Hei!
Aloitin Flixonase 400mq sit vähän ajan päästä alkoi tinnituksen tapaista soiminen korvissa-> normaalia??? Onko jolla kulla kokemusta Flixonase 400 mq kun mulla nenässä rakenteellsesti vika eli ahdas, että piti käyttää sarvikuonoa ja Flixonase 400 mq mutta ei jatkuvasti vaan kun on tarvetta niin 5 pv putkeen sit tauko ja välillä sarvikuonolla ja liikuntaa...siivous kotona tärkeintä!
Flixonase 400mq->tinnitus??
ttyy
3
1078
Vastaukset
- Suosittelen
U s e i n tinnitus johtuu niska/hartialueen jännityksistä. Kunnollinen hieronta lämpökäsittelyineen poistaa korvien vinkumisen. Kokeilepas! Eri asia on tietysti, jos kuuloelimissä on vaurio.
- sinä..
Et kai sinä nyt ihan tosissasi usko tuohon itsekään??
- Anonyymi
Hei, minulle aiheuttaa myös Flixonase nenä tipat kammottava korvien surinat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667