loukattu härkämies

surullinen rapu

petin härkämiehen luottamuksen,mutta uskottomuudesta ei ollut kyse vaan olin epärehellinen ja kadun sitä vilpittömästi!!pyysin koko sydämmestäni anteeksi,mutta mikään ei auttanut!!kertokaa voinko mitenkään saada hänet takaisin?hänellä on vankat periaatteet!saako härkämiehen päätä käännettyä ja jos saa miten!!auttakaa joku ja kertokaa mitä voin tehdä!!rakastan häntä äärettömästi!!

19

5033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bonbon

      olen itse loukannut myös härkämiestä, eikä hän todellakaan antanut anteeksi. Pikemminkin jallitti kostoksi ja totesi sitten tehneensä päätöksensä ajat siten. En voi muuta neuvoa, kuin että säilytät itsekunnioituksesi, etkä alennu minun tavallani kerjäämään anteeksiantoa.

      • surullinen rapu

        jotenkin tiesin sen,tämäkin härkä on tosi jääräpäinen ja minkä päättää se pysyy...vaikeinta on se että olen hänelle kuin ilmaa,ei vastaa viesteihin,ei puheluihin...miten joku voi ollakkin niin kylmä,vaikka tiedän että olin hänelle tosi tärkeä..tuntuu hemmetin pahalta..tiedän aika haavat parantaa mut eipä nyt paljoa lohduta!!eikö tosiaan ole mitään tehtävissä??epätoivoista,tiedän!!


      • kokenut
        surullinen rapu kirjoitti:

        jotenkin tiesin sen,tämäkin härkä on tosi jääräpäinen ja minkä päättää se pysyy...vaikeinta on se että olen hänelle kuin ilmaa,ei vastaa viesteihin,ei puheluihin...miten joku voi ollakkin niin kylmä,vaikka tiedän että olin hänelle tosi tärkeä..tuntuu hemmetin pahalta..tiedän aika haavat parantaa mut eipä nyt paljoa lohduta!!eikö tosiaan ole mitään tehtävissä??epätoivoista,tiedän!!

        Rauhotu ja anna ajan kulua. Mutta älä kerjää härkä mieheltä anteeksi antoa. Mitä enemmän laitat teksti viestejä ja soittelet siitä härät eivät pidä.Anna hänen miettiä asioita yksin kyllä hän itse sit ottaa yhteyttä sinuun.
        Kokemuksella tiedän, minulla itsellä kaksi pitkää suhdetta härän kanssa.Toisen kanssa olin naimisissa 17 vuotta ja nyt tämän toisenkin kanssa kulkenut jo jonkin aikaa.

        Jaksamista sinulle ja odottele rauhassa.


      • surullinen rapu
        kokenut kirjoitti:

        Rauhotu ja anna ajan kulua. Mutta älä kerjää härkä mieheltä anteeksi antoa. Mitä enemmän laitat teksti viestejä ja soittelet siitä härät eivät pidä.Anna hänen miettiä asioita yksin kyllä hän itse sit ottaa yhteyttä sinuun.
        Kokemuksella tiedän, minulla itsellä kaksi pitkää suhdetta härän kanssa.Toisen kanssa olin naimisissa 17 vuotta ja nyt tämän toisenkin kanssa kulkenut jo jonkin aikaa.

        Jaksamista sinulle ja odottele rauhassa.

        hän pyysikin saada aikaa miettiä rauhassa ja olenkin sen hänelle suonut vaikkakin aluksi soitin ja viestejä lähetin pyytääkseni anteeksi ja jatkamaan kanssani!!tekisin mitä tahansa jos saisin hänet takaisin,ihan mitä tahansa...kuinka kauan odotan?nyt tapahtuneesta on melkein 3 viikkoa ja tuntuu että kuolen suruun!!


      • voin
        kokenut kirjoitti:

        Rauhotu ja anna ajan kulua. Mutta älä kerjää härkä mieheltä anteeksi antoa. Mitä enemmän laitat teksti viestejä ja soittelet siitä härät eivät pidä.Anna hänen miettiä asioita yksin kyllä hän itse sit ottaa yhteyttä sinuun.
        Kokemuksella tiedän, minulla itsellä kaksi pitkää suhdetta härän kanssa.Toisen kanssa olin naimisissa 17 vuotta ja nyt tämän toisenkin kanssa kulkenut jo jonkin aikaa.

        Jaksamista sinulle ja odottele rauhassa.

        ihan henkilöhohtaisesti härkämiehenä sanoa, ettei pidä paikkaansa. Ei minua ärsytä se että asioista puhutaan, on se muoto sitten mikä tahansa, vaan se että ollaan mykkäkoulua. Että ilman muuta kerrot vaan tunteesi hänelle, niin saatat vielä saada takaisin hänet. Toki luottamuksen takaisin saaminen kestää aikansa, mutta varmaan on sen arvoista!!! Hyvää jatkoa "härän takaisin saantiin" ja kaikille oikein mukavaa ystävänpäivää! Terkuin härkämies -66


      • härkä

        ku ootat tarpeeks kauan ni kyl se sulle anteeks antaa mut siin menee aikaa..mikä muu ei auta


    • siru

      Härkään pätee kyllä se,että hän ei hevillä anna anteeksi luottamuksen pettämistä,hän on aika ehdoton siinä,koska hän vaatii suhteelta ehdotonta luottamista.Älä ala ruikuttaa takaisin,mutta tee selväksi että olet pahoillasi mitä tapahtui,ja haluaisit suhteen jatkuvan.Hänellä on pallo ja anna hänen miettiä rauhassa,hän tulee takaisin jos kokee että voisi yrittää kanssasi vielä.Toivottavasti opit jotain,pätee kaikkiin ihmisiin,että luottamuksen arvoinen on oltava.Hyvää jatkoa sinulle,aurinko paistaa vielä.Terv.Siru

    • noin erilaisia kuin me

      härkänaiset!?

      Itse ainakin pyrin antamaan anteeksi silloin kun pyydetään, enkä missään tapauksessa ole kovin pitkävihainen.

      Minut saa ainakin leppymään todella helposti vaikka hyvällä ruualla, seksillä, hemmottelulla, melkein millä vain. Inhoan vihanpitoa ylikaiken.

    • ravunuhri härkä

      Moi ! Meni tosi hienosti rapumiehen kanssa, kunnes tämä petti mut. Asiaa ei voi enää auttaa- tehty mikä tehty! Härkä ei petä ja siksi ei pääse yli toisen pettämisestä, vaikka tämä kuinka rukoilee. Valitan! Ota kauris tai suurpiirteisempi! Onnea!

      • surullinen rapu

        kyse ei ollut mistään harkitusta ja pitkäaikaisesta valehtelusta vaan ns.valkoisesta valheesta!!hetken päähänpistosta...en voisi kuvitellakkaan pettäväni häntä,en ikinä!!


    • slr

      taitaa olla aika turhaa..mutta älä lannistu!!yrität vaan kaikkesi, äläkä luovuta heti!!!:)

      • toxic

        niin kannattaa yrittää älä luovuta


      • Toivottavasti
        toxic kirjoitti:

        niin kannattaa yrittää älä luovuta

        Toivon sinulle onnea sydämeni pohjasta.
        Itse tein virheen härkämieheni aikana...ja se hiljaisuus...välinpitämättömyyden tunne...ja jonkinlainen kunniallisuus tai miksikä sitä kutsuisi...niin silti se tuntui todella musertavalta...ja luulin suhteen olevan sillä selvä...seuraavana päivänä kylmä veitsenterävä viileys jatkui...niin kauan kunnes aukaisin suuni ja ilmeisesti osasin asettaa juuri sillä hetkellä sanani oikein ja sain anteeksi..nykyään varon etten loukkaa härkääni jota niin rakastan..en ymmärrä minkä vuoksi mutta ehkä se on sen arvoista...kirjoitan nyt kunnon miehestä !


    • pirelli

      Oikean ratkaisun taisi härkämiehesi tehdä! Ravut ovat manipuloivia ja sitä ei härkä siedä.

    • toivotaan parempaa

      sama tilanne mulla härän kanssa,vastausta en tiedä vielä luottamuksen palauttamiseksi,härkä on sharmikas,joten naisia kyllä riittää ympärillä.Vaikka minulla ei oo ketään,silti minua luullaa lähes kaikkeen mikä liikkuu,päätin ottaa eron ja antaa vapauden valita uudelleen,se ei ollut hyvä,hän ei halunnut eroa joten asutaan taas yhdessä,luottamus ei vaan palaudu.Rakastan häntä suunnattomasti.MITEN LUOTTAMUS TAKAISIN??????????????

    • Onnellinen kauris

      Mä loukkasin härkämiestä, johon olin rakastunut (en pettänyt). Annoin hänelle aikaa eli otin etäisyyttä hetkeksi. Tämän jälkeen pyysin uudestaan anteeksi, sanoin, että on ikävä ja että hän on upein mies, jonka olen koskaan tavannut. Hän antoi anteeksi ja nyt on niiiiin ihanaa yhdessä! =)

    • Härkä55

      Hellyys tepsii härkään aina. Härkä kun on kiltti ihminen.

    • lappapuuro

      voin sanoa että härän päätä ei käännä mikään muu kuin sen oma sydän.

      • puuro&velli

        ei.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe