Mihin on hävinnyt sihteeriopiston foorumi? Toimiiko teillä muilla sihteeriopiston keskustelufoorumi?
Foorumille kun yrittää, niin tulee vain tyhjä sivu? Muut opiston sivut esim. oppilaslista toimii.
Onko kukaan muu huomanut samaa ilmiötä?
sihteeriopisto?
9
4005
Vastaukset
- on huomattu!
on pantu sinne minne ne kuuluukin eli maanalle, viemäriin!! Ei rumat, irstailevat läskiset ukkomiehet rehvastele enää yleisillä palstoilla limaisilla jutuillaan huorista ja kehitysvammaisen panemisella. SUOMI ON SIISTITTY HUORALOISISTA.
- voisivat
heittää roskiin koko sihtarin. Kuka ihme nyt nykyaikana sellaista onnetonta sivustoa tarvii?
- panemisella?
Laitappa linkki tai muu viite.
Muuten osoittaudut taas kerran tyhjän vouhottajaksi. - tyhjän vouhottaja
panemisella? kirjoitti:
Laitappa linkki tai muu viite.
Muuten osoittaudut taas kerran tyhjän vouhottajaksi.Siellä kyseisen linkin sivustolla muutamat huoria jyystävät kaljamahat vaihtoi huorista mielipiteitä. LUKISIT JOTAIN! sairas huorista seonnut (tai niiden puutteesta seonnut reppana!)
- .........
Ei ongelmia.
- ollenkaan
mutta maksulliset ilmoitussivut toimivat. ISGllä on pantu liikkeelle huhu että tyypit on otettu huostaan :) - mut maksullinen liikenne toimii!
- EepoHeepo
ollenkaan kirjoitti:
mutta maksulliset ilmoitussivut toimivat. ISGllä on pantu liikkeelle huhu että tyypit on otettu huostaan :) - mut maksullinen liikenne toimii!
se forumi, odottavat varaosia. Eiköhän se pelitä taas reilun kuukauden päästä ;)
- jumppamaikka
ollenkaan kirjoitti:
mutta maksulliset ilmoitussivut toimivat. ISGllä on pantu liikkeelle huhu että tyypit on otettu huostaan :) - mut maksullinen liikenne toimii!
Ei tunnu oikein loogiselta, että kun omistajat pidätetään niin foorumi suljettaisiin ja mainokset jatkaisivat. ISGllä tää yksi trolli(monella nimimerkillä) joka esiintyy SO:lla ja seksitreffeilläkin puhuu paskaa sen kun kerkiää.
Se on ollu aina tauolla muulloinkin. - muutama paskanjauhaja
jumppamaikka kirjoitti:
Ei tunnu oikein loogiselta, että kun omistajat pidätetään niin foorumi suljettaisiin ja mainokset jatkaisivat. ISGllä tää yksi trolli(monella nimimerkillä) joka esiintyy SO:lla ja seksitreffeilläkin puhuu paskaa sen kun kerkiää.
Se on ollu aina tauolla muulloinkin.SO :n sivuillakin. Yhdet ja samat ylijäämämiehet, huorista hurahtaneet reppanat jauhavat paskaa ja vertailevat huorien perseitä. Yksinkertaisia, rumia´, päästään hurahtaneita äijiä joilla ei ole siviilimarkkinoilla mitään jakoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 71457