Seuraava on oinas. Siihen se jääkin, ehkä vaaka on kolmas. Näin on.Jokainen vesimies tietää arvonsa, vaikkei sano sitä ääneen.Paras tietää paikkansa ja on varaa pitää matalaa profiilia.
Vesimies on edistyksellisin merkki aina askeleen edellä muita.
vesimies on paras luonne
31
6743
Vastaukset
- wweee
vesimiehet on helppoja.. ja kaikinpuolin mukavia ja rentoja..
- hoj
sama :) veskari on ykkönen.sitten vaaka.kyllä se kaksonen on myös huippu!oinaatki on kyllä ihanoita! :)
- veskarimami
Olet aivan oikeassa. :D
- menoa ja paussia
Veskarilla koko elämä on yhtä menopaussia. Ikuisesti vaihdevuosi-ikäinen. Siitä johtuu kaikenlaiset mielialanmuutokset ja tunteenpurkaukset. Eikö niin? Vanha on vanha merkkinäkin, nuoret (merkit) ovat tyystin erilaisia.
- se että
menoa ja paussia kirjoitti:
Veskarilla koko elämä on yhtä menopaussia. Ikuisesti vaihdevuosi-ikäinen. Siitä johtuu kaikenlaiset mielialanmuutokset ja tunteenpurkaukset. Eikö niin? Vanha on vanha merkkinäkin, nuoret (merkit) ovat tyystin erilaisia.
hänellä on kyky nähdä ihmisten sisään. Ja koska maailma on täynnä ilkeilijöitä ja selkäänpuukottajia, joita vesimies ei voi sietää, hän vetäytyy irti ihmisistä ja jää sen vuoksi liikaa yksinäisyyteen.
Minä ainakin olen itsestäni huomannut että joskus suututtaa koko ihmiskunta. Menen kotiin enkä vastaa edes puhelimeen.
Parin päivän kuluttua fiilis on parempi ja voin taas syleillä vaikka koko maailmaa. - riittää
se että kirjoitti:
hänellä on kyky nähdä ihmisten sisään. Ja koska maailma on täynnä ilkeilijöitä ja selkäänpuukottajia, joita vesimies ei voi sietää, hän vetäytyy irti ihmisistä ja jää sen vuoksi liikaa yksinäisyyteen.
Minä ainakin olen itsestäni huomannut että joskus suututtaa koko ihmiskunta. Menen kotiin enkä vastaa edes puhelimeen.
Parin päivän kuluttua fiilis on parempi ja voin taas syleillä vaikka koko maailmaa.ihan liiaksi asti. Siitä olen samaa mieltä.
Mielialanmuutokset ovat epämiellyttäviä, mutten tiedä voiko niille mitään. Yhtenä hetkenä joku ajatus tai ihminen on huippuhyvä, toisena sitä inhoaa. - joonia
riittää kirjoitti:
ihan liiaksi asti. Siitä olen samaa mieltä.
Mielialanmuutokset ovat epämiellyttäviä, mutten tiedä voiko niille mitään. Yhtenä hetkenä joku ajatus tai ihminen on huippuhyvä, toisena sitä inhoaa.nimittäin ne mielialat! Joskus puolen tunnin sisällä on laidasta laitaan kaikki, hellyydestä kamalaan raivoon. Asiat ovat vesimiehillä usein joko/tai, esim. jos et jossain tilanteessa tykkää jostakin ihmisestä, niin ei siinä muulloinkaan mitään hyvää voi olla. Vesimiehet yleistävät!
- tekevät
joonia kirjoitti:
nimittäin ne mielialat! Joskus puolen tunnin sisällä on laidasta laitaan kaikki, hellyydestä kamalaan raivoon. Asiat ovat vesimiehillä usein joko/tai, esim. jos et jossain tilanteessa tykkää jostakin ihmisestä, niin ei siinä muulloinkaan mitään hyvää voi olla. Vesimiehet yleistävät!
kaikki muutkin.
- veskarimami
tekevät kirjoitti:
kaikki muutkin.
Uranus on kamala planeetta. Onko kukaan lukenut mistn kirjoista tai muusta Uranuksen "luonteesta"?
Uranus on vesimiestä hallitseva planeetta. Minullakin on kausia jolloin sulkeudun yksinäisyyteen, enkä vastaa puhelimeen kenellekkään. Toisinaan taas "rakastan koko maailmaa".
Ei vesimiehet sitä tahallaan tee, että ovat ailahtelevaisia. Ihan totta :) - hallitsee kaksi
veskarimami kirjoitti:
Uranus on kamala planeetta. Onko kukaan lukenut mistn kirjoista tai muusta Uranuksen "luonteesta"?
Uranus on vesimiestä hallitseva planeetta. Minullakin on kausia jolloin sulkeudun yksinäisyyteen, enkä vastaa puhelimeen kenellekkään. Toisinaan taas "rakastan koko maailmaa".
Ei vesimiehet sitä tahallaan tee, että ovat ailahtelevaisia. Ihan totta :)eri planeettaa, Uranus ja Saturnus ja kumpikin aivan erilaisina planeettoina vetävät Vesimiestä eri suuntiin. Ei ihme että Veskarin mieli ailahtelee. Ja mielipiteet muuttuvat tuon tuosta.
Veskarina en tykkää sellaisesta yhtään. - en niin....
hallitsee kaksi kirjoitti:
eri planeettaa, Uranus ja Saturnus ja kumpikin aivan erilaisina planeettoina vetävät Vesimiestä eri suuntiin. Ei ihme että Veskarin mieli ailahtelee. Ja mielipiteet muuttuvat tuon tuosta.
Veskarina en tykkää sellaisesta yhtään.Ja tuossa on nyt ollut vielä saturnus oppositiossa leijonassa ja syksyllä siirtyy neitsyen merkkiin. Mutta... Kummasta luopuisi? Saturnuksesta vai uranuksesta?
- veskarimami
en niin.... kirjoitti:
Ja tuossa on nyt ollut vielä saturnus oppositiossa leijonassa ja syksyllä siirtyy neitsyen merkkiin. Mutta... Kummasta luopuisi? Saturnuksesta vai uranuksesta?
Sen antaisin pois kyllä. Uranusta voi verrata tarotkorttien torni-korttiin. :(
- vesimiehen kanssa
veskarimami kirjoitti:
Yhteistä elettyä elämää vesimiehen kanssa on hyvin paljon, yli 20 v. Äitinikin oli vesimies ja myös veljeni on. Kokemusta läheisistä siis on. Mutta kyllä tuo ristiriita uranuksen ja saturnuksen välillä teettää vesimiehillä tosissaan töitä ja "vaahteramäkeläisiä" tepposia. Saturnus tekee toisinaan vesimiehistä kauriin kaltaisia vanhoillisuuteen taipuvia jääräpäitä. Mutta sitten vesimies päättää ottaa itseään niskasta ja vaihtaa koko vaatekaapin kerralla uusiks. Sanotaankin, että minkä saturnus kokoaa, sen uranus hajottaa. Mielestäni tuo radikaalisuus onkin menetelmä päästä vanhoillisuudesta (masennuksestakin) pois. Usein kaikki tapahtuukin sitten kaikki läheiset unohtaen. -- Ei, en tarkoita, että kaikki olisivat täsmälleen tällaisia. Mielestäni juuri vesimies tarvitsisi sitä itsetuntemusta paljon ja täällä olevat keskustelijat ovatkin ymmärtäneet tämän. Teidän pitää vaan oppia tulemaan toimeen niiden kanssa ja hallitsemaan kahta hyvin voimakasta planeettaa kaikkien hyväksi.
- J.D.
se että kirjoitti:
Parin päivän kuluttua fiilis on parempi ja voin taas syleillä vaikka koko maailmaa.Olen itsekin huomannut että ihmisiä pitää nauttia vaan pieninä annoksina ja ottaa etäisyyttä kun siltä tuntuu etten kehittyisi misantroopiksi. On surullista että ihmiskunta on henkisesti vielä niin lapsenkenkissä. Ajattelin vaan mahdollisuuksia mitkä voisi toteutua kun ei tuhlattaisi aikaa pikkumaisuuksin, uskonsotiin ym turhamaisuuksin.
- J.D.
veskarimami kirjoitti:
Henkilökohtaisesti, en kyllä jaksaisi tasapaksua elämää. Mielialamuutokset ovat rasittavia, mutta ne mahdollistavat asioitten katsomisen ja ymmärtämisen eri kannoilta. Monelleko sellaista taitoa on annettu? :)
- veskarr
se että kirjoitti:
Parin päivän kuluttua fiilis on parempi ja voin taas syleillä vaikka koko maailmaa.niin olen huomannut itsessäni aivan saman homman..saattaa vetäytyä kokonaan yhteiskunnasta himaan tai jonkun metsän uumeniin.. mut sen jälkeen jaksaakin taas katsella vähän aikaa kaiken maailman ääliöitä..... jos jaksaa
- nibi
Tunnen monta vesimiestä(ja olen siis itsekin) ja olen tullut siihen tulokseen että vesimiehet ajattelee melkein joka asiasta samalla tavalla!!siis perusluonne on sama,aina yhtä välittävä,iloinen ja varsinkin huumorintajuinen!siis eihän täs maailmassa tarvis muita ollakaan..me vesimiehet pärjättäis täällä ihan loistavasti keskenäänkin:)ootteko samaa mieltä???ja plussaa siitä jos on sattunu syntymään runebergin päivänä(kuten minä)!!!!:)
- duunissa
joudun istumaan huoneessa, jossa työparini vaihtuu vuoden - jopa muutaman viikon välein. Olen saanut erityisesti kiitosta siitä, että hyväksyn työkaverini sellaisina kuin ovat (naisvaltaisessa porukassa kun tuo kateus ja muu kauna tuppaa purkautumaan ikävinä tekoina/sanoina). Joskus on jälkeen päin pahoittanut mielensä, kun kuulee kautta rantain, että työkaveri, jolle olen ollut ystävällinen ja kannustava, onkin haukkunut takanapäin. Mutta siitä viis, hänen/heidänlaisensa ongelmat eivät liioin minua hetkauta. Minähän en näille sioille helmiäni jaa, kun totuus on paljastunut.
- Neitokainen
duunissa kirjoitti:
joudun istumaan huoneessa, jossa työparini vaihtuu vuoden - jopa muutaman viikon välein. Olen saanut erityisesti kiitosta siitä, että hyväksyn työkaverini sellaisina kuin ovat (naisvaltaisessa porukassa kun tuo kateus ja muu kauna tuppaa purkautumaan ikävinä tekoina/sanoina). Joskus on jälkeen päin pahoittanut mielensä, kun kuulee kautta rantain, että työkaveri, jolle olen ollut ystävällinen ja kannustava, onkin haukkunut takanapäin. Mutta siitä viis, hänen/heidänlaisensa ongelmat eivät liioin minua hetkauta. Minähän en näille sioille helmiäni jaa, kun totuus on paljastunut.
on kyllä erittäin joustava tyyppi. Paitsi silloin kun ei ole hih, meikäläinen ainakin hikeentyy yhtäkkisistä muutoksista, jos kaikki ei menekään ennalta suunnitellun mukaan.
Mun ainakin vesimiehenä pitää saada totutella johonkin ajatukseen, sillä mikä pahinta, olen huomannut että ensin aina vastustan, jos joku ehdottaa jotain. Hetken mietittyäni olenkin sitten jo suostuvainen.
Tunnen olevani kummallinen sekoitus, väliin rauhallinen kuin viilipytty ja sitten yhtäkkiä taas kauhean tempperamenttinen.
Joskus saa tehdä itsensä kanssa aika paljon töitä ettei rupea riehumaan väärässä paikassa. - näin on
Jokin yhteinen nimitttäjä yhdistää vesimiehiä.
Olen samaa mieltä, hyvin pärjättäisiin keskenämme, mehän ymmärrämme kaiken. Olemme iloisia huumorintajuisia ja näemme asioiden ytimeen. Mielialan vaihtelutkin yhdistävät meitä.
Olemme suurpiirteisiä. Puolustamme muita ihmisiä vaikka parhaiten taidamme viihtyä yksinämme. Meistä pidetään ja meidän näkemyksiämme ihaillaan.
Jokaisesta vastauksesta tunnistan itseni. Uranuksen olen kokenut rasittavaksi tekijäksi elämässä, mitään ei saa ilmaiseksi, vaikka kaikesta on hienot visiot ja näkemykset jo ennen kuin ne toteutuvat.
Olemme näitä elää ja antaa muiden elää tyyppejä eläinradan humanisteja.
