Ystäväni Leo Leander on poissa!

annu42

Hän pääsi toivomaansa lepoon viime perjantaina jonkin aikaa sairastettuaan. Hän toivoi loppuun asti, että Jumalan sana leviäsi myös hänen mediatyönsä välityksellä.
Hänen puheitaan tullaan lisäämään os. http://audiopankki.com, josta niitä voi kuunnella.
On ihanaa, ettei eromme ole ikuinen, vaan jo nyt uskossa näemme sen, että tapaamme tuon vanhan julistajan jälleen Jeesuksen luona, emmekä vieraana. Se tapahtuu sitten "kun kuolema on nielty ja voitto saatu". 1. Kor. 15:54

12

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osanottoni ystäväsi poismenon johdosta.

    • Ylösnousemusaamuun

      Kiitos linkistä ja suru/ ilo-uutisesta; sillä kristityn kuolema on voitto---pääsy pois täältä Saatanan hallitsemalta kuoleman ja vääryyden planeetalta.....ja odotusta Ylösnousemuksen aamuun!

      Uuteen Paratiisi-maahan...käyköön myös meidän tiemme!

      Kiitos sinulle, oli kiva kuulla Arasolan Arvon ja Seljavaaran puheita, joista huomasin mm. Wiljam Aittalan "plagioineen" Seljavaaran äänenpainon ja puheopin retoriikan!

      ...taisi niitä "pikku-Arasoleja ja pikku-Seljavaaroja" olla enemmänkin....?!

      Juha-veli

      • vaikutti

        varmasti sen ajan tekniikka ja puheopin sekä lauluopin säännöt....nyt kun mikrofonit on hyviä...osaammeko puhua oikein tai laulaa paremmin?!

        Olisi hienoa, jos Toivonlinnaan saataisiin aikaan uusi seminaari; jossa puheoppia; tekniikka, ääni, puhetyylit, sisältörakenne.... jne...siitä oliis hyötyä kaikkeen..."Mies , joka on täydellinen puheessa.....menestyy...!?"

        ..ja muuta sellaista opetettaisiin oikein kunnolla papeille ja maallikoille srk:ssa!?

        Mitä mieltä olette?

        veli taasen


      • Papit
        vaikutti kirjoitti:

        varmasti sen ajan tekniikka ja puheopin sekä lauluopin säännöt....nyt kun mikrofonit on hyviä...osaammeko puhua oikein tai laulaa paremmin?!

        Olisi hienoa, jos Toivonlinnaan saataisiin aikaan uusi seminaari; jossa puheoppia; tekniikka, ääni, puhetyylit, sisältörakenne.... jne...siitä oliis hyötyä kaikkeen..."Mies , joka on täydellinen puheessa.....menestyy...!?"

        ..ja muuta sellaista opetettaisiin oikein kunnolla papeille ja maallikoille srk:ssa!?

        Mitä mieltä olette?

        veli taasen

        Vielä puheoppia, minusta olisi tärkeää opettaa maallikoita, koska työntekijöistä on hieman pulaa,
        työhän tullaan myös päättämään aivan tavallisten ihmisten kautta, vai kuinka?


      • noinkin
        Papit kirjoitti:

        Vielä puheoppia, minusta olisi tärkeää opettaa maallikoita, koska työntekijöistä on hieman pulaa,
        työhän tullaan myös päättämään aivan tavallisten ihmisten kautta, vai kuinka?

        eihän pieni pastorijoukko kaikkialle ehtisi, joten kaikki mukaan sananjulistukseen. Sitähän pastorit ovat toivoneet ties kuinka kauan jo. Mutta puhetaitoa tarvitsevat kaikki, niin maallikot kuin pastorit.


      • Kunpa sen osaisikin
        noinkin kirjoitti:

        eihän pieni pastorijoukko kaikkialle ehtisi, joten kaikki mukaan sananjulistukseen. Sitähän pastorit ovat toivoneet ties kuinka kauan jo. Mutta puhetaitoa tarvitsevat kaikki, niin maallikot kuin pastorit.

        Monet naisetkin osaavat puhua ja saarnata, kaikki eivät vain hyväksy heitä saarnatuoliin edes adventtikirkossa saati sitten muualla.
        Minäkin tunnen erään uskovan naisen ja olen lukenut hänen kirjoituksiaan ja hämmästyin miten herättäviä ja puhuttelevia ne olisivat saarnoina,pinokaupalla niitä olisi mutta...


      • puhui kauniisti
        Kunpa sen osaisikin kirjoitti:

        Monet naisetkin osaavat puhua ja saarnata, kaikki eivät vain hyväksy heitä saarnatuoliin edes adventtikirkossa saati sitten muualla.
        Minäkin tunnen erään uskovan naisen ja olen lukenut hänen kirjoituksiaan ja hämmästyin miten herättäviä ja puhuttelevia ne olisivat saarnoina,pinokaupalla niitä olisi mutta...

        Paratiisissa.........


      • Naiset sitten
        puhui kauniisti kirjoitti:

        Paratiisissa.........

        Sinun mielestäsi käärmeitä?


      • Sitten naiset
        puhui kauniisti kirjoitti:

        Paratiisissa.........

        Sinun mielestäsi käärmeitä?


      • viekkaita
        Sitten naiset kirjoitti:

        Sinun mielestäsi käärmeitä?

        Eevan ensimmäinen evankeliointi, johti Aataminkin lankeemukseen, tämän päivän Eevat saarnaavat samaa ette suinkaan kuole, samaa oppia he julistavat tänäpäivänäkin miehilleen.


      • olletikin
        noinkin kirjoitti:

        eihän pieni pastorijoukko kaikkialle ehtisi, joten kaikki mukaan sananjulistukseen. Sitähän pastorit ovat toivoneet ties kuinka kauan jo. Mutta puhetaitoa tarvitsevat kaikki, niin maallikot kuin pastorit.

        Ottaen huomioon, kuinka vähän Suomessa on adventisteja, ja vähenee koko ajan, niin eiköhän noita pastoreita ole liikaakin? Eikähän tuon puhetaidon tarvitse kovin hääppöistä ollakaan, kun tuon adventismin asian hoitelee.


      • syytä .....
        puhui kauniisti kirjoitti:

        Paratiisissa.........

        Sait puhuttua ympäri. Tuolla perusteella voi puheopettamista kylläkin hyvinkin perustella!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe