Hei!
Oletko tilannut turvaistuimia Saksasta? Miten tilaaminen netitse onnistui? Kauanko tilauksen tulo kesti? Paljonko oli rahtikulut Suomeen? Mitä nettiliikettä käytit?
Turvaistuimen tilaaminen Saksasta
4
1169
Vastaukset
- ...
Tilasin täältä www.kindersitze-shop.de recaron young sportin, toimituskulut oli jotain 24€. Toimituksen kestosta en osaa sanoo ku tilasin tänään. ennakkomaksulla sai muutaman euron alennuksen mut käy myös visa.
- aida06
Minäkin olen tilaamassa Saksasta ja juuri tuota kyseistä Recaron Young Sportia olemme mekin katselleet. Tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin Suomesta ostettaessa. Mutta tietenkin mietityttää monta kysymystä, kauanko kestää ennenkuin tilaus tulee perille ja pitääkö maksaa heti samantien tilauksen tekemisvaiheessa?? Juuri tuota Kindersitze-sivustoa olen katsellut minäkin.
Kaverini tilasi viime kesänä Quinnyn yhdisteltävaunut ja ihan hyvin pelasi toimitukset ainakin.
Kertokaa sitten mielipiteitänne?? - turvaistuin...
aida06 kirjoitti:
Minäkin olen tilaamassa Saksasta ja juuri tuota kyseistä Recaron Young Sportia olemme mekin katselleet. Tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin Suomesta ostettaessa. Mutta tietenkin mietityttää monta kysymystä, kauanko kestää ennenkuin tilaus tulee perille ja pitääkö maksaa heti samantien tilauksen tekemisvaiheessa?? Juuri tuota Kindersitze-sivustoa olen katsellut minäkin.
Kaverini tilasi viime kesänä Quinnyn yhdisteltävaunut ja ihan hyvin pelasi toimitukset ainakin.
Kertokaa sitten mielipiteitänne??saapunut suomeen. Katsoin juuri postin lähetys seurannasta, että eiköhän ole jo huomenissa täällä oulussa. Siis tässä vähän aikataulua: 29.3. tilattu ja maksettu. 30.3. pankki suorittanut ulkomaan maksun. 4.4. istuin postitettu saksassa ja nyt 12.4. paketti saapunut suomeen. Lähettävät sieltä sähköpostia sitten kun ovat postittaneet tuotteen ja siinä myös se lähetyksen seurantakoodi.
- !!!
turvaistuin... kirjoitti:
saapunut suomeen. Katsoin juuri postin lähetys seurannasta, että eiköhän ole jo huomenissa täällä oulussa. Siis tässä vähän aikataulua: 29.3. tilattu ja maksettu. 30.3. pankki suorittanut ulkomaan maksun. 4.4. istuin postitettu saksassa ja nyt 12.4. paketti saapunut suomeen. Lähettävät sieltä sähköpostia sitten kun ovat postittaneet tuotteen ja siinä myös se lähetyksen seurantakoodi.
Pakko oli vielä mainita että turvaistuin tuotiin kotiovelle asti, siis 24€ saksasta suoraan kotiovelle!!! Olen siis tuon 2. ja 4. viestin kirjoittaja ( pitäs kai kirjautua?!) Joo, mutta suosittelen ehdottomasti tuota kindersitze-sivustoa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082