Kokoomus häviää varmasti vaaleissa, kun Kirkkain Tähti Kirka on poissa. Kirka jaksoi kannustaa ja kannattaa työväen asialla pressavaaleissakin ollutta ruiskukkapuoluetta. Miten ny suut pannaan poju-katainen, syskowitsi, niiniinistö, The MAN jaskari ym.
Kirka olisi hengaillut useissa kokkaritilaisuuksissa kuten tapansa oli. Tiedä sitten, mitä artisti politiikastakaan ymmärsi. Eipä kai siitäkään hönkäyksen pöläystä. Mutta laulaa hän taisi.
Kokoomus häviää
4
314
Vastaukset
- Smokki ja musiikki
Mulla on 35 vuoden kokemus soittohommista muutamien nimekkäiden orkesterien mukana. Soittaja on huora, sille kelpaa kaikkien raha, eikä mitään ideologiaa ole. On skulattu maailmanpunaisten ja moskovanpunaisten vappujuhlissa, lehmäpuolueen kekreissä, kokoomuksen ja ruotsalaisten bileissä, vapaamuurarien juhlissa, vuorineuvosten ryyppäjäisissä, tehty presidenttiä, esiinnytty niin ali- kuin upseerien tansseissa. Hikoiltu häissä ja paleltu hautajaisissa. Osallistuttu ns. hyväntekeväisyys konsertteihin muka ilmaiseksi, mutta saatu silti täysi korvaus (pimeänä ja verovapaana). Ja vain rahan vuoksi. Muista aina tämä kun on kysymys taiteilijoista.
- realismia
Noin se varmasti menee, eli keikkatyöläinen tekee duunia elääkseen. Siinä se arkinen todellisuus kulkee. Rohkea veto sinulta, että otit tuon esiin, mutta minulla on osin oman työni kautta samanlainen ymmärrys.
- sotilaskotisisar
ihana ihminen, mutta ihmettelin tuota Kokoomus yhteyttä, sillä Kirkahan ei ollut käynyt armeijaa.
Kokoomus isänmaallinen kansanpuolue !!!!- perhe
pakeni Venäjältä, joten ei varmaan siksi ollut kovin vasemmalle taipuvainen ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916