NÄIN HÄNET LIVENÄ

I-H-A-I-L-I-J-A

Uskokaa tai älkää. Näin HÄNET livenä pari vuotta sitten. Hän tuli vastaan lanteet keikkuen ja hymy huulilla karehtien. Hän pelasti päiväni. En kuunaan unohda tuota kohtaamistamme Espan aurinkoisessa puistossa. Hän oli sonnustautunut keveään kesäasuun, jota lenkkarit oivasti säestivät. en uskaltanut juttusille, minulle riitti ystävällinen hymy, katse suoraan silmiin ja valloittavuus. hän ei ollut lainkaan diiva, vaan kuin yksi meistä vaan.
En ole kuullut ikuna kenenkään puhuvat HÄNESTÄ pahaa sanaa edes edessäpäin. Vaikka kaikilla Suomessa jotain merkitsevillä on kunnia kuulua hänen ystäväpiiriinsä. Kiitos Rita.

3

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiikkkk.....

      voihan vittu sä oot nähnyt kirkan livenä, iikk. mä kuolen ei ...

      • pöllönen

        siis ei kirka tullut vastaan espalla, vaan itse RITA TAINOLA.olet aika pässinpää...


    • fani noin 40 vutta

      kirkalla oli todella valloittava hymy, eikä hän säästellyt sitä.
      Törmäsin Kirkaan kadulla, hän oli syömässä
      nakkikioskin ruokia ja odotti jotakin kyytiä kotikaupungissani.
      Huomasin hänet, ja vilkasin porttikongiin, jossa hän seisoi ja söi. Palasin pari askelta takaisin ja sanoin, ääneen, Että ei ole totta, ja pysähdyin. Kirka hymyili leveästi ja sanoi, että on on ja tule hetkeksi hänen seurakseen ja eteensä seisomaan, että hän saa syödä rauhassa. Menin ja muistan tuon hetken aina. Olin tuolloin vielä nuori ja ujo. Juttelin hänen kanssaa jotakin, mutta en enää muista mitä.
      Hänen kyytinsä tuli, ja seurasta kiittäen, iloisesti hymyillen ja vilkutellen Kirka juoksi autoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe