Haluaisin yllättää mieheni sitomalla hänet käsistä kiinni ja haluaisin nyt vinkkejä mieheiltä siitä mikä tuntuu hyvältä sidottuna ollessa!
Miten jutusta saisi jotenkin spesiaalin? Haaveilen peräaukon seudun sivelystä mutta en tiedä yletynkö sinne jos mies on selällään.
Toimisiko myös silmien peittäminen ja sitten tosi hidas ja piinaava suihinotto yhdistettynä peräaukon seudun hivelyyn?
Mitä muutavoisi keksiä? Ajattelin nimenomaan tehdä tämän kun äijä oikee odottaa pääsevänsä matkaan jälkeen kanssani sänkyyn..
Miehen sitominen
15
14360
Vastaukset
- pallit.
juuresta jollakin liinalla sopivan tiukalle ja ärsytä sitten sidottua.
- Cardinal
omasta mielestäni kannattaa edetä melkeimpä liioitellun hitaasti, kun saat toisen "avuttomaan" tilaan. Nautiskele, kiusaa ja kiihota. Mieti ensin miten sidot, itse koin erittäin kiihoittavana asennon vaihdon kesken kaiken, kun ensin suorina levällään olleet jalat sidottiin yksi kerrallaan kiinni samoihin kiinnityskohtiin käsien kanssa ja kaikki paikat olivat avoinna ja esillä kaikenlaista kosketusta varten...
- Emilianna
Miltä kivesten sitominen tuntuu miehelle? JA mikä sen vaikutus on kestävyydelle? Kävisikö esim joku naisten hiuslenkki siihen hommaan?
Okei, eli pussit naruun, sormet persereiälle ja suihinotto. ehkä siitä voisi lähte liikkelle... - yx mies
Emilianna kirjoitti:
Miltä kivesten sitominen tuntuu miehelle? JA mikä sen vaikutus on kestävyydelle? Kävisikö esim joku naisten hiuslenkki siihen hommaan?
Okei, eli pussit naruun, sormet persereiälle ja suihinotto. ehkä siitä voisi lähte liikkelle...Sido ne oikein tiukasti ja sitten puristele käsin.
- herra jestas
yx mies kirjoitti:
Sido ne oikein tiukasti ja sitten puristele käsin.
Älä nyt palleja sido. Se on vaarallista, voi tulla kuolio ja saat pian sopraanoa laulavan miehen!
- Zahrah
Cardinal kirjoitti:
omasta mielestäni kannattaa edetä melkeimpä liioitellun hitaasti, kun saat toisen "avuttomaan" tilaan. Nautiskele, kiusaa ja kiihota. Mieti ensin miten sidot, itse koin erittäin kiihoittavana asennon vaihdon kesken kaiken, kun ensin suorina levällään olleet jalat sidottiin yksi kerrallaan kiinni samoihin kiinnityskohtiin käsien kanssa ja kaikki paikat olivat avoinna ja esillä kaikenlaista kosketusta varten...
Meillä ukko tykkää kyllä sitomisesta ja sen pitääkin tulla yllätyksenä. Mainitsit lisäksi silmien peittämisen, LOISTAVAA!
Ukkoa on ihana ja helppo kiusata kun kädet on kiinni sängynpäädyssä ja jalat ensin toisessa päädyssä ja harallaan. Sit vaihdan kans hänen jalkojensa paikkaa ja nostan ne harallaan koukkuun ja kiinni samaan päätyyn käsien kanssa. Siinä on todellakin kaikki paikat käsillä! Peppureikä sopivasti avoinna ja kullillekin ylettyy loistavasti.
Olen ollut yllättynt, kuinka moni mies kiihottuu anuksen hyväilystä ja sisälle menosta. Sormi tekee niille jo kummia, mutta meillä käytetään myös pientä sauvaa vibralla. Tosin sauva saa suihinoton kanssa varsinnopean laukeamisen.
Tsemppiä!
Z
- irti!
pääset eroon siitä lopullisesti. sekä onhan se samalla ukolles melkoinen yllätys!
- .......
Samalla kun otat suihin, niin pistä vaan reilusti sormi miehes hanuriin....siellä on se miehen G. ja taatusti tykkää, kun sitä stimuloit nätisti.
- Nimetön
mistäpä löytäisin vastaavan naisen... kyllä tämä nainen tietää miten miehen saa kiemurtelemaan kiimasta! ps.ota käyttöön lisäksi pienet nänni-clipsit,antaa ihanan tunteen ja vielä vaikka kynttilästä valutat kuumaa steariiniä miehesi keholle ja kullin varteen ym ym... ai niin,ja eihän sun ole pakko sitoa miestäsi mahalleen,laita se sänkyyn kiinni remmeillä selälleen ja kaikki tehopaikat ovat käsiesi/kasvojesi edessä!! olet ihana...
- tosimies82
asetat aika kovia paineita ja odotuksia itsellesi...
ehkä asiaa ei kandeis suunitella niin tarkasti tai et tekis jotain tiettyä käsikirjoituksen mukaan.
jotenkin tekstisi lukemisen jälkeen tuli olo, että voisit lähestyä miestäsi myös toisella tavalla. erilaisuushan on just sitä, mitä et normaalisti keksisi.
eikä aina parasta ja oikeeta ole se mitä sä teet miehelle, vaan nautinnonantamisen riemu on molemmin puolista.
mies ajattelee lultavasti samoin kuin sinä, eli se ajattelee et mitäen hän voisi hyväillä sinua..
elikkäs
alista mies nuolemaan pillua.
mies kokee et sä oot puutteessa ja et sul on tarpeita ja et ilman miestä olet ollut hulluuden rajamailla ja kun mies tulee luoksesi niin haluatkin itse ensin!
pillun nuoleminen on yhtä hauskaa kuin suihinotto. nuoleminen on sitä hauskempaa mitä aidommin ja enemmän nainen sitä haluaa..
jotta tilanteeseen tulisi yllätys, niin levitä pillulle hunajaa tai upota pilluun jotain, mitä voit syöttää miehelle ja pikkarit jalkaan normaalisti.
sidot miehen ja ja riisut itse itsesi ja painat pillun miehen suuhun ni kyl siin on jo monenlaista yllätystä.
toki hunajapurkki voi odottaa näkyväl paikal ja kun olet sitonu miehen ni hänen nähden tahrit pillun hunajalla ja hän kyl arvailee jo mielessään.
noloo on jos mies kysyy heti aluksi et miks toi purkki tos pöydäl. ja tuolloin suunitelma tuhoutuu, ku ei kehtaa sanoa eikä keksi selitystä.
kun mies on nuollut ja sidottuna voit viel jatkaa linjalla jossa sinä olet se joka nauttii.
asetut ratsaille ja hinkkaat pillua kalun varteen.
nostat kädet niskan taakse puuskaan ja teet lantiotyötä. ei koko painolla, vaan niin et pillu osuu kulliin sopivasti. ja todellakin keskityt itseesi. etsit sitä sun herkkää kohtaa ja kulli on sun seksilelu. eli masturboit miehen kalua apunakäyttäen. mies saa katsella sun puuhia "sivusta salaa"
voit olla myös selin ni oikeasti pystyt masturboimaa, niin et mies tuijottelee persettä ja sekin miehen kannalta mukavaa.
kokeile myös et saatko kalun liukumaan häpäreiden välissä ja kun häpärit ärsyyntyy ni ne vaan isonee ja kovenee, ni lopulta kalu ui vaossa ihan jees..
auraa kullin kärjellä muodostunutta pilluvakoa. ja hellästi annat kullin hyväillä klitoriksen herkkiä osia ja nautiskelet omaan tahtiisi.
kaiken teet ilman käsiä. siinä joutuu vähän persettä pyörittämään ku kalu ei välissä tahdo pysyä. mut hyvännäköistä ja hauskan tuntuista jos ei sänkeä.
sun pitää siin opetella hallitsemaan oma perse ja miehen kalu. eikä ihan helppoa ole, mut siks se niin kivaa ku aikaa kuluu touhutessa.
kun hallitset kalua voit alkaa opetella pujottamaan kalua pillun uumeniin ilman käsiä. tyyli on vapaa ja mies voi auttaa, ilman käsiä.
kun olet saanut tarpeeksesi, niin päästä mies irti ja anna hänen kouraansa käsiraudat ja hunajapurkki, niin et sun vuoro nuolla hunajia, etkä sä pääse päättämään mistä. voi olla et hän levittää sitä sun pilluun, mut sekin on jees...
ei pidä pettyä kun et itse pysty päättämään kohtalostasi.- naatitaan
jos toi ei ollu mielikuvituksen tuotetta on jollakin ollut sun kanssas hauskaa naatiskella,
tunnut osaavan antaa arvoa sekä naisen että miehen fiiliksille ja nimenomaan sille että kaikki on yllätyksellistä loppujen lopuksi...
