ovat kieroja, suuttuvat helposti, ovat "aina oikeassa",ovat "aina parempia kuin muut",valehtelevat ja suurentelevat asioita!
totuuksia
15
2598
Vastaukset
- Mira61
morkata leijonia. Olet nyt tainnut loukkaantua jollekin ihmiselle joka sattuu olemaan leijona horoskoopiltaan.Horoskooppi merkillä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa jos joku on
loukannut sinua.
Mukavaa kevään odotusta sinulle. - ..aina oikeassa
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Olen itse leijona, ja hyvinkiin tietoinen siitä, että haluan olla porukan keksipiste. Ketä se haittaa? En loukkaa kuitenkaan ketään, en ole itsekäs ketään kohtaan, olen sosiaalinen ja empaattinen ihminen ja hyväksyn ihmiset omana itsenään :)
Joskus on parempi pitää mölyt mahassa jos joku nyt on herkkää mieltäsi himena loukannut. Oletko ajatellut että ko. henkilö kenties ei ole tietoinen miten sinä suhtaudut asioihin?- asiantuntijana
Leijona ottaa lopullisesti kantaa asiaan,
vaikka kuulisi siitä ensimmäisen kerran.
Tätä kutsutaan myös tyhmyydeksi. - leijonana
asiantuntijana kirjoitti:
Leijona ottaa lopullisesti kantaa asiaan,
vaikka kuulisi siitä ensimmäisen kerran.
Tätä kutsutaan myös tyhmyydeksi.Ei kaikkiin asioihin mutta niihin joista on varma vaikka heti ensikuulemalta. Tietty jyrkkyys ja ehdottomuus kuuluu ainakin minun luonteeseeni. Jos on tullut sanottua jotain vasten parempaa tietoa virheen myöntäminen on melkein mahdoton paikka.
- härkä
leijonana kirjoitti:
Ei kaikkiin asioihin mutta niihin joista on varma vaikka heti ensikuulemalta. Tietty jyrkkyys ja ehdottomuus kuuluu ainakin minun luonteeseeni. Jos on tullut sanottua jotain vasten parempaa tietoa virheen myöntäminen on melkein mahdoton paikka.
suuri ero on leijona miehis ja naisis,naiset ovat kieroja eikä yhtään sosiaalisia ja miehet on seurakipeitä ja luotettavia tunnen monta että tiän mist puhun..
- uusi asia
leijonana kirjoitti:
Ei kaikkiin asioihin mutta niihin joista on varma vaikka heti ensikuulemalta. Tietty jyrkkyys ja ehdottomuus kuuluu ainakin minun luonteeseeni. Jos on tullut sanottua jotain vasten parempaa tietoa virheen myöntäminen on melkein mahdoton paikka.
Miten tällaisen ihmisen kanssa voi mitään vaativampaa tehdä tai keskustella,
kun hän ottaa lopullisesti kantaa asiaan,
johon ei ennen ole tutustunut tai muutenkaa asiasta hajuakaan? - kaikkeen ja aina
leijonana kirjoitti:
Mistä se varmuus tulee, koska lopullinen vastaus tulee kaikkiin asioihin.
- _jellona_
härkä kirjoitti:
suuri ero on leijona miehis ja naisis,naiset ovat kieroja eikä yhtään sosiaalisia ja miehet on seurakipeitä ja luotettavia tunnen monta että tiän mist puhun..
varsinkin puuttuu sosiaaliset taidot =D ehkäpä joiltain leijonilta voi puuttua nuo sosiaaliset taidot en sitä sano,mutta suurimmalla osalla mitä härkiä tunnen puuttuu sosiaaliset taidot ja itse asiassa härissä ja leijonissa on jonkun verran samaa joten ehkäpä sua just siks ärsyttää leijonat =D ja luin että härkä yrittää epä toivoisesti olla huomion keski piste mutta jää leijonalle kakkoseksi mikä vasta härkää ärsyttääkin hah =D
- leiiiijona<3
joojoo... mikäs ite oot horoskoopiltaan?? hahah... joku paska... leijonas ei oo mitään pahaaa... ;D
- vastannut
Olisit edes kertonut jotain, kun noin kolahti.
- ******KUNINGASKISU*******
pahoja,sitten kun kohde ei ole tyytydtävä ja kiinnostava ja siile ei voi mitään.
- Tutustunut
Leijonanaisen kanssa seurustelleena voin allekirjoittaa tämän!
Lisäyksenä, Eivät kestä yhtään kritiikkiä. - ellu9
Hei väittämäsi ei kylläkään pidä paikkaansa sillä itse olen viimeisenä päivänä syntynyt leijona ja mulla on todella pitkä pinna,sitä ei saa hevillä poltettua loppuun ja en valehtele/kieroile.Ja jos nyt jotain osaan paremmin kuin joku muu niin taas joku osaa toisen asian peremmin .....Jotta älä yleistä kaikkia jotka ovat leijonia horoskoopiltaan..Sulle on vain sattunut huono säkä:)
- !!!!!
TÄMÄ ON NIIN TOTTA! En ole koskaan tavannut niiin itsekästä ja valehtelevaa tyyppiä kuin tämä leijona. Ei välttämättä kaikki leijonat, mutta tämä ainakin. Valehdellut kaikille tuntemilleni tyypeille... Hän ei vain tiedä että meillä on yhteisiä tuttuja, ja hän vaan jatkaa asioiden suurentelua ja valehtelua kaikille. Ei vain minusta, vaan itsestään ja muutamasta muusta tyypistä.
- jellonii
miten joku kehtaa haukkua kieroiksi leijonia jotka on ehkä rehdeimppiä. liiottelee kyllä se on tietynlaista juttujen parantelua, sitä että ne kuulostaisi paremmille ja jotta niitä jaksaisi muuten tylsistyneet kuuntelijat kuunnella. siis EI mitään tahallista VALHTELUA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982