Kiitokset kaikille teille,jotka rukoilitte puolestani!
Laitan tähän yhden hengellisen laulun säkeen:
Kun me heikona Herralle huokaamme vaan,
Pyhä Henkensä auttaa jo meitä.
Uni meitä kun pyrkivi ahdistamaan,
meitä Herra ei nukkumaan heitä.
Kun me uuvumme niin,ettei rukouksiin
eikä valvomiseen ole voimaa,
Hän on puolusttaja,esirukoilija,
eikä heikkoja,huonoja soimaa.
Huomenna leikkaus pöydälle
8
303
Vastaukset
- Eki-50
Suru-silmä.Itsekin olen ollut muutaman kerran pienessä leikkauksessa.
Yksi minua siunaava laulun säe on:
Köyhänä, heikkona, puutoksin
armo on uupua haavoihin.
Se laulu taitaa alkaa sanoilla: Voimahan suurehen rakkautes Herrani kätke mua.Muistin toisenkin rohkaisevan laulun. Se on saksalaisen papin Dietrich Bonhoefferin Hyvyyden voiman ihmeelliseen suojaan. Sen sanoilla haluan toivottaa sinulle siunausta.
Hyvyyden voiman ihmeelliseen suojaan
olemme kaikki hiljaa kätketyt.
Me saamme luottaa uskolliseen Luojaan,
yhdessä käydä uuteen aikaan nyt.
Jos ahdistuksen tie on edessämme,
myös silloin Kristus meitä kuljettaa.
Annamme Isän käsiin elämämme.
Hän itse meille rauhan valmistaa.
Suo, Herra, toivon kynttilöiden loistaa,
tyyneksi, lämpimäksi liekki luo.
Valaiset pimeän, voit pelot poistaa.
Jää keskellemme, Kristus, rauha tuo!
Kun pahan valta kasvaa ympärillä,
vahvista ääni toisen maailman,
niin että uuden virren sävelillä
kuulemme kansasi jo laulavan.
Hyvyyden voiman uskollinen suoja
piirittää meitä, kuinka käyneekin.
Illasta aamuun kanssamme on Luoja.
Häneltä saamme huomispäivänkin.
- Elina
Jeesus sanoo:
Rauhan minä jätän teille,
minun rauhani-sen minä annan teille,
en minä annna niinkuin maaailma antaaa.
Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
Jeesus on kanssasi joka hetki,
hänen tietämättään ei edes hius putoa päästäsi.
KIITOS JA YLISTYS HÄNELLE,
siitä että on sinut ottanut lapsekseen,
ja näin voit kaikessa turvata HÄNEEN.- Häneen turvaan,
ja luotan siihen,että se joka teki tämänkin rakennuksen on myöskin kykenevä sen korjaamaan sieltä mistä se on mennyt rikki.Nyt pitää lähteä nukkumaan,että jaksaa aamulla nousta viideltä suihkuun ja joutuu 70km päähän sairaalaan.Siunausta kaikkille teille!
- matalapalkkaduunari Maija
Jeesus sanoo:Minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti"
"Älkää mistään murehtiko,vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi"
SIUNAUSTA,TSEMPPIÄ JA VOIMIA!- suru silmä
On mukava kun voi saada rohkaisua ja tukea toisilta ahdistuksissa!
Jeesus sanoi:"Minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähimmistä veljistäni,sen te olette tehneet minulle!"
Saakoon Jeesus maksaa jokaiselle kaikesta siitä hyvästä rohkaisusta mitä olette minulle tuoneet!.Sillä:"jos joku teistä ojentaa lasin kylmää vettä janoavalle,niin totisesti hän ei jää palkkaansa vaille!"
- Seraja-m55
Rakas Taivaallinen Isämme.
Katso sinä tämän henkilön puoleen, joka "surusilmä"- nimellä esiintyy ja joutuu leikkaukseen.
Suo, Isä apusi ja johdatuksesi kirurgille tai kirurgeille, joka leikkauksen suorittaa, että se voisi onnistua hyvin.
Siunaa ja varjele kyseistä henkilöä ja pidä hänet vahvassa uskonyhteydessä Poikaasi Jeesukseen.
Isä, sinun hyvä tahtosi tapahtukoon tämän henkilön kohdalla sinun rakkautesi mukaan.
Tätä anon rakkaan Vapahtajani Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä. Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453