Ruskea lima pitkin päivää

Jori____

Morjensta!
Kuuluuko homeoireisiin jatkuva vaalenaruskea lima ja toinen sierain aina tukossa? Öisin joutuu heräämään kun on hirveä pahamaku suussa ja aamuliman mukana tulee aina verta muutama klimppi. Pitkin päivää lima on vaalean ruskeaa.

9

7735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai sitten ei

      Lima poskiontelosta kertoo että limakalvojen ärsytys aiheuttaa liman muodostumisen jonka tarkoitus on poistaa sieltä jotain, joka sinne ei kuulu.
      Mikä liman kertymisen aiheuttaa:
      -flunssa,allergia,homealtistuminen,krooninen poskiontelon tulehdus (seuraus edellisistä) jne

      Vaalean ruskea väri voi johtua verestä jota liman joukossa tai tulehduksen asteesta tai siitä että vedät sieraimiisi ilmasta esim. korjaamopölyä.

      • Jori_____

        Kyllä vain. Uskon myös että ruskea väri on veren ja liman sekoitusta. Olen käyttänyt nenäsumutetta nasonexia ja se toimii, mutta vaaleanruska lima pysyy. Tyttöystävälläni on siis satunnaista kurkkukipua ollut jo yli 4 kk:tta. Itselläni ei ole kuin tämä vaiva.
        Kiitos vastauksestasi todella paljon.


    • hae antibioottikuuri

      Lääkärisi auttaa!

      • Lääkäri paikalla

        jahah, sitä sitten leikitään lääkäriä näkemättä potilasta ja tulos olikin bakteeritulehdus ja lääkitys antibiootti.

        tsiisus


      • hilkkaliisa
        Lääkäri paikalla kirjoitti:

        jahah, sitä sitten leikitään lääkäriä näkemättä potilasta ja tulos olikin bakteeritulehdus ja lääkitys antibiootti.

        tsiisus

        Muutitko nimimerkkiäsi ?

        Muutit sitten kiroilusikin vähän erilaiseksi.

        Ota ihan oma nimimerkki ja lopeta tyhmät kirjoitukset ja lääkärileikkisi.

        Täällä ei kukaan leiki lääkäriä, mutta voi neuvoa menemään lääkärille.


    • hilkkaliisa

      Ei tuo ole normaalia ainakaan jatkuvana.

      Onko sinulla nenän huuhtelukannu "Sarvikuono". Sillä kannattaa huuhdella nenä merisuolalla. Niitä huuhtelukannuja saa apteekista ja käyttöohjeet myös.

    • mulla

      ollu about 8 vuotta.. astma testattu ja poski- ja otsaontelot kuvattu jne.. lääkärit ei tiiä asiasta mitään eikä niitä paljoo oo kiinnostanukkaan. ja kaikkihan krooniset sairaudet minkä alkuperää ei tiedetä, johtuu potilaan elintavoista eli oma vika, minkäs teet, häähää.
      nasonexia kyllä määräs mut en todellakaan ala sotkemaan hormonitoimintaani millään ulkoisilla kortikosteroideilla.
      tottakai tupakalla varmasti oli homeen/pölyn kanssa osuutta asiaan, mut luulenpa että suurin syy on nykyruoka, joka on täynnä myrkkyjä ja mistä on tapettu kaikki hyvät luonnon aineet. tätä tukee mm. se sitkeästä limasta muodostunut puro intin ruokalasta takaisin yksikköön käveltäessä. edes tupakkapaikkojen ympäristön kosteusprosentti ei vedä vertoja sille.

      nykyään on liman eritys vähentynyt paljon juuri sen mukana kun aloin katsomaan tarkkaan mitä syön ja käyttämään lisäravinteita.

      • kannattaa itselleen

        ihan oman terveyden vuoksi.
        Olet oikeassa että jos tässä jäisi odottelemaan käsi ojossa lääkärien vinkkejä siitä mikä osuus ravinnolla ja ravinteilla on terveyteemme,niin turhaan odotat.
        Ravinto-oppi ei kaiketi kuulu lääkärien koulutukseen.
        Pääpaino taitaakin olla eri lääkkeiden tuntemuksella ja kokeiden ottamisella.

        Terve järki ja terveet ruokailutottukset on itse löydettävä tästä ristiriitaisesta terveysoppien melskeestä


    • Leo 3

      näin minulla on ollut jo parin kuukauden aikana ,mitä pitäisi tehdä ,lääkäri varattu mutta olisiko mentävä heti ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe