Ei yhtään bondimainen leffa. Se olisi nimeltään voinut olla mikä tahansa muu tusina-leffa, mutta väärin oli ratsastaa bondin brändillä. Niin erilainen se oli.
minusta uusin
4
659
Vastaukset
- fujitsu81
kyllä toi oli mun mielestä yks parhaista bondeista mitä on tullut ainakin top 5 pääsee.
olikieltämättä aluksi vaikee sulattaa Daniel Craigia bondiksi mutta ihan hyvin kaveri roolinsa veti kumminkin
mä tykkäsin mutta täähän onkin vaan mun mielipide- Bondiksi..
Taisi olla pohjanoteeraus kun Craig valittiin Bondiksi.
Vain yksi aiemmin oli huono Bondiksi ja se oli Timothy Dalton. Miten niin vakavaa tyyppiä voi kukaan laittaa Bondiksi? En sano huonoksi näyttelijäksi, mutta väärä tyyppi Bondiksi. Sopii paremmin johonkin Shakespear-teatterijuttuun jossa se olikin ennen Bond-kauttaan.
Parhaimmat Bondit mun mielestä: Sir Sean Connery, Roger Moore ja Pierce Brosnan jonka leffa Huominen ei koskaan kuole, pyöriikin just mun dvd:llä tätä kirjoittaessa. :)
Aussi George Lazenby oli jotenkin koominen mutta pärjäs kuitenkin Bondina jotenkin ok. - Lane_s
Bondiksi.. kirjoitti:
Taisi olla pohjanoteeraus kun Craig valittiin Bondiksi.
Vain yksi aiemmin oli huono Bondiksi ja se oli Timothy Dalton. Miten niin vakavaa tyyppiä voi kukaan laittaa Bondiksi? En sano huonoksi näyttelijäksi, mutta väärä tyyppi Bondiksi. Sopii paremmin johonkin Shakespear-teatterijuttuun jossa se olikin ennen Bond-kauttaan.
Parhaimmat Bondit mun mielestä: Sir Sean Connery, Roger Moore ja Pierce Brosnan jonka leffa Huominen ei koskaan kuole, pyöriikin just mun dvd:llä tätä kirjoittaessa. :)
Aussi George Lazenby oli jotenkin koominen mutta pärjäs kuitenkin Bondina jotenkin ok.Daniel Craigista... en tiedä, sopiiko Bondiksi, mutta salaiseksi agentiksi on paljon uskottavampi kuin muut Bondien näyttelijät. Sulautuu joukkoon helpommin?
Ja Timothy Dalton on mielestäni paras Bond ikinä!
(vihreät silmät ja tumma tukka)
Ehkä mulla vaan on itsellänikin niin kuiva huumorintaju, että varsinkin Vaaran Vyöhykkeellä iskee kyllä aivan täysin.
- huhhahheijarommia
Erilaisuus ei ollut pahasta, vaan yksinkertaisesti kökkö dialogi, tarpeettoman monimutkaiset toimintakohtaukset, juonikin sössitty.
Ja kaiken lisäksi pistivät toisen assikoista aivan tuhannen päreiksi. aargh. Onneksi se nätimpi vanhempi Aston Martin pysyi naarmuitta (jos elokuvasta siis edes jotain hyvää pitäisi löytää)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525387- 864094
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3582427Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved327992Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s69984- 61793
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46776Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja98762Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52739- 26730