Hei kaikki !
Olen 26 vuotias mies ja minulla on avovaimo. Seksi tuon tyttöseni kanssa on aivan mahtavaa kerrassaan. Mutta toisinaan tekee kuitenkin mieli tyydyttää itseään, varsinkin jos naiseni on reissussa..
Jokainen mieshän nyt tietysti kaluansa osaa tyydyttää, ja varmasti nauttii siitä. Mutta viimeaikoina olen alkanut pitämään peppuseksistä itseni kanssa todella paljon!
Minulla on kaapissa jemmassa ihan oikea tekokyrpä, jonka voitelen likomäräksi liukuvoiteella, sitten asetun peilin eteen karvattoman pillunnäköiseksi venyneen pepunreikäni kanssa ja alan hitaasti työntää tekokalua sisääni.
Täysin siinä rentoutuessa kalu uppoaa kivuttomasti aivan juuriaan myösten minun liukkaaseen rakooni, ja tunnen kalun ympärillä sydämensykkeeni.
Työntelen kyrpää perseeseeni sitten sellaista vauhtia, että kiimainen litinä täyttää huoneen ja peppuani kuumottaa suonekkaan kullin työnnöt.
Vedän välillä punaisen kullin kokonaan vaostani ulos ja nautin näystä, kun kirkasta limaa valuu reijästä reisiäni pitkin maahan, ja peppureikä hetken avoimena odottaa uusien työntöjen tulemista.
Kun oikein innostun, ja haluan nautiskella, laitan käteni päälle kortsun, ja alan upottamaan kättäni jo sileäksi hinkattuun limaiseen vakoon, joka sykkii sormieni upotessa kokoajan syvemmälle ja syvemmälle. Ihan koko kättä en vielä ole saanut sisääni työnnettyä, mutta uskon että harjoitus tekee mestarin =)
Toisinaan tällaista peppuseksiä itsekseni harrastaessani, kun vauhti kasvaa oikein kovaksi, haukon henkeä, ja jännitän koko vartaloni, ja tuntuu kuin olisin saamassa orgasmin, vaikka todellisuudessa kaluni roikkuu aivan velttona, sen jäätyä vähemmälle huomiolle.
Haluasin kysyä, teiltä, muut peppuseksin harrastajat (homot, heterot, miehet, naiset?) oletteko koskaan lauenneet pepun kautta?
Entä onko teillä (miehet) samanlaisia kokemuksia peppuseksin ja samaan aikaan kalun kiihoittamisen suhteen.. että kun pitää peppua rentona vaossa liikkuvaa kyrpää varten, on vaikea saada omaa kalua seisomaan jämäkästi?
Terveisin: Iloinen Peppufani - Hetero =)
Pepun itsetyydytys
40
9651
Vastaukset
- homo
Tota vähän kyllä ihmettelen, miten hitossa se kulli voi olla veltto kun saa munaa perseeseen? Itsellä seisoo kuin rautakanki ja aina!
ja kyllä olen pari kertaa saanut orkun kun mua on naitu perseeseen, aika harvinaista se kyllä on.- m 42
Samoja tunteita.Jonkinlainen sisäinen orkku kuitenkin.Ja kyllä polvet makaroonina jälkeenpäin.:)
- tytteli
siis saatko sen orkun peppuun vai lentääkö mälli?
voiko mälli lentää, jos kulliin ei koskekaan, nai vaan peppuun? - Anonyymi
anaali-orkun jälkeen taju kankaalla pari minuuttia mahtava kokemus
- allu
On kokemuksia,mulla on musta moottoroitu hieromasauva,vaikka olen hetero niin mustakyrpä kiihottaa.Makaan sängyllä imen surisevaa sauvaa kun se on märkä työnnän sen hitaasti perseeseen ja säädän kierroksia kovemmalle,hitaasti työnnän sen kokonaan sisään,tuntuu ihanalle,välillä pyöritän sitä,otan ulos ja takas sisään.Olen kontallani sauva perseessä,survon sisään ja ulos,kuvittelen että iso musta mies nai mua takaapäin tosi rajusti.Naaman päällä mullä likaiset naisten pikkupöksyt,jalassa stayupit.Kuvittelen olevani nainen
- Anonyymi
Olemme biseksuaaleja kaikki.
- Lääkärisetä
Ei sinun tarvitse kummastella jos ei seiso silloin kun kamaa on takapuolessa - vaikka tekis miten hyvää. Siellä haarovälissä on nimittäin hermoratoja jotka lamaantuvat, vaikkapa jos ajat pitkään fillarilla. Tai yrität runkata kovalla alustalla. Kokemusta molemmista, nimittäin. Ne hermot on jossain siinä p-reiästä kapineisiin päin...
- kissa._.
miau.
- Mashup
Väline jolla voi saada järisyttävän eturauhasorgasmin.
Aneros
http://www.aneros.com - Leivotaan kaikkia
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pelkkala.bikiniboobs&feature=search_result
Ja tällä mielihyvää ennen session alkua XD - 79477
Aneros ei toimi mulla. EI toimi läheskään kaikilla.
Ja luulen et jos alkuperäinen kirjoittaja on jyystänyt percsettään jollain tekomonsterilla, ei siellä oo enää mitään hermoratoja olemassa...:) - heteroko?
Mulla sama ongelma. Kun lelu on sisässä ja keskityn siihen, lopahtaa kalu.
Mutta tulen vaikka on veltto.
Itsekkin 100% hetero mutta tykkään välillä vaimon leluilla leikkiä :)
Välillä toki tulee mietittyä jos löytyisi joku samanlainen salainen kokeilija!!!! Voisi pikaisesti kokeilla miltä oikealla kalulla naiminen tuntuu :)täältä löytyis samanlainen kokeilija.