Huomenna leikkaus pöydälle

suru silmä

Kiitokset kaikille teille,jotka rukoilitte puolestani!

Laitan tähän yhden hengellisen laulun säkeen:

Kun me heikona Herralle huokaamme vaan,
Pyhä Henkensä auttaa jo meitä.
Uni meitä kun pyrkivi ahdistamaan,
meitä Herra ei nukkumaan heitä.
Kun me uuvumme niin,ettei rukouksiin
eikä valvomiseen ole voimaa,
Hän on puolusttaja,esirukoilija,
eikä heikkoja,huonoja soimaa.

8

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eki-50

      Suru-silmä.Itsekin olen ollut muutaman kerran pienessä leikkauksessa.

    • Yksi minua siunaava laulun säe on:

      Köyhänä, heikkona, puutoksin
      armo on uupua haavoihin.

      Se laulu taitaa alkaa sanoilla: Voimahan suurehen rakkautes Herrani kätke mua.

      • Muistin toisenkin rohkaisevan laulun. Se on saksalaisen papin Dietrich Bonhoefferin Hyvyyden voiman ihmeelliseen suojaan. Sen sanoilla haluan toivottaa sinulle siunausta.


        Hyvyyden voiman ihmeelliseen suojaan
        olemme kaikki hiljaa kätketyt.
        Me saamme luottaa uskolliseen Luojaan,
        yhdessä käydä uuteen aikaan nyt.

        Jos ahdistuksen tie on edessämme,
        myös silloin Kristus meitä kuljettaa.
        Annamme Isän käsiin elämämme.
        Hän itse meille rauhan valmistaa.

        Suo, Herra, toivon kynttilöiden loistaa,
        tyyneksi, lämpimäksi liekki luo.
        Valaiset pimeän, voit pelot poistaa.
        Jää keskellemme, Kristus, rauha tuo!

        Kun pahan valta kasvaa ympärillä,
        vahvista ääni toisen maailman,
        niin että uuden virren sävelillä
        kuulemme kansasi jo laulavan.

        Hyvyyden voiman uskollinen suoja
        piirittää meitä, kuinka käyneekin.
        Illasta aamuun kanssamme on Luoja.
        Häneltä saamme huomispäivänkin.


    • Elina

      Jeesus sanoo:
      Rauhan minä jätän teille,
      minun rauhani-sen minä annan teille,
      en minä annna niinkuin maaailma antaaa.
      Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
      Jeesus on kanssasi joka hetki,
      hänen tietämättään ei edes hius putoa päästäsi.
      KIITOS JA YLISTYS HÄNELLE,
      siitä että on sinut ottanut lapsekseen,
      ja näin voit kaikessa turvata HÄNEEN.

      • Häneen turvaan,

        ja luotan siihen,että se joka teki tämänkin rakennuksen on myöskin kykenevä sen korjaamaan sieltä mistä se on mennyt rikki.Nyt pitää lähteä nukkumaan,että jaksaa aamulla nousta viideltä suihkuun ja joutuu 70km päähän sairaalaan.Siunausta kaikkille teille!


    • matalapalkkaduunari Maija

      Jeesus sanoo:Minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti"
      "Älkää mistään murehtiko,vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi"

      SIUNAUSTA,TSEMPPIÄ JA VOIMIA!

      • suru silmä

        On mukava kun voi saada rohkaisua ja tukea toisilta ahdistuksissa!

        Jeesus sanoi:"Minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähimmistä veljistäni,sen te olette tehneet minulle!"


        Saakoon Jeesus maksaa jokaiselle kaikesta siitä hyvästä rohkaisusta mitä olette minulle tuoneet!.Sillä:"jos joku teistä ojentaa lasin kylmää vettä janoavalle,niin totisesti hän ei jää palkkaansa vaille!"


    • Seraja-m55

      Rakas Taivaallinen Isämme.
      Katso sinä tämän henkilön puoleen, joka "surusilmä"- nimellä esiintyy ja joutuu leikkaukseen.

      Suo, Isä apusi ja johdatuksesi kirurgille tai kirurgeille, joka leikkauksen suorittaa, että se voisi onnistua hyvin.
      Siunaa ja varjele kyseistä henkilöä ja pidä hänet vahvassa uskonyhteydessä Poikaasi Jeesukseen.

      Isä, sinun hyvä tahtosi tapahtukoon tämän henkilön kohdalla sinun rakkautesi mukaan.

      Tätä anon rakkaan Vapahtajani Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä. Aamen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe