sihteeriopisto?

Jaakko

Mihin on hävinnyt sihteeriopiston foorumi? Toimiiko teillä muilla sihteeriopiston keskustelufoorumi?
Foorumille kun yrittää, niin tulee vain tyhjä sivu? Muut opiston sivut esim. oppilaslista toimii.
Onko kukaan muu huomanut samaa ilmiötä?

9

4005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on huomattu!

      on pantu sinne minne ne kuuluukin eli maanalle, viemäriin!! Ei rumat, irstailevat läskiset ukkomiehet rehvastele enää yleisillä palstoilla limaisilla jutuillaan huorista ja kehitysvammaisen panemisella. SUOMI ON SIISTITTY HUORALOISISTA.

      • voisivat

        heittää roskiin koko sihtarin. Kuka ihme nyt nykyaikana sellaista onnetonta sivustoa tarvii?


      • panemisella?

        Laitappa linkki tai muu viite.

        Muuten osoittaudut taas kerran tyhjän vouhottajaksi.


      • tyhjän vouhottaja
        panemisella? kirjoitti:

        Laitappa linkki tai muu viite.

        Muuten osoittaudut taas kerran tyhjän vouhottajaksi.

        Siellä kyseisen linkin sivustolla muutamat huoria jyystävät kaljamahat vaihtoi huorista mielipiteitä. LUKISIT JOTAIN! sairas huorista seonnut (tai niiden puutteesta seonnut reppana!)


    • .........

      Ei ongelmia.

      • ollenkaan

        mutta maksulliset ilmoitussivut toimivat. ISGllä on pantu liikkeelle huhu että tyypit on otettu huostaan :) - mut maksullinen liikenne toimii!


      • EepoHeepo
        ollenkaan kirjoitti:

        mutta maksulliset ilmoitussivut toimivat. ISGllä on pantu liikkeelle huhu että tyypit on otettu huostaan :) - mut maksullinen liikenne toimii!

        se forumi, odottavat varaosia. Eiköhän se pelitä taas reilun kuukauden päästä ;)


      • jumppamaikka
        ollenkaan kirjoitti:

        mutta maksulliset ilmoitussivut toimivat. ISGllä on pantu liikkeelle huhu että tyypit on otettu huostaan :) - mut maksullinen liikenne toimii!

        Ei tunnu oikein loogiselta, että kun omistajat pidätetään niin foorumi suljettaisiin ja mainokset jatkaisivat. ISGllä tää yksi trolli(monella nimimerkillä) joka esiintyy SO:lla ja seksitreffeilläkin puhuu paskaa sen kun kerkiää.

        Se on ollu aina tauolla muulloinkin.


      • muutama paskanjauhaja
        jumppamaikka kirjoitti:

        Ei tunnu oikein loogiselta, että kun omistajat pidätetään niin foorumi suljettaisiin ja mainokset jatkaisivat. ISGllä tää yksi trolli(monella nimimerkillä) joka esiintyy SO:lla ja seksitreffeilläkin puhuu paskaa sen kun kerkiää.

        Se on ollu aina tauolla muulloinkin.

        SO :n sivuillakin. Yhdet ja samat ylijäämämiehet, huorista hurahtaneet reppanat jauhavat paskaa ja vertailevat huorien perseitä. Yksinkertaisia, rumia´, päästään hurahtaneita äijiä joilla ei ole siviilimarkkinoilla mitään jakoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe