Uskokaa tai älkää. Näin HÄNET livenä pari vuotta sitten. Hän tuli vastaan lanteet keikkuen ja hymy huulilla karehtien. Hän pelasti päiväni. En kuunaan unohda tuota kohtaamistamme Espan aurinkoisessa puistossa. Hän oli sonnustautunut keveään kesäasuun, jota lenkkarit oivasti säestivät. en uskaltanut juttusille, minulle riitti ystävällinen hymy, katse suoraan silmiin ja valloittavuus. hän ei ollut lainkaan diiva, vaan kuin yksi meistä vaan.
En ole kuullut ikuna kenenkään puhuvat HÄNESTÄ pahaa sanaa edes edessäpäin. Vaikka kaikilla Suomessa jotain merkitsevillä on kunnia kuulua hänen ystäväpiiriinsä. Kiitos Rita.
NÄIN HÄNET LIVENÄ
3
439
Vastaukset
- iiikkkk.....
voihan vittu sä oot nähnyt kirkan livenä, iikk. mä kuolen ei ...
- pöllönen
siis ei kirka tullut vastaan espalla, vaan itse RITA TAINOLA.olet aika pässinpää...
- fani noin 40 vutta
kirkalla oli todella valloittava hymy, eikä hän säästellyt sitä.
Törmäsin Kirkaan kadulla, hän oli syömässä
nakkikioskin ruokia ja odotti jotakin kyytiä kotikaupungissani.
Huomasin hänet, ja vilkasin porttikongiin, jossa hän seisoi ja söi. Palasin pari askelta takaisin ja sanoin, ääneen, Että ei ole totta, ja pysähdyin. Kirka hymyili leveästi ja sanoi, että on on ja tule hetkeksi hänen seurakseen ja eteensä seisomaan, että hän saa syödä rauhassa. Menin ja muistan tuon hetken aina. Olin tuolloin vielä nuori ja ujo. Juttelin hänen kanssaa jotakin, mutta en enää muista mitä.
Hänen kyytinsä tuli, ja seurasta kiittäen, iloisesti hymyillen ja vilkutellen Kirka juoksi autoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111635Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968841Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.124417Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka233984Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53861- 903656
Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73646Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle153451Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343232Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452435