Muistaakseni täällä oli joku entinen-painijakin?
Voisiko joku kertoa missä voi aloittaa Ammattilais-Painin(siiss USA:ssa)????Ja missä on OVW:n Training Center..?Tarvitaanko aivan virallinen koulutus,siis sellainen maksettu ja jne.?
-Kiitos-
Painijan Uralle ???
11
578
Vastaukset
- ..............................
Luuletko tosiaan pääseväsi USA:n painimaan????? Hanki elämä
- The GD
Mä muutan West Newburyyn viikon päästä!!
- uskoo
The GD kirjoitti:
Kaikki uskoo kyllä... Mäki muutin eilen Jambalaija saarille ja nyt kirjottelen tänne helmitaululla.
- Ei Jee
The GD kirjoitti:
Luuletko että ne tosiaan ottais sut? ja kaikki uskoo todellakin sinua
- Striper
The GD kirjoitti:
Cena asuu nykyään Tampassa.
- wannabe mrs cena
Striper kirjoitti:
Cena asuu nykyään Tampassa.
tiiät tuommosta? Missään virallisilla sivuilla niin ei ainakaan sanota..
- Striper
wannabe mrs cena kirjoitti:
tiiät tuommosta? Missään virallisilla sivuilla niin ei ainakaan sanota..
Tollaista siellä lukee:
Paininimet: The Prototype, Mr. P, John Cena
Pituus: 188 cm
Paino: 112 kg
Syntymäpaikka: West Newbury, Massachuttes
Asuinpaikka: TAMPA, Florida
- The_Hitman
tässä sul OVW yhteys tietoja http://www.ovwrestling.com/contact_us.htm
sit toinen on ROH painikoulu --> www.roh.com
hartin painikoulu, booker T painikoulu jne.. siel voit alottaa painin esim..
ja kyl sä varmaan tarvit painikoulutukset maksettu taikka ilmanen...
btw, back from thailand :D - vanha painija...
Painin nimittäin ongelmieni kanssa.
Kuulun myös yrittäjäsukuun, ollaan yritetty pysyä hengissä jo ties kuinka monta sukupolvea. - WWF
.. Se meidän pikku Gary tietää paljonko se painikoulu maksaa!!??
- spuge
Kyl on aika vitun säälittävää ku te meette tolleen ``no luuletko että pääset sinne`` miettikää miten tony halme pääsi sinne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k382406Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482030Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91956Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien481695Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1391418Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241076Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️68905Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62893Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119878- 67876