Eli mikä olisi tälläinen?
Missä on eniten kofeiinia?
Piristävin tee
5
1161
Vastaukset
- kakkapää76876
eniten kofeiinia löytyy mustasta teestä.. :D vihreä tulee sitten sen perässä..
- .....
melko tavalla yleistit. eri teelajikkeissa on eri määrä kofeiinia. enemmän riippuu lajikkeesta (tai laadusta mikä se oikea sana nyt lieneekään) kuin siitä onko tee fermentoitu vai ei.
- Yerba mate
Jos Yerba mate luokitellaan teeksi, niin se.
- silent_force
Lohikäärme tee on kaikista piristävin, koska siinä on taas liikaa kofeiinia, mut sit saa vaa harvasta kaupasta. oon kerran maistanu.. oli ihan hyvää.. samoin on minttutee. tosin mulla se aiheuttaa sen et rupeen käkättää ihan liikaa.. mut se on hyvää!! SUOSITTELEN!!!
- metehe
mistähän ihmeestä tuota lohikäärme teetä saisi, olen sitä joskus n. 10 vuotta sitten ostanut, enkä ole enää moniin vuosiin sitä mistään löytänyt. Nimeltään se oli Dragon tea, (vihreä/valkoinen paketti, pussi teetä) ja oli hyvin tukemassa silloista laihdutus urakkaani. Muistan silloinkin, että sen saatavuus vaihteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184