Viime vaaleissa SDP lupasi 100 000 uutta työpaikkaa. Sen saavuttamisessa oli vaikeuksia, ja tiedotusvälineet sekä oppositio muistivat pilkata koko kauden ajan siitä. Nyt kun se kaikesta huolimatta saavutetaan vielä tällä vaalikaudella, ovat tiedotusvälineet ja oppositio kummallisen hiljaa.
Minun valintani on SDP. Niitä ei kiinnosta mediatemput ja urheilijaehdokkaat ja missit, vaan suomalaisten selviäminen arjessa. Se on valtiohoitajapuoleen todellinen saavutus.
SDP PITÄÄ MINKÄ LUPAA
6
780
Vastaukset
- Kiitos.
Heh! Hauska provo. Huomasin etusivun uusissa viesteissä.
Naurattaa vieläkin. Kiitos tästä. :) 100 000 työpaikkaa? Ja sinä uskot? Monessako näistä maksetaan palkkaakin?
Itse olen yksi SDPn työllistämä. Lakaisen lumia neljä tuntia viikossa. Palkka 2 euroa tunnilta. Enpähän kuitenkaan ole työttömyystilastoja rumentamassa, varsinkaan näin vaalien alla. Itsetuntokin nousee kohisten.
Tuollaista voisi muuten kutsua myös yhdyskuntapalveluksi. Äänestä SDPtä, työttömille automaattinen linnareissu kerran vuodessa. Oppivatpahan, perhana.
Ennenmmin vaikka Kokoomus.- Uusi-Ukki
lumenlakaisija, jos tuntuu vaikealta työnteko, keväällä kun lumet sulaa sinua helpottaa pirusti.
- Elintarvikevirastosta
Uusi-Ukki kirjoitti:
lumenlakaisija, jos tuntuu vaikealta työnteko, keväällä kun lumet sulaa sinua helpottaa pirusti.
Kyllä sossut pitää mitä lupaa. Uskon ainakin elintarvikevirastoon ja Liikasen lupaamaan lapsilisän KOLMINKERTAISTAMISEEN.
- Kysyjä..
Elintarvikevirastosta kirjoitti:
Kyllä sossut pitää mitä lupaa. Uskon ainakin elintarvikevirastoon ja Liikasen lupaamaan lapsilisän KOLMINKERTAISTAMISEEN.
Kuka oli Suomen lamaan ajaneen hallituksen valtiovarainministeri? Kuka on Halosen kaveri? Kuka on Suomen pankin pääpomo?
Kysymyksiä odottamassa vastauksia.
Ps. Miksi demarit eivät tulleet millään lama-aikana hallitukseen, vaan tyytyivät häiritsemään kriisihallituksen toimintaa, joka teki töitä Suomen saamiseksi uuteen nousuun (mm. Sorsan paketti ei kelvannut)???
- Bravda
Missä demari, siel ei totuuden häivää. Kyl suurin ansio kuuluu päämisteripuolueelle. Valehtele mitä valehtelet, mutta kansa tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798