NÄIN HÄNET LIVENÄ

I-H-A-I-L-I-J-A

Uskokaa tai älkää. Näin HÄNET livenä pari vuotta sitten. Hän tuli vastaan lanteet keikkuen ja hymy huulilla karehtien. Hän pelasti päiväni. En kuunaan unohda tuota kohtaamistamme Espan aurinkoisessa puistossa. Hän oli sonnustautunut keveään kesäasuun, jota lenkkarit oivasti säestivät. en uskaltanut juttusille, minulle riitti ystävällinen hymy, katse suoraan silmiin ja valloittavuus. hän ei ollut lainkaan diiva, vaan kuin yksi meistä vaan.
En ole kuullut ikuna kenenkään puhuvat HÄNESTÄ pahaa sanaa edes edessäpäin. Vaikka kaikilla Suomessa jotain merkitsevillä on kunnia kuulua hänen ystäväpiiriinsä. Kiitos Rita.

3

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiikkkk.....

voihan vittu sä oot nähnyt kirkan livenä, iikk. mä kuolen ei ...

• pöllönen

siis ei kirka tullut vastaan espalla, vaan itse RITA TAINOLA.olet aika pässinpää...

• fani noin 40 vutta

kirkalla oli todella valloittava hymy, eikä hän säästellyt sitä.
      Törmäsin Kirkaan kadulla, hän oli syömässä
      nakkikioskin ruokia ja odotti jotakin kyytiä kotikaupungissani.
      Huomasin hänet, ja vilkasin porttikongiin, jossa hän seisoi ja söi. Palasin pari askelta takaisin ja sanoin, ääneen, Että ei ole totta, ja pysähdyin. Kirka hymyili leveästi ja sanoi, että on on ja tule hetkeksi hänen seurakseen ja eteensä seisomaan, että hän saa syödä rauhassa. Menin ja muistan tuon hetken aina. Olin tuolloin vielä nuori ja ujo. Juttelin hänen kanssaa jotakin, mutta en enää muista mitä.
      Hänen kyytinsä tuli, ja seurasta kiittäen, iloisesti hymyillen ja vilkutellen Kirka juoksi autoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe