club zedin sivuilla voit purkaa tilauksesi http://www.zed.fi/faqs_parentalcontrol.asp?action=home
- lukutaitoinen77
Lukekaapas ehdot ennen kuin napisette laskuista, kyllä normaalijärkisen ihmisen pitää ymmärtää seuraava teksti:
Tilaamalla tuotteen liityt Club zediin. Alle 18-vuotiaana pyydä huoltajasi suostumus tuotteidemme ostamiseen.Tilaus on kestotilaus ja tilausjakso uusitaan automaattisesti neljän viikon välein. Palvelun hinta on 10 e / 4 viikkoa. Palvelulla ei ole kuluttajasuojalain mukaista peruuttamisoikeutta, joten vähimmäislaskutus on 10 e. Saat 40 kredittiä, joilla voit ladata Zedin tuotteita. Yksiääniset soittoäänet, moniääniset soittoäänet, efektit, puhesoittoäänet ja väritaustakuvat maksavat yhden kreditin. Pelit, aidot musiikkiäänet, videosoittoäänet ja teemat maksavat 10 kredittiä. Käyttämättömät kreditit eivät siirry seuraavalle tilausjaksolle. Voit sulkea palvelun lähettämällä viestin CLUBZED SULJE numeroon 173317.Tarkista puhelimesi sopivuus osoitteesta www.zed.fi. Moni- ja yksiäänisten soittoäänien yhteydessä olemme viitanneet sävelteoksen yhteydessä nimen lisäksi myös artistiin, joka on tehnyt kyseistä teosta tunnetuksi. Mainittu artisti ei ole osallistunut kyseisen soittoäänen tuotantoon. Palvelut toimivat Soneran, Elisan, DNA:n, Saunalahden, Kolumbuksen, Tele Finlandin ja ZeroFortyn liittymissä. Gprs/wap-asetuksien pitää olla päällä. Asiakaspalvelu email: [email protected], puh. 0203 16400 (0,08e/puhelu 0,15e/min), ma-pe 10-20. Palvelun tarjoaa Zed Oy,Tammasaarenlaituri 3, 00180 Hki. Kuluttajatiedot, palvelun käyttöehdot ja henkilötietolain mukainen rekisteriseloste osoitteessa www.zed.fi.- Hahah...
Sinä "Lukutaitoinen" olet varsinainen vittumainen viisastelija. Luuletko olevasi fiksukin?
- asdfdg
Nämä puolustelijat on varmaan jotain zedin työntekijöitä. Siis tuo tekstihän lukee siellä jossain ohjeet osiossa johon on pieni linkki jossain siellä sivun yläreunassa!
Haistakaa kakka koko zed! - justiina
Mites sitten kun kyseessä on 8-vuotias, jolle tulee viesti jossa kerrotaan kaikkea hienoa? Ei varmaan 8-vuotias älyä pyytää lupaa? Ja jos on prepaid liittymä, on kovin vaikea seurata laskuja. Kysyn vaan lukiko siinä viestissä että maksaa 10€/4 viikkoa ja ymmärsikö lapseni tämän? Aivan S**tanan varma on, että huomenna soittelen ja selvitän miksi tällainen viesti on lapseni puhelimeen tullut! Ja rahat aion hankkia takaisin, törkeää huijausta. Eri asia jos tilaa lehdestä tms. silloin voi jossain olla pienellä präntillä ehdot ja zed voi vedota siihen. Mutta tämä on törkeää!
- ...
justiina kirjoitti:
Mites sitten kun kyseessä on 8-vuotias, jolle tulee viesti jossa kerrotaan kaikkea hienoa? Ei varmaan 8-vuotias älyä pyytää lupaa? Ja jos on prepaid liittymä, on kovin vaikea seurata laskuja. Kysyn vaan lukiko siinä viestissä että maksaa 10€/4 viikkoa ja ymmärsikö lapseni tämän? Aivan S**tanan varma on, että huomenna soittelen ja selvitän miksi tällainen viesti on lapseni puhelimeen tullut! Ja rahat aion hankkia takaisin, törkeää huijausta. Eri asia jos tilaa lehdestä tms. silloin voi jossain olla pienellä präntillä ehdot ja zed voi vedota siihen. Mutta tämä on törkeää!
Vastuuhenkilöt kaupparekisterissä
Puheenjohtaja
Benedit Gomez Santiago
Varsinainen jäsen
Conforti Diego
Varsinainen jäsen
Pukander Valtteri Kaarlo Juhani
Lähde: Kaupparekisteri, päivitetty 07.11.2008
Yrityksen nimenkirjoituslauseke
Yhteisösääntöjen mukaan toiminimen kirjoittaa hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja kumpikin yksin ja hallituksen jäsenet kaksi yhdessä.
Lähde: Kaupparekisteri, päivitetty 07.11.2008
Muut vastuuhenkilöt
Prokura
Pukander Valtteri Kaarlo Juhani
Päävastuullinen tilintarkastaja
Vuopala Arvo Tapani
Tilintarkastaja
Deloitte & Touche Oy
Lähde: Kaupparekisteri, päivitetty 07.11.2008 - Dorka
Taidat olla club Zedin palveluksessa oleva taipuisa paskanjauhaja,joka saa oman siivunsa kusetettujen rahoista.
Millä puolustelet kirjoituksiasi,et kai millään,koska sinullehan maksetaan kirjoituksista,niiden vain täytyy olla "työnantajaasi" suosivia ja puolella olevia.
Olet myyrä.
- Yellow!
Koska kauttalaskutus tulee operaattorisi kautta,eipä näy kuin viihde/ajanvietepalveluina.
Eli oma operaattorisi toimii tavallaan bulvaanina näiden kusettaja soittoääni kauppiaiden kanssa.
Operaattoriasi ei kiinnosta kuinka rahansa saavat,mutta ovat kuitenkin vastuussa tapahtunesta,vaikka toista väittävätkin hyvin tiukasti.
Epäselvät laskutukset nimenomaan viihde/ajanvietepalveluiden osalta täytyy kiistää omalle operaattorillesi(Sonera,Elisa,tai mikä lie)
Et maksa kiistanalaista summaa,syystä että ilmoitat tulleesi harhaanjohdetuksi.
Käytännössä sinun ei tarvitse maksaa sitä koskaan,vaihda omaa operaattoriasi,jos hankalaksi käyvät(ilmoita syy myös)
Vie asia kuluttja-asiamiehelle,viime kädessä rikospoliisi.
Itse tein vastaavalla tavalla v.2008,se on aikaa viepää touhua,mutta oikeus näissäkin asioissa on oltava.
Sinulle yksinkertainen laskutehtävä seuraavassa:
Soittoääni ujutetaan liittymääsi ja heräät asiaan vasta n.2 kk kuluttua,että mitä helvettiä.
Et jaksa lähteä puimaana siaa sen pidemmälle vaan maksat kiltisti ne laskut.
Samoin maksavat ne 100 000 muuta kusetetuksi tullutta,minne kaikki rahat sitten menevät epämääräisen laillisesti kusettajan taskuun.
Kyseisten kusettajien ei tarvitse ilmoittaa kuin viestintävirastolle alkavansa harjoittaa teleyrittäjänä,esim.soittoääni ym.paskan kaupustelua.
Saavat lyhytnumeronsa ja kusetus alkaa.
Vieraile viestintäviraston sivuilla ja ihmettele asioiden kirjoa ja laajuutta,lyhytnumerot löydät sieltä.
Itse sain rikospoiliisin kautta yli 600 euroa kusetettuja rahojani takaisin,mutta olin viimeisen päälle vihainen ja vittuuntunut asioista,joten en antanut periksi,vaan jatkoin jauhamista.
Kunnes poliisin esitutkintapöytäkirjaan tuli maininta PETOS:- kudee
itsekin näitä turhaan maksaneena....
nyt pistin sähköpostina ja tekstiviestinä että lopettas jo tämän ns.laillisen rahan keruun minun osalta........
aika näyttää vieläkö tilaus uusiintuu... - stnahuijarit
kudee kirjoitti:
itsekin näitä turhaan maksaneena....
nyt pistin sähköpostina ja tekstiviestinä että lopettas jo tämän ns.laillisen rahan keruun minun osalta........
aika näyttää vieläkö tilaus uusiintuu...Mä en ole tilannut yhtään mitään! Ja mulle tulee 4 viestiä putkeen ja viimeisesä lukee "Kiitos tilauksestasi!" palvelu maksaa 12e kuukaudessa (vveloitetaan puhelinlaskussa) Ja lähetin saldoon vietin niin siitä oli velotettu 12e!!! MITÄÄN EN OLE TILANNUT EN EDES TIENYT KOKO PALVELUSTA ENNEN NOITA VIESTEJÄ! ENKÄ MITÄÄN RUPEA MAKSAMAAN! Laitoin asiasta sähköpostia jos ei vastata tai laskua peruuteta niin laitan asian kuluttaja-asiamiehelle... TÖRKEETÄ HUIJAUSTA, KUN MITÄÄN EI OLE EDES TILANNUT!
- rttyu
Tilasin beisbollin umbrellan joskus kuukaus sitten sitten niin alka mullkin tulee jotain et liittymäsi saldo ei ole riittävä palvelun tilaamisen ja plaaplaaplaa alko tulla mullekin joka viikko tollasta paskaa.