Ilan itsekehua.;) - manna-62
veskarimamit on lojaaleja ja antavat lastensa kasvaa vastuuntuntoisiksi maailmankansalaisiksi. eivät ole helppoja rakastaa,mutta ovat luotettavia ja näyttävät rakkautensa elein. ovat heikompien puolella ja antavat vaikka paidan päältä,jos joku tarvii.. ollaan bestejä joo! ;-))
- ne on
eikä mitään muuta. Vesimiestä huonompaa ja itsekkäämpää luonnetta saa etsiä kissojen ja koirien kanssa vaikka maailman ääristä, eikä siltikään löydä. Piste.
- SAMAA
MIELTÄ!!!!
- naurattaa
SAMAA kirjoitti:
MIELTÄ!!!!
kaks ilopilleriä on eksynyt mukaan...taitaa olla kauriita....
- suolahdesta
aivan. vesimies olen itse ja oinas on rakkain
- lentoheppa
vesimiehet ovat todella äkkipikaisia ja pimahtavat helposti,joten en sanoisi että vesimiehet ovat parhaita.
- Veskari07
Kaikki noi asiat mitä tänne on kirjotettu on aivan totta. Itsekin veskari ja välillä tosissaan en edes vastaa puhelimeen ja tekee mieli vaan sulkeutua ja olla todella epäsosiaalinen ja välillä taas yltiö sosiaalinen ja iloinen, oikein seurapiirin pitäjä. Mielialat heittää ihan ääripäätä ja sekin on totta että välillä on niin rauhallinen kunnes taas pimahtaa jostain täysin... Siis kaikki asiat on kyllä aivan totta mitä tällä palstalla on spekuloitu. Ja sekin on totta että veskarit näkee asiat suurempina kokonaisuuksina ja kaipaa elämäänsä vaihtelua. Ja veskareilla on myös hyvä ihmistuntemus. Oletteko huomannut sellasta että ensin asioihin sutautuu negatiivisesti ja kyynisesti siis esim joihinkin ihmisiin vaikkei haluaisikaan esim mennä johonkin illan viettoon. Mutta sitten kun menee niin ilta olikin mitä parhain ja itse olikin todella iloinen ja sosiaalinen yms ns. elementissään vaikka ensin hangoitteli vastaan hampaat irvessä ja olikin aivan turhaa olla niin käryilevä. Veskarit tulee hyvin toimeen oinaiden kanssa ja härkienkin vaikka ne ne onkin vasta todella vaikeita luonteita!!
Siis jatkakaa veskarit ihmiskunnan valistamista ettei kaikista tulisi omaan napaan tuijottajia vaan ihmiset osaisivat olla avoimia uusille suurille asioille. Veskarit eivät ole normaalia ihmisluontoa itsekkäämpiä vaikka usein tulevat väärin ymmärretyiksi. Luin tuon jostain ja se on kyllä totta ainakin omalla kohdalla, ja on todellakin monta kertaa tullut väärinymmärryksiä että ajattelen omaa etua kun en todellakaan ajatellut asiaa niin ja kun sen selitän monta kertaa niin siltikään se toinen ei tunnu ymmärtävän mitä ajoin asialla takaa. Vesimiehet myös rakastavat vapautta yli kaiken eivätkä halua tulla kahlituiksi elämää rajoittavilla tekijöillä. Vesihän edustaa suunnatonta vapautta ja mielen rauhaa. Sekin on kyllä totta että veskarit usein tuntevat itsensä ulkopuolisiksi vaikka ovatkin ihmisten keskellä. Vain veskarit voivat ymmärtää mitä tarkoitan..
Hyvää kevään jatkoa!- Nimetön
jeeeep näin o!
- Ramu73
Tiedän tunteen,kun olen Vesimies-mies. Hauskaa kevään jatkoa sinulle. :O)
- tottapuhut!
Ramu73 kirjoitti:
Tiedän tunteen,kun olen Vesimies-mies. Hauskaa kevään jatkoa sinulle. :O)
siis tuo teksti on niin totta, kuten muutkin asiat täällä! välillä kyllä ärsyttää että olen niin äkkipikainen, sitte kummiski lepyn helposti.
- tuo juhlimis juttu
tottapuhut! kirjoitti:
siis tuo teksti on niin totta, kuten muutkin asiat täällä! välillä kyllä ärsyttää että olen niin äkkipikainen, sitte kummiski lepyn helposti.
Nii mul on aina et en tahtois lähtee mihkää bilettää mut sit kummiskii mut aina huomataa siel ja kehutaa ! ja kait mä oon joskus se ilopillerikii :D
Sori jos kuulostaa epäitsekkäältä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992