Nukun alasti. Kun mutsipuoli, 33v, tulee herättämään kouluun, se kiskaisee aina peiton pois ja mulla usein seisoo, ja mutsi katsoo. Tässä yksi kerta se herätti mut alasti ja sanoi että hänkin uinuu nakuna. Mitä se sillä? Faija on arkisin jo töissä silloin. Mutsi häärää siinä aamutoimissa alasti tussu paljaana, tai joskus pikkuhousuissa, katsoo mua kun mä nousen muna pystyssä ja nauraa. Uskaltasko sitä yrittää? Olen ollut tyttöjen kanssa, en koskaan noin vanhan.
Äitipuoli viettelee, mitä tehdä?
7
5372
Vastaukset
- kyrpähyyppä
joo munaahan se vailla pane sitä
- Vaari ilman pillua
Älä nyt hulluja täällä kysele. Melaa mekkoon!
Tässä ajassakin olisit jo yhdet varvit ehtinyt heittää kun tällä roikut kyselemässä. - joujoujou
moloa muijan kiimavittuun.
- seonvailla
sitä se on vailla.. omaa äitipuolta panin 24vuotiaana. mutta tyrkytti se jo monta vuotta sitä ennen.isäs ei varmaan tykkäis...
- 4kymppinen
Et ole vissiin vielä ihan 18 täyttänyt?
Asia on nimittäin niin, että äitipuolesi syyllistyy rikokseen. Pelkkä seksuaalinen häirintä on jo sitä. Lain mukaan suojaikäraja on 16 vuotta, paitsi vanhempien osalta 18 vuotta. Vaikka hän ei ole oikea äitisi, hän on sinun holhoojanasi sinusta vastuusta ja syyllistyy sinua kohtaan seksuaaliseen hyväksikäyttöön.
Odota ensin, että täytät 18 ja pane sitten jos mieli tekee.- Poitsu1989
Sanoi olevansa vastuullinen nainen. Hipaisi mun mulkkua, kun pyrin käsiksi, ja kuiskasi että, kulta, odotetaan alkukesää, kun täytät 18, sitten meillä on kivaa. Se oli lupaus! Olemme mökillä kahdestaan yli kaksi viikkoa, ennen kuin faijan loma alkaa.
- Panoukko
Poitsu1989 kirjoitti:
Sanoi olevansa vastuullinen nainen. Hipaisi mun mulkkua, kun pyrin käsiksi, ja kuiskasi että, kulta, odotetaan alkukesää, kun täytät 18, sitten meillä on kivaa. Se oli lupaus! Olemme mökillä kahdestaan yli kaksi viikkoa, ennen kuin faijan loma alkaa.
Taidat joutua tyytymään nyrkkikyllikkiin odotellessa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422988Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872896SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602802Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012095Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141954- 1111949
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501569Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371554Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3691415- 871051