millä raskausviikoilla keskenmeno yleensä keskimäärin tulee? olen rv 10, voiko olla vielä mahdollista että tulisi? tai että kuolisi kohtuun, miksi niin yleensä tapahtuu?
Luulin jo että enää ei tarvitsisi miettiä tälläisiä...
milloin yleensä keskenmeno
3
1501
Vastaukset
- annuli33
minulla todettiin ensimmäisellä lääkärikäynnillä tuulimuna viikolla 11 ja sairaalassa tehtiin lääkkeellinen kohduntyhjennys. Joten mikään ei tietääkseni ole varmaa ennenkuin olet käynyt lääkärissä...
Lääkäri sanoi että riskit vähenevät joskus 14-15 viikon lieppeillä (olettaen tietty että eka ultra on ollut normaali)
Onnea sinulle, toivottavasti kaikki menee hyvin. Itse olen epäonnistunt kahdesti ja se on henkisesti erittäin raskasta. - Bumble-B
on rv8 asti. Kun sen yli on päästy, on yksi raja ylitetty ja keskenmenon riski pienenee huomattavasti. Kuitenkin rv12 saakka, eli siihen asti kun raskauden ensimmäinen kolmannes päättyy, keskenmenon riski on melko suuri ja vielä viikolla 12 tapahtuvat km:t on yleisiä. Sen jälkeen riski pienenee huomattavasti, en nyt prosentteja muista mutta kuitenkin raskauden sujuminen loppuun asti on jo melko todennnäköistä, kun toiselle kolmannekselle asti pääsee. Sitten on tietysti meitä epäonnisia joilla raskaus keskeytyy myöhäisessä vaiheessa mutta se on jo melko harvinaista eikä sitä kannata alkaa pelkäämään tai stressaamaan. Se on epätodenäköistä, mutta jos niin on tapahtuakseen, niin sille ei juurikaan mitään voi, joten omalle itselle on parasta, jos ei stressaa mahdollisesta keskenmenosta.
Jos sulla ei ole mitään hälyttäviä oireita keskenmenon suuntaan niin varmasti kaikki on hyvin. :) Tarvittaessahan voit aina käydä neuvolassa kuuntelemassa sydänäänet jos huolestuttaa, meillä ainakin sai käydä aina kun tuntui epävarmalta, tarkistamassa että kaikki oli ok. :)- nimetön_
vastauksista... unohdin mainita, että kävin alkuraskauden ultrassa 1,5 vkoa sitten ja ainakin siellä lääkärin mukaan oli normaalia..
tuntee ittensä välillä ihan hölmöksi pelkojensa keskellä^^ Esikoinen olisi siis tulossa... seuraava ultra kuun lopussa joten toivon että kaikki ok sielläkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662238Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711480Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211454Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.761153Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771134Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211086Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051064- 77919
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912