tässähän joutuu istumaan pikkarit kosteina jo pelkästä lukemisesta ;) mut sitähän tämä joskus on
todella mukava mies ottaa naisensa, pitää tiukasti kiinni, vetää hiuksista(eikä todellakaan kipeästi) sopivan kiihkon hetkellä kuitenkin antaen toiselle tilaa ottaa ohjat välillä käsiinsä jolloin tilanne on molemmille yllättävä
se kun kulli hinkkaa huulia ja klitorista, kovettaa ne, turvottaa, on ihan lähellä ja kuitenkin niin kaukana, mutta vihdoin ja viimein.. hitaasti huulilla lipsutellen aluksi, etsien, hamuten sisäänpääsyä ja hitaasti solahtaen millimilliltä syvemmälle aina hieman peruuttaen et ähä kutti vielä ei ollut vierailuaika.. ja sitten kun molemmat on ihan varmasti valmiina ja oikeesti haluavat... nopea, hivenen kova, väkivaltainen just toi on mun! perille asti otto/saaminen niin että pohjassa tuntuu...
ja ikinä ei saa pettyä kun oppii ja saa jotain uutta sen on tähän ikään ja viimeisen vuoden aikana oppinut... - Emilianna
Kummia oletuksia viestissäsi, eipä oikeen viittisi edes kommentoida, mutta haluaisin sinun hieman kehittävän ajatteluasi.
Mistä helvetistä sait päähäsi ettei meillä nuoltai pillua? Tai että molemmat eivät saa nautintoa? Jne. Ja kyllä, mieheni ajattelee ihan varmasti samalla tavalla, Ja minä haluan puolestani tuottaa hänelle nautintoa. Ihanaa!!
Ihan vinkkinä pojulle myös, että joskus on hyvin kiihottavaa suunnitella päässä uusia juttuja, ja odottaa oikeaa hetkeä ja päästä lopulta toteuttamaan fantasia.
Jos itse otat tällaiset iloiset asat ja suunnitelmat "kovina paineina ja odotuksina" ei ehkä kannata käydä sivuilla jotka ovat olemassa uusien asentojen ja juttujen oppimista varten! - nainen 38
tässähän alkaa pakosta paikat kostuun.Aikast herkun kuullosta,täytyypi kokeilla.
- tosimies82
Emilianna kirjoitti:
Kummia oletuksia viestissäsi, eipä oikeen viittisi edes kommentoida, mutta haluaisin sinun hieman kehittävän ajatteluasi.
Mistä helvetistä sait päähäsi ettei meillä nuoltai pillua? Tai että molemmat eivät saa nautintoa? Jne. Ja kyllä, mieheni ajattelee ihan varmasti samalla tavalla, Ja minä haluan puolestani tuottaa hänelle nautintoa. Ihanaa!!
Ihan vinkkinä pojulle myös, että joskus on hyvin kiihottavaa suunnitella päässä uusia juttuja, ja odottaa oikeaa hetkeä ja päästä lopulta toteuttamaan fantasia.
Jos itse otat tällaiset iloiset asat ja suunnitelmat "kovina paineina ja odotuksina" ei ehkä kannata käydä sivuilla jotka ovat olemassa uusien asentojen ja juttujen oppimista varten!nainen on suotavaa sitoa seksin ajaksi tai muuten voi jäädä pillu saamatta?
joo. lähestyin asiaa aivan erinäkökulmasta kuin sinä. mut keskustelua on luultavasti turha enää jatkaa koska et anna mulle enää tilaa lähestyä sun näkökulmia.
kyse oli todella niinku erilaista ja kun kerroit suunitelmastasi niin hain siihen sit juuri sen vastakohdan.
en vättänyt että teillä ei nuoltais pillua, mut ehdotin vaan sitä silti.
en myöskään väittänyt että teillä ei molemmat saisi nautintoa. oletan että teillä on asiat juuri kunnossa ja haette jotain erilaista perusseksin ohelle.
uskon että tunnet miehesi paremmin kuin minä.
ihan vinkkinä pimpulallekin että asioita voidaan suunitella ja fantasioida vaikka niitä ei ikinä toteutettaisi...
noh joo...
taitaa olla bensan hinnat siel teilläkin laskussa.
kandee mennä tankkaamaan ettei kondensoidu vettä tankkiin..
ja neuvon myös mielelläni kuinka sulake vaihdetaan. jos sul sattuu kärähtämään.
Iloa ja valoa! - tosimies82
Emilianna kirjoitti:
Jos itse otat tällaiset iloiset asat ja suunnitelmat "kovina paineina ja odotuksina" ei ehkä kannata käydä sivuilla jotka ovat olemassa uusien asentojen ja juttujen oppimista varten!vielä kertaalleen alkuperäisen viestisi ja tulin huomanneeksi epäkohdan ja joudun todellakin pyytämään anteeksi kommenttejani.
Ilmeisen määrätietoisesti hait kommennteja "mieheiltä", minä mies kun olen, en kuulu tuohon kategoriaan ja on hyvin ymmärrettävää että ajatukset solmuuntuvat. erot kun ovat niin pieniä.
Mikot ovat miehiä, Jussi jänöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219