- TakkuTakiainen
---
Törkeä nettihuijaus kännykällä. Sivulla on leikkimielinen OLETKO VAMPPYYRI-testi. Leikillisten rasti-ruutuun-kysymysten jälkeen pyydetään kännykkänumero, johon tekstataan varmistuskoodi. Varmistuskoodi pyydetään syöttämään nettisivulle, jotta näkee testituloxensa. Syöttämisen jälkeen tulee viesti KIITOS TILAUKSESTASI ja kännykkää viesti numerosta 17235 "Kiitos Zed Plus-tilauksestasi". Netissä lukee hyvin pienellä präntillä alhaalla että tilaus on kestotilaus, maksaa 15 euroa kuukaudessa ja 15 euroa on vähimmäislaskutus. Siellä lukee myös pienellä präntillä
"Palvelulla ei ole kuluttajasuojalain mukaista peruuttamisoikeutta"
!!!
---
tuo oli osa ilmoituksesta jonka tein kuluttajasuojaan tästä putiikista. MINULLA ON KOKEMUSTA NÄISTÄ HUIJAUKSISTA. Sain kerran rahaa takaisin.
Heti nähdessäni tämän tiesin että se on törkein huijaus mitä olen tähän asti nähnyt, ja täyttelin tätä OLETKO VAMPPYYRI testiä varmistaakseni asian. Sitten lähti heti viestitys kuluttajasuojalle.
Prepaid-liittymälläni on vain kymppi eikä sieltä ainakaan heti 15 euroa kadonnut mihinkään (jos katosi, se tulee takaisin vahingonkorvauksena vaikka oikeusteitse, sillä minä en mitään kauppaa tosiaan tehnyt kenenkään kanssa). Lisäksi panin siihen väärän operraattorin
Nykyajan suomessa nämä tyypit kyllä joutuvat vastuuseen teoistaan kun vaan ihmisistä löytyy aktiivisuutta. Viimeksi päädyin vaihtamaan englanninkielisiä maileja jossain hollannissa tai tanskassa majailievien päällikkönilkkien kanssa, ja tulihan ne rahat lopulta takaisin, korkojen kanssa.
Zedin "oletko vamppyyri"-nettitesti on tosiaan törkein mitä olen koskaan nähnyt, tuo "Palvelulla ei ole kuluttajasuojalain mukaista peruuttamisoikeutta" on härskein juttu koska se oikeus on kaikilla. Alas nämä tyypit ja heti. Hyvä että menin sivulle ja toimin, jonkun pitää näistä ilmoittaa, ja mitä useampi, sitä nopeammin asia etenee, ja kyllä, se etenee vaikka oikeuteen asti jos ei nilkit muuten usko, suomessa on viranomaistahot jotka hoitaa näitä asioita, kunhan kansalaiset pistävät asian alulle.
textaSIN niille että huijarit game over
tossa on mitä näät ennenkun sulta viedään rahat
http://suomenkovimmatpeelot.angelfire.com/zedhuijaus.jpg
tuohon kun panet nappia, että haluaat nähdä leikkitestin tuloxesi oletko vamppyyri, seuraavvaxi tulee ruutuun KIITOS TILAUKSESTASI ja "kauppa" on tehty. Tämmöistä porukkaa.
Mä en todellakana edes vaivaudu lähettämään mitään sulje-textaria mihinkään enkä rupea huijarien "asiakaspalvelussa" kuuntelemaan jonotusmusaa, tämmösille ei tarvitse puhua yhtään mitään; selittäkööt syyttäjälle. Ja tää on kirjaimellinen totuus asiassa: selittäkööt syyttäjälle. Mun osuus on tehty kun panin lyhyen asiallisen ilmoituksen viranomaisille kaikkine tärkeine yksityiskohtineen ja mitään turhaa lisäämättä.
Tmmäisten kanssa jos alat säätämään jotain että sulje tilaus, niin voi käydä vaikka niin että sulkemispyynnöstä veloitetaan ja sitten se ei toimi, ja soitappa asiakaspalveluun, siitä veloitetaan ja mikään ei selviä... eijeijei.
Nää ansat on suunniteltu lapsia, teinejä ja lakia tuntemattomia kohtaan. Ei tepsi muhun. Zedin peli on pelattu. GRAU - TakkuTakiainen
Setä panee tähän suoran linkin:
Jos Zedin kaltaiset netti&kännykkähuijarit ovat vieneet sivulta rahaa - TAI YRITTÄNEET - tämä on se sivu mitä käyttää: https://qune.kuluttajavirasto.fi/kuluttajaneuvonta/web_aloitus.aspx - TakkuTakiainen
Sain tietää että korvaus on tulossa
https://qune.kuluttajavirasto.fi/kuluttajaneuvonta/web_aloitus.aspx- Nanile
ZED OY:stä
Liikevaihto 12kk (2008): 5 110 000 euroaBalance Consulting Henkilöstömäärä (2008): 11 henkilöäBalance ConsultingOsakepääoma:13 926 644 euroaPRHOsakkeiden lukumäärä:131 510 589PRH
Y-tunnus: 1571422-5
Että ihan tuottoisaa. Sama pulju vuokraa palvelintilaa ym nettipalvluja. Ikävä firma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006524
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313900törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303315Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3811792- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471053Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889