Eli mikä olisi tälläinen?
Missä on eniten kofeiinia?
Piristävin tee
5
1172
Vastaukset
- kakkapää76876
eniten kofeiinia löytyy mustasta teestä.. :D vihreä tulee sitten sen perässä..
- .....
melko tavalla yleistit. eri teelajikkeissa on eri määrä kofeiinia. enemmän riippuu lajikkeesta (tai laadusta mikä se oikea sana nyt lieneekään) kuin siitä onko tee fermentoitu vai ei.
- Yerba mate
Jos Yerba mate luokitellaan teeksi, niin se.
- silent_force
Lohikäärme tee on kaikista piristävin, koska siinä on taas liikaa kofeiinia, mut sit saa vaa harvasta kaupasta. oon kerran maistanu.. oli ihan hyvää.. samoin on minttutee. tosin mulla se aiheuttaa sen et rupeen käkättää ihan liikaa.. mut se on hyvää!! SUOSITTELEN!!!
- metehe
mistähän ihmeestä tuota lohikäärme teetä saisi, olen sitä joskus n. 10 vuotta sitten ostanut, enkä ole enää moniin vuosiin sitä mistään löytänyt. Nimeltään se oli Dragon tea, (vihreä/valkoinen paketti, pussi teetä) ja oli hyvin tukemassa silloista laihdutus urakkaani. Muistan silloinkin, että sen saatavuus vaihteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402997- 702447
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332008- 181406
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411356Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353- 131239
- 101234
- 221211