Muistaakseni täällä oli joku entinen-painijakin?
Voisiko joku kertoa missä voi aloittaa Ammattilais-Painin(siiss USA:ssa)????Ja missä on OVW:n Training Center..?Tarvitaanko aivan virallinen koulutus,siis sellainen maksettu ja jne.?
-Kiitos-
Painijan Uralle ???
11
541
Vastaukset
- ..............................
Luuletko tosiaan pääseväsi USA:n painimaan????? Hanki elämä
- The GD
Mä muutan West Newburyyn viikon päästä!!
- uskoo
The GD kirjoitti:
Kaikki uskoo kyllä... Mäki muutin eilen Jambalaija saarille ja nyt kirjottelen tänne helmitaululla.
- Ei Jee
The GD kirjoitti:
Luuletko että ne tosiaan ottais sut? ja kaikki uskoo todellakin sinua
- Striper
The GD kirjoitti:
Cena asuu nykyään Tampassa.
- wannabe mrs cena
Striper kirjoitti:
Cena asuu nykyään Tampassa.
tiiät tuommosta? Missään virallisilla sivuilla niin ei ainakaan sanota..
- Striper
wannabe mrs cena kirjoitti:
tiiät tuommosta? Missään virallisilla sivuilla niin ei ainakaan sanota..
Tollaista siellä lukee:
Paininimet: The Prototype, Mr. P, John Cena
Pituus: 188 cm
Paino: 112 kg
Syntymäpaikka: West Newbury, Massachuttes
Asuinpaikka: TAMPA, Florida
- The_Hitman
tässä sul OVW yhteys tietoja http://www.ovwrestling.com/contact_us.htm
sit toinen on ROH painikoulu --> www.roh.com
hartin painikoulu, booker T painikoulu jne.. siel voit alottaa painin esim..
ja kyl sä varmaan tarvit painikoulutukset maksettu taikka ilmanen...
btw, back from thailand :D - vanha painija...
Painin nimittäin ongelmieni kanssa.
Kuulun myös yrittäjäsukuun, ollaan yritetty pysyä hengissä jo ties kuinka monta sukupolvea. - WWF
.. Se meidän pikku Gary tietää paljonko se painikoulu maksaa!!??
- spuge
Kyl on aika vitun säälittävää ku te meette tolleen ``no luuletko että pääset sinne`` miettikää miten tony halme pääsi sinne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124700MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022441Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5741841- 91673
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1051530Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987