Mitä vesimiehelle(M) lahjaksi?

*faiRytale*

Vuosipäivä lähestyy...mitä vesimies arvostaa?mitä synttärilahjaksi?tuore tuttavuus.. Jotain pientä mitä hän arvostaa olisi kiva antaa hänelle? kertokaa vesimiehet ja muutkin mistä hän pitää mahd.?

9

1636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiijän

      persettä.

      • veskarimami

        On aika vaikeajuttu. Vaikka olen itsekkin vesimies (,mutta nainen) Minä arvostan kauheasti sellaista lahjaa, mistä huomaa että toinen on todella ajatellut lahjan saajaa. Hmmm.. Synttärikortista on mukava löytää humoristinenruno. :) Sitten tykkään kauheasti kirjoista,onnenkivistä,koruista. Osta sille miehelle kaunis kivi! :D Sain lahjaksi matkapuhelimen (semmosen että menee viiskytvuotta ennen kuin opin käyttään sitä heh)

        Vai minkä ikäinen se on ja luonteinen?


      • J.D.
        veskarimami kirjoitti:

        On aika vaikeajuttu. Vaikka olen itsekkin vesimies (,mutta nainen) Minä arvostan kauheasti sellaista lahjaa, mistä huomaa että toinen on todella ajatellut lahjan saajaa. Hmmm.. Synttärikortista on mukava löytää humoristinenruno. :) Sitten tykkään kauheasti kirjoista,onnenkivistä,koruista. Osta sille miehelle kaunis kivi! :D Sain lahjaksi matkapuhelimen (semmosen että menee viiskytvuotta ennen kuin opin käyttään sitä heh)

        Vai minkä ikäinen se on ja luonteinen?

        Ehkä on jo liian myöhään ehdotella mutta veskarit pitää käytännöllisistä lahjoistaan. Joo korutkin käy jos tietä minkäläisestä kaveri tykkää. Itse vesinaisenaan olen esimerkiksi kerran saanut timanttisen sydänriipuksen. En arvostanut sitä koska se poikkesi mun suosimasta tyylistä. Iloitsin taas kun sain jouluksi Airport laitteen millä voin rakentaa langattoman nettiympäristöön kotiini.


    • kokkis

      Vesimiehelle lahjanarvo tai laatu ei juuri merkitse.Se on sinänsä lahja, kun hänet huomioi.
      Vesimies elää tunteella.

      • veskarit

        ei elä tunteella, ehei todellakaan. Kannattaa olla antamatta yhtään mitään lahjaksi IKINÄ yhdellekään veskarille, koska ne ei osaa arvostaa mitään. Tää on veskarien kanssa koettu ja nähty.
        Eipä ne sen puoleen osaa mitään toivoakaan. Ihan tosi, niitä ei hetkauta vaikka ykskään ihminen ei huomiois niitä minään merkkipäivänä, ovat niin itteensä täynnä. Anna olla, veskarin kanssa et tule antamisen iloa ainakaan kokemaan.


      • Oinasmies
        veskarit kirjoitti:

        ei elä tunteella, ehei todellakaan. Kannattaa olla antamatta yhtään mitään lahjaksi IKINÄ yhdellekään veskarille, koska ne ei osaa arvostaa mitään. Tää on veskarien kanssa koettu ja nähty.
        Eipä ne sen puoleen osaa mitään toivoakaan. Ihan tosi, niitä ei hetkauta vaikka ykskään ihminen ei huomiois niitä minään merkkipäivänä, ovat niin itteensä täynnä. Anna olla, veskarin kanssa et tule antamisen iloa ainakaan kokemaan.

        Minun vesimies vaimoni on aina aivan onnensa kukkuloilla kun ostan hänelle jonkun lahjan! Hän osaa arvostaa niitä ja näyttää kyllä kiitollisuutensa hyvin selvästi. Hän on itsekin kova ostamaan lahjoja ja minun mielestäni vesimiehet ovat yksi epäitsekkäimmistä horoskooppimerkeistä.. jos vain osaa katsoa pintaa syvemmälle.


    • rakastaa Vesimies

      CD-levyt tervetulleita,kiitos.Kalavehkeet myös.
      DVD-leffat.Kirjoja.Lahjakortti musikaaliin,teatteriin,matkatoimistoon.

    • H76

      Itse oon VesimiesN ja täytyy sanoa, että käytännölliset lahjat on aina parhaita. Jos tunnet ko. ihmisen hyvin, niin kannattaa ostaa jotain harrasteisiin liittyvää. Sillä ei ole niin väliä, onko lahja 'juhlava', pääasia, että sille on käyttöä. Mun vanhemmat tuntee mut tosi huonosti, ja oon ihan tyytyväinen, jos saan esim. pitkiä alushousuja joululahjaksi; niitä ei oo koskaan liikaa. ;) Kerran äiti osti mulle teippitelineen (sellaisen toimistomallisen) kun tulin maininneeksi, että sellainen olis tosi kätevä. Lahjan valinta ei oo siis välttämättä vaikeaa, jos vaan vähän katselee ympärilleen vesimiehen kodissa vieraillessa..

      Muuten oon ylipäätään mieluummin ilman lahjoja kuin vastaanotan lahjoja, jolle ei ole käyttöä (muille ostan kyllä lahjoja itse tosi mielelläni). Tunnen syyllisyyttä, jos heitän saamani lahjan pois (lahjan antajahan voi loukkaantua, jos saa tietää).

    • Rynkyttäjä

      Kurpitsa, kirja, koru, risteily... Ihan kuin mille tahansa horoskoopille. Ihmisiä ei voi lajitella horoskoopin mukaan! Eli osta joku sellainen mikä tunutuu oikealta, äläkä tule kyselemään sitä täältä, sillä sinä olet ainoa joka tiedät mitä miehesi tarvitsee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe