Lopettakaa tämä palsta!

riittää jo

Minun mielestäni tämä palsta pitäisi sulkea! Tämä on muuttunut muutaman päivän sisällä Kirkan muistopalstasta todella hävettäväksi juorupalstaksi, jossa Kirka revitään rikki pala palalta. Sulkekaa tämä palsta! Ei ole kenenkään etu, että poisnukkuneen julkisuuden henkilön yksityisasioita retostellaan täällä aivan kuin siihen olisi joku oikeus joillakin. Sitten kaiken lisäksi täällä aletaan retostella jo muidenkin ihmisten kuolemilla.
Hyvä ylläpito, tätä palstaa ei ole enää tarkoituksenmukaista pitää yllä. Olkaa siis lojaaleja Kirkalle ja sulkekaa tämä. Luulen, että se on monen fanin toive.

13

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kuule

      SANANVAPAUS - jos et sitä syystä tai toisesta tajua!

      • riittää jo

        Ai onko se sananvapautta, että herjataan kuolleita ihmisiä heidän yksityiselämästään oikein joukolla, kun he eivät enää pysty puolustamaan itseään? Minusta se on sairaan ihmisen oireilua ja raukkamaisuuden merkki.
        Miltä sinusta tuntuisi, kun kuka tahansa voisi valehdella sinun elämästäsi maanlaajuisella keskustelupalstalla, etkä saisi puolustaa itseäsi? Ei se ole sananvapautta! Sananvapaus on etuoikeus, jota tulee myös kunnioittaa ja käyttää oikein!


      • apuva*
        riittää jo kirjoitti:

        Ai onko se sananvapautta, että herjataan kuolleita ihmisiä heidän yksityiselämästään oikein joukolla, kun he eivät enää pysty puolustamaan itseään? Minusta se on sairaan ihmisen oireilua ja raukkamaisuuden merkki.
        Miltä sinusta tuntuisi, kun kuka tahansa voisi valehdella sinun elämästäsi maanlaajuisella keskustelupalstalla, etkä saisi puolustaa itseäsi? Ei se ole sananvapautta! Sananvapaus on etuoikeus, jota tulee myös kunnioittaa ja käyttää oikein!

        jolla on suurin hätä. Käys välillä nurkalla!


      • No more
        riittää jo kirjoitti:

        Ai onko se sananvapautta, että herjataan kuolleita ihmisiä heidän yksityiselämästään oikein joukolla, kun he eivät enää pysty puolustamaan itseään? Minusta se on sairaan ihmisen oireilua ja raukkamaisuuden merkki.
        Miltä sinusta tuntuisi, kun kuka tahansa voisi valehdella sinun elämästäsi maanlaajuisella keskustelupalstalla, etkä saisi puolustaa itseäsi? Ei se ole sananvapautta! Sananvapaus on etuoikeus, jota tulee myös kunnioittaa ja käyttää oikein!

        KUSIPÄITÄ


      • ???
        No more kirjoitti:

        KUSIPÄITÄ

        Kuolee yksi artisti tai 100.000 ihmistä tsunamikatastrofissa, niin sairas Suomen kansa aloittaa ilkkumisen ja häpäisyn. Sais sulkea koko Suomi24:n.


    • Samaa mieltä kanssasi

      Olen kanssasi ihan samaa mieltä siitä, että tämä touhu on mennyt ihan villiksi. Sama ilmiö nähtiin loppuvuodesta Juicen vastaavan palstan kohdalla. Sananvapautta tarvitaan, enkä ole palstan lopettamisen kannalla. Ihmettelen kuitenkin, että ylläpito ei mitenkään reagoi heille lähetettyihin viesteihin. Palstan valvojien tehtävänä olisi poistaa nuo pahimmat herjajutut, mutta eipä näytä toimivan. Pitänee ottaa yhteyttä Eniron johtoon, ennen kuin jotain konkreettista saavat aikaan.

    • Onko tietoo

      ihmettelen vaan, että näkyykö tää muuallekki ku Helsinkiin ?

      • muuten täällä

        olisi paljon asiallisempia kirjoituksia edesmeen Kirkan elämästä.


      • kuin kysymys

        siitä, voiko tietokonetta käyttää muualla kuin Suomessa. Totta kai "tämä" näkyy muuallakin kuin Hesassa; web-osoite ratkaisee, ei se, missä on.


      • ulkosuomalainen

        Kyllä tätä palstaa lueskelen asuinpaikkanani Ranska.. Muuten samaa mieltä,että tälle palstalle pitäisi jo laittaa piste. Annetaan Kirkan levätä rauhassa- on sen ansainnut.


    • riittää jo

      Olen sananvapauden vankka kannattaja. Avaan suuni poliitikoille puoluekahveilla päin naamaa ja olen sitä mieltä, että jokainen ihminen on yhtä arvokas asemasta riippumatta.
      Nyt olen sitä mieltä, että sananvapaus rikkoo ihmisoikeutta kuolla rauhassa. Kyllä tällä palstalla on sananvapaus saanut toteutua. Mutta minusta tämä riittää jo!
      Lehtien keskustelupalstoilla näkee usein, kuinka aiheiden käsittely lopetetaan, koska sairauden raja on ylittynyt. Miksi ei tässä tapauksessa? Ihmisillä ei ole mitään moraalia, ei vastuuta, täällä saa kaikessa rauhassa nimimerkin taa piiloutuen keksiä mitä ihmeellisempiä juoruja ihmisten elämästä, eikä kukaan puutu siihen. Mutta sehän ei ketään haittaa, koska sananvapaus on nyt näköjään sitten tätä!
      Itse en koe, että minun sananvapauteni saisi kolauksen, vaikka Kirkalle annettaisiin rauha nukkua ikuista untaan, minulla ei ole tarvetta repiä häntä hajalle. Mutta mielenkiintoista on nähdä, että suurimmalle osalle suomalaisista sananvapaus edustaa juuri tällaista oikeutta pahoinpidellä henkisesti ihmisiä nimimerkin takaa.

    • R.I.P. Kirka

      Antaa Kirkan levätä rauhassa!Se on kyllä näin,että ainoa keino,jolla nämä palstan ilkeät törkyjutuilla herkuttelevat korppikotkat saadaan kuriin,on palstan sulkeminen.Voimme yhä muistella Kirkaa,vaikka palstaa ei olisikaan.Hän on poissa,mutta hänen legendansa elää.Ja sitä ilkeämieliset palstahäiriköt eivät voi viedä Kirka-faneilta pois!Ja hyvät ihmiset:kaikkea ei tarvitse uskoa,mitä juorulehdissä,Seiskassa,Iltalehdessä,ym.lukee,nämä lehdethän elävät väritellyistä,paisutelluista tai jopa täysin perättömistä jutuista.

    • 3 merkkiä

      Menisi naurettavaksi, jos muistopalstalle tarvittaisi seriffi. Käytännössä täältä pitäisi silti poistaa suurimman osan aloituksista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe