Mistäköhän orkalle keksittiin nimi? Onko kenelläkään tietoa Hurriganesin nimen syntyhistoriasta? Nimellä ei liene mitään merkitystä missään kielessä? Englantia se ei ilmeisesti ole?
Hurriganes suomeksi
13
3238
Vastaukset
- Wladimir Zzzzzzabakov
Et ei se sen ihmeellisempi asia ole.
- hurrigames
Hurricanes Geellä? Ettei vaan olis joku ruotsinpeli tai -saalis N:llä?
- hannu.
nimen esikuvana olisi ollut englantilainen romy storm and the hurricanes, sama bändi jossa ringo star soitti ennen beatlesia.
- hyypiö
toi ceen vaihtuminen geeksi oli vahinko
- ///
amerikkalainen Johnny & the Hurricanes, joka levytti ekana instrumentaaliversion Red River Rockista (Red River Valley).
- ///
hyypiö kirjoitti:
toi ceen vaihtuminen geeksi oli vahinko
Remulla luki bassorummun etukalvossa Hurricanes ja ekoissa lehtijutuissa kirjoitettiin Remu & the Hurricanes. Olisko joku maalaiskeikanjärjestäjä laittanut lehteen ilmoitukseen Hurriganes ekana? Näitä näkyy nykyäänkin, kun bändit nimet on kirjoitettu miten sattuu. Onhan siinä todellakin enemmän teksasii g:llä kirjoitettuna.
Nimen lausumistapa on oma luku sisänsä. Hurrigeins on kaikista huvittavin muoto. - ja Remu...
/// kirjoitti:
amerikkalainen Johnny & the Hurricanes, joka levytti ekana instrumentaaliversion Red River Rockista (Red River Valley).
Mun mielestä Remu on itte sanonu piruuttaan vaihtaneensa nimeen G:n koska se kuulostaa raisummalta.
- viikkku
/// kirjoitti:
amerikkalainen Johnny & the Hurricanes, joka levytti ekana instrumentaaliversion Red River Rockista (Red River Valley).
Juuri näin sen Hurriganes nimen synty historia menee. Johnny& the Hurricanes nimen Remu jostain muisti,aluksi bändi kulki Remu&Hurricanes nimellä,myöhemmin siitä tuli pelkkä Hurriganes ja mitä tulee tohon c:een vaihtumista G:eeksi Cissen sanoin "siinä on enemmän teksasii"
- Ekan H.ganes fan clubin jäs...
viikkku kirjoitti:
Juuri näin sen Hurriganes nimen synty historia menee. Johnny& the Hurricanes nimen Remu jostain muisti,aluksi bändi kulki Remu&Hurricanes nimellä,myöhemmin siitä tuli pelkkä Hurriganes ja mitä tulee tohon c:een vaihtumista G:eeksi Cissen sanoin "siinä on enemmän teksasii"
Hyvä et löytyi oikea vastaus tähän asiaan. Näyttäis olevan sukupolvet vaihtuneet pariinkin kertaan kun tuo hurriganes-tietous näyttäis hävinneen aika paljolti?
- Karavaani kulkee
Ekan H.ganes fan clubin jäs... kirjoitti:
Hyvä et löytyi oikea vastaus tähän asiaan. Näyttäis olevan sukupolvet vaihtuneet pariinkin kertaan kun tuo hurriganes-tietous näyttäis hävinneen aika paljolti?
joo niin se on ku nimimerkissä sanon. mut näinhän se on perimä tieto kulkee
- Jussi2
/// kirjoitti:
Remulla luki bassorummun etukalvossa Hurricanes ja ekoissa lehtijutuissa kirjoitettiin Remu & the Hurricanes. Olisko joku maalaiskeikanjärjestäjä laittanut lehteen ilmoitukseen Hurriganes ekana? Näitä näkyy nykyäänkin, kun bändit nimet on kirjoitettu miten sattuu. Onhan siinä todellakin enemmän teksasii g:llä kirjoitettuna.
Nimen lausumistapa on oma luku sisänsä. Hurrigeins on kaikista huvittavin muoto.Yleensä korvaani särähtää, jos englannin kieltä äännetään miten sattuu, mutta mielestäni Hurriganes on niin suomalainen juttu ja kun sen on pikkupojasta asti sisäistänyt, niin se pitää lausua nimenomaan, että HURRIKANES, Ei harigeins tms!
nimestä, johnny an the hurriganes, remu an the hurriganes on väännetty
No, Viiskylukun Rock"n"Roll bandin nimestä;
- Jonnny an the Hurricanes, Remu on vääntätänyt nimen Hurriganes, ja aikoinaan kertoi että g, bändissä on laitettu suomalaiseen ja kovempaan muotoon, mutta eikö lie suurin syy ollut, että Remun englannin kielellinen ilmaisu oli niin ja näin ja kirjoitustaito vielä huonompaa, niinkuin varmaan nykyäänkin,...
l sieltä , se ganesin nimi juontaa
Terv Teke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483