Ei yhtään bondimainen leffa. Se olisi nimeltään voinut olla mikä tahansa muu tusina-leffa, mutta väärin oli ratsastaa bondin brändillä. Niin erilainen se oli.
minusta uusin
4
739
Vastaukset
- fujitsu81
kyllä toi oli mun mielestä yks parhaista bondeista mitä on tullut ainakin top 5 pääsee.
olikieltämättä aluksi vaikee sulattaa Daniel Craigia bondiksi mutta ihan hyvin kaveri roolinsa veti kumminkin
mä tykkäsin mutta täähän onkin vaan mun mielipide- Bondiksi..
Taisi olla pohjanoteeraus kun Craig valittiin Bondiksi.
Vain yksi aiemmin oli huono Bondiksi ja se oli Timothy Dalton. Miten niin vakavaa tyyppiä voi kukaan laittaa Bondiksi? En sano huonoksi näyttelijäksi, mutta väärä tyyppi Bondiksi. Sopii paremmin johonkin Shakespear-teatterijuttuun jossa se olikin ennen Bond-kauttaan.
Parhaimmat Bondit mun mielestä: Sir Sean Connery, Roger Moore ja Pierce Brosnan jonka leffa Huominen ei koskaan kuole, pyöriikin just mun dvd:llä tätä kirjoittaessa. :)
Aussi George Lazenby oli jotenkin koominen mutta pärjäs kuitenkin Bondina jotenkin ok. - Lane_s
Bondiksi.. kirjoitti:
Taisi olla pohjanoteeraus kun Craig valittiin Bondiksi.
Vain yksi aiemmin oli huono Bondiksi ja se oli Timothy Dalton. Miten niin vakavaa tyyppiä voi kukaan laittaa Bondiksi? En sano huonoksi näyttelijäksi, mutta väärä tyyppi Bondiksi. Sopii paremmin johonkin Shakespear-teatterijuttuun jossa se olikin ennen Bond-kauttaan.
Parhaimmat Bondit mun mielestä: Sir Sean Connery, Roger Moore ja Pierce Brosnan jonka leffa Huominen ei koskaan kuole, pyöriikin just mun dvd:llä tätä kirjoittaessa. :)
Aussi George Lazenby oli jotenkin koominen mutta pärjäs kuitenkin Bondina jotenkin ok.Daniel Craigista... en tiedä, sopiiko Bondiksi, mutta salaiseksi agentiksi on paljon uskottavampi kuin muut Bondien näyttelijät. Sulautuu joukkoon helpommin?
Ja Timothy Dalton on mielestäni paras Bond ikinä!
(vihreät silmät ja tumma tukka)
Ehkä mulla vaan on itsellänikin niin kuiva huumorintaju, että varsinkin Vaaran Vyöhykkeellä iskee kyllä aivan täysin.
- huhhahheijarommia
Erilaisuus ei ollut pahasta, vaan yksinkertaisesti kökkö dialogi, tarpeettoman monimutkaiset toimintakohtaukset, juonikin sössitty.
Ja kaiken lisäksi pistivät toisen assikoista aivan tuhannen päreiksi. aargh. Onneksi se nätimpi vanhempi Aston Martin pysyi naarmuitta (jos elokuvasta siis edes jotain hyvää pitäisi löytää)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23945188Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12125963SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32315654Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16310782Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229697Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369401Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!308663Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858468Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426814Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476