Adventismin oppi esteenä täällä!

nurinkurin

Näyttää vinhasti sille, että adventismin oppi onkin este hengelliselle keskustelulle. Se on outoa kun on kyse kristilliseksi kirkkokunnaksi pyrkivästä yhteisöstä. Omassa keskuudessaan keskustelua saattaa vielä ollakin, kun kukaan ei tohtine asettua kyseenalaistamaan kirkon opetusta. Mutta heti, kun opin perusteita käydään Raamatun kanssa lävitse, huomaamme niiden olevan Raamatun opetusten kanssa varsin voimakkaassa ristiriidassa.

12

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamatun

      opetuksen kokonaisuudessaan. Eivätkä lähde raamatun ulkopuolisten selitysten pariin, Juuri tämä tekee sen kitka ilmapiirin. Juuri todellisista raamatun opetuksista on irti revitty asia yhteydet. Tämä on todellinen syy
      on vain vain kaunopuheisia sanontoja näillä
      AD Vastustajilla.Heillä on kauniit puheet, mutta heidän syämensä on kaukana Herrasta. Mitä me voimmekaan odottaa uuspakanuudelta. Tämän on
      huomannut Outsider:

      • pitääks kans paikkansa?

        Olen kuullut, että adventistit eivät hyväksy muuntamatta Paavalin opetusta naisen vaitiolovelvollisuudesta pyhien seurakunnassa? Pitääkö se paikkansa, että adventistit vääristelevät Paavalin opetuksen peräti päinvastaiseksi?
              

        [ 1.Timoteuksen kirje:
        2:12 mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa. ]]


      • lähtisi

        ulkopuolisten selitysten pariin, niin sitten Ellen lähtisi, siis jos en olisi adventisti... Mitä sitten Ellen olisikaan...?


      • muuttamalla asiat
        pitääks kans paikkansa? kirjoitti:

        Olen kuullut, että adventistit eivät hyväksy muuntamatta Paavalin opetusta naisen vaitiolovelvollisuudesta pyhien seurakunnassa? Pitääkö se paikkansa, että adventistit vääristelevät Paavalin opetuksen peräti päinvastaiseksi?
              

        [ 1.Timoteuksen kirje:
        2:12 mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa. ]]

        toiseksi,mitä Paavali tarkoitti.Paavali nimenomaan tarkoitti sitä turhaa suunsoittoa,jota usein juuri naisten keskuudessa viljellään runsaammin kuin miesten.Joskus eukkoväki intoutuu kälisemään ihan todenteolla,niin että asiat jää siinä sivuseikoiksi.

        Tätä uskon Paavalin tarkoittaneen.Nyt siitä on sitten tehty evankeliumin julistamis kielto.

        Pelkkää narsismia ja naisten alistamista.Paavali käski pitää myöskin PÄÄN PEITETTYNÄ!Kuinkas moni teikäläisistä sitten TÄTÄ PAAVALIN KÄSKYÄ noudattaa?Ei se käy että otetaan yksi neuvo ja toinen jätetään!


      • ei voi raamatulla puolustaa
        pitääks kans paikkansa? kirjoitti:

        Olen kuullut, että adventistit eivät hyväksy muuntamatta Paavalin opetusta naisen vaitiolovelvollisuudesta pyhien seurakunnassa? Pitääkö se paikkansa, että adventistit vääristelevät Paavalin opetuksen peräti päinvastaiseksi?
              

        [ 1.Timoteuksen kirje:
        2:12 mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa. ]]

        Tälle naispappeudelle ei löydy raamatusta mitään puolustusta. Tässä kohdassa näkyy adventtikirkon lankeemus. Näin täyttyy ennustus uskosta luopumuninen, joka liittyy lopun aikaan.


      • paganuudessa
        ei voi raamatulla puolustaa kirjoitti:

        Tälle naispappeudelle ei löydy raamatusta mitään puolustusta. Tässä kohdassa näkyy adventtikirkon lankeemus. Näin täyttyy ennustus uskosta luopumuninen, joka liittyy lopun aikaan.

        Paganuudessa oli naispapittaria. Jopa ylisellaisia. Adventismin ylipapitar oli Ellen G. Wite. Tässä adventismi on yhdenmukainen muiden pakanauskontojen kanssa.


    • siltä

      että olet väärällä palstalla.

      TÄMÄ palsta on ADVENTISMI palsta. Etkö osaa lukea? Adventismi ei pyri olemaan samanlainen kuin sinä, ei pyri jakamaan tapaasi keskustella, ei myöskään jaa uskoasi ikuisen piinan Jumalaan.
      Joten ystävä hyvä olet todella väärällä palstalla.

      • älä hemmo hermostu

        Viestihän on varsin mittatilausta palstan aihepiiristä. Adventismiinhan viesti liittyy. Ja vielä sen tyypillisimpään piirteeseen!


      • hermostuu
        älä hemmo hermostu kirjoitti:

        Viestihän on varsin mittatilausta palstan aihepiiristä. Adventismiinhan viesti liittyy. Ja vielä sen tyypillisimpään piirteeseen!

        kunhan annoin hyvän neuvon. Jos tulee adventismi palstalle ja ei halua puhua adventismista??, sellaisen ihmisen täytyy olla väärällä palstalla.
        Joten ota toinen osoite ja mene jollekin palstalle missä uskotaan helvetin ikuiseen piinaan, täällä kun ei síihen uskota. Ymmärrän kyllä että se häiritsee sinun hengellisyyttäsi, mutta niin se asia nyt valitettavasti on. Onhan noita sinun hengellisyyteesi sopivia "piina palstoja" vaikka kuinka joten en näe mitään syytä sinulle pysyä täällä (ystävän neuvo vain).


    • Nainen vaietkoon seurakunna...

      Kyllä naiset pitäisi saada kuriin,aiheuttavat vain eripuraa seurakunnassa.Miehiset arvot kunniaan....

      • Käsittääkseni Jumala on olemassa edelleenkin, ja vaikka Häntä kutsutaankin Taivaalliseksi Isäksi, niin ei kai Häntä silti pelkästään mieheksi/miehiseksi voi kutsua, jos ei toisaalta naiseksi/naiselliseksikaan. Kumpikaan ei varmastikaan ole riittävä määritelmä. On hyvä tiedostaa sekin, että kun Jumala loi ihmisen, miehen ja naisen, Hän loi heidät kuvakseen, eli Jumalan kuva on mies ja nainen.

        "Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät."


        1. Moos. 1:27


    • sinä

      olet keskustellut raamatusta?? etkös tiedä että niin kaiku vastaa kun itse huutaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe