Dingo-LP-levyjen hinta?

Ei LP-soitinta

Minulla on seuraavat alkuperäiset Dingon LP-levyt:

Kerjäläisten valtakunta (1985)
Pyhä klaani (1986)
S.E.X (1987)

Kahdessa ensimmäisessä mukana alkuperäinen LP-paketin kokoinen lehti, jossa valokuva ja lyriikat. Ensimmäisessä on hintalappu 03/85, 60 mk.

Paljonkos noista voi pyytää?

PS. Ymmärrän vinyylifaneja siinä mielessä, että vinyylit ovat aika juhlavan näköisiä ja kokoisia!

8

2683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei-LP-soitinta

      Cd:llä Dingon ALKUPERÄISET (LP-Cd-tallenne)

      The House Without A Name (Sonet SONL 2304) 1985
      Tell Me Now (Sonet SON 2304) 1986

      Näitä ei ole koskaan julkaistu Suomessa ja olen saanut ne Keski-Euroopasta. Dingomania levyllä on pilatut versiot.

      Mutta näitähän en voi myydä...

    • anniina

      mä olen varmaan maksanut noista Lp levyistä (Porin green river) varmaan jotain hieman alle 10€ mitä olen ostanut... toi on kyllä aika harvinaisuus toi englannin kielinen, ei ole sitä ainakaan myynnissä näkynyt missään!

      • .........

        The house without a name/Tell me now-single on todellinen harvinaisuus. Jos sen jostain divarista löytää, hinta on varmasti sen mukainenkin ;)


    • kertoo että

      Kerjäläisten valtakunta (1985)
      7€

      Pyhä klaani (1986)
      7€

      S.E.X (1987)
      5€

      The House Without A Name (Sonet SONL 2304) 1985
      25€

      Tell Me Now (Sonet SON 2304) 1986
      15€



      Toivottavasti tämä auttoi. Nämä hinnat tietysti sen mukaan, että levyt ja kannet ovat erinomaisessa kunnossa kaikki mahdolliset mukanaolevat sälät ovat messissä. Jos nämä ehdot ei täyty, niin hinnat putoavat tietysti sen mukaan. Niin, ja Dingon lp:tten hinta ei tietysti siksi ole kovin korkea, kun niiden painosmäärät / myynti on aikanaan ollut niin suurta.


      Terveisin,

      hän-joka-ei-niinkään-fanita-dingoa.

      • rellu,,,

        Kerjäläisten vltakunta 2,50 eur
        Pyhä klaani 3,00 eur
        S.E.X 0,70 eur

        aika halvalla sain mutta pahvikoteloissa on kulumia.


    • Jukkis_30

      Minä maksoin levyistä seuraavasti:

      Pyhä klaani 7 €
      S.E.X 6 € (Neumann, Jussi, Pepe ja Jippo -kokoonpanon levy)
      Albion 7 € (Nipan soololevy)

      Tuosta Pyhä klaani levyn kannesta löytyy Neumannin nimikirjoitus. Myyjä ei ilmeisesti ollut ymmärtänyt sen arvoa kun oli laittanut noinkin alhaisen hinnan tai sitten hän ei vain halunnut lähteä rahastamaan.

    • sdsdsdsd

      vastailit sitten 7v. viiveellä:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe