NÄIN HÄNET LIVENÄ

I-H-A-I-L-I-J-A

Uskokaa tai älkää. Näin HÄNET livenä pari vuotta sitten. Hän tuli vastaan lanteet keikkuen ja hymy huulilla karehtien. Hän pelasti päiväni. En kuunaan unohda tuota kohtaamistamme Espan aurinkoisessa puistossa. Hän oli sonnustautunut keveään kesäasuun, jota lenkkarit oivasti säestivät. en uskaltanut juttusille, minulle riitti ystävällinen hymy, katse suoraan silmiin ja valloittavuus. hän ei ollut lainkaan diiva, vaan kuin yksi meistä vaan.
En ole kuullut ikuna kenenkään puhuvat HÄNESTÄ pahaa sanaa edes edessäpäin. Vaikka kaikilla Suomessa jotain merkitsevillä on kunnia kuulua hänen ystäväpiiriinsä. Kiitos Rita.

3

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiikkkk.....

voihan vittu sä oot nähnyt kirkan livenä, iikk. mä kuolen ei ...

• pöllönen

siis ei kirka tullut vastaan espalla, vaan itse RITA TAINOLA.olet aika pässinpää...

• fani noin 40 vutta

kirkalla oli todella valloittava hymy, eikä hän säästellyt sitä.
      Törmäsin Kirkaan kadulla, hän oli syömässä
      nakkikioskin ruokia ja odotti jotakin kyytiä kotikaupungissani.
      Huomasin hänet, ja vilkasin porttikongiin, jossa hän seisoi ja söi. Palasin pari askelta takaisin ja sanoin, ääneen, Että ei ole totta, ja pysähdyin. Kirka hymyili leveästi ja sanoi, että on on ja tule hetkeksi hänen seurakseen ja eteensä seisomaan, että hän saa syödä rauhassa. Menin ja muistan tuon hetken aina. Olin tuolloin vielä nuori ja ujo. Juttelin hänen kanssaa jotakin, mutta en enää muista mitä.
      Hänen kyytinsä tuli, ja seurasta kiittäen, iloisesti hymyillen ja vilkutellen Kirka juoksi autoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      144
      6058
    2. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      167
      3248
    3. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      436
      3167
    4. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2414
    5. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      57
      2264
    6. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      76
      2113
    7. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      16
      1969
    8. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      79
      1613
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      14
      1224
    10. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      15
      1222
    Aihe