sivuilla HMC.fi on kiva kuva Antista kultalevynsä kanssa ja faniensa ympäröimänä.Kuva on otettu 1.2 Helsingin keikalta.
Käypä kurkkaamassa.Antti on kuvassa taas niin komea.Näyttää pojalla olevan päällä,hänen fani-kaupassaankin myynnissä oleva huppari,sekin näyttää hyvältä.
Kultalevy-kuva
13
591
Vastaukset
- kalsaritkin
ruskeine raitoineen näyttävät varmaan hyviltä....
- Jaretc.......
Taitaa ehkä olla parempi jättää mun toi Antin laiva keikka vääliin. Kyllä mä laivalle meen, mutta toi Tusikun keikka ei taida olla mulle ihan sopiva. Jos rupeen kokemaan itseni liijan vanhaksi noin nuoreen fani joukkoon. Mähän olen pappa noiden silmissä. Ja siinä käy pian samanlailla kuin kävi hauholla. Kun menin katsomaan Pääkkösen veljeksiä. No voihan laivalla tehdä muutakin. Mä menen vaikka karaokeen. Laulaa kun osaan. Kaipa ne mut sinne huolii. Ja laulan vaikka Olavi Virran Leirinuotiolla tai Hopeisen kuun.
T: Jaretc- Antilla on myös
30-40 vuotiaita faneja,itsekin kuulun tuohon ikä-haarukkaan,joten keikalle vain,unohda nuo ikä-jutut ja nauti keikasta!
- Jaretc.......
Antilla on myös kirjoitti:
30-40 vuotiaita faneja,itsekin kuulun tuohon ikä-haarukkaan,joten keikalle vain,unohda nuo ikä-jutut ja nauti keikasta!
No joo, kyllä mä sitten menen sinne. Yhtä asiaa mä vaan tässä tuumin. Kun ajattelin hänelle ostaa kukan. Tumman punaisen ruusun mä ajatelin hänelle ostaa. Mitäköhän hän siitä mahtais tykätä. Sitä tässä vaan mietin.
T: Jaretc - vaan jos
Jaretc....... kirjoitti:
No joo, kyllä mä sitten menen sinne. Yhtä asiaa mä vaan tässä tuumin. Kun ajattelin hänelle ostaa kukan. Tumman punaisen ruusun mä ajatelin hänelle ostaa. Mitäköhän hän siitä mahtais tykätä. Sitä tässä vaan mietin.
T: Jaretcsiltä tuntuu!Kukkia on aina kiva saada!
- Jaretc........
vaan jos kirjoitti:
siltä tuntuu!Kukkia on aina kiva saada!
Niin mä ajatelin antaa sen sitten keikan lopussa. Kun hän laulaa viimeisiä kappaleita.
Hieno muisto se varmasti olis molemille. Mä olen joskus tehnyt sen aijemminkin. Se on ollut mulla sellainen tapa joskus.
T: Jaretc - sittenhän se
Jaretc........ kirjoitti:
Niin mä ajatelin antaa sen sitten keikan lopussa. Kun hän laulaa viimeisiä kappaleita.
Hieno muisto se varmasti olis molemille. Mä olen joskus tehnyt sen aijemminkin. Se on ollut mulla sellainen tapa joskus.
T: Jaretcmenee jo vanhasta muistista.Mukavaa laiva-keikkaa!Itse näen Anttia vasta ens kuussa.
- ikinä näkisi.
sittenhän se kirjoitti:
menee jo vanhasta muistista.Mukavaa laiva-keikkaa!Itse näen Anttia vasta ens kuussa.
Ei sitä tiedä, mitä voisi tapahtua.
ikinä näkisi. kirjoitti:
Ei sitä tiedä, mitä voisi tapahtua.
Sulla on ollut ilmeisesti taas eillen huono päivä kun ei mikään kelpaa.
T: Jaretc- antti fani
Jaretc....... kirjoitti:
T: Jaretcantti tuisku tykkää varmasti jos hänelle antaa kukan!!
- Jaretc......
antti fani kirjoitti:
antti tuisku tykkää varmasti jos hänelle antaa kukan!!
Ajattelin tehdä. Luuen että hän myös osaa antaa sille oikean arvon.
T: Jaretc
- joku
antti on mun idoli!!
se on niin ihana!!- on helposti
uskottavissa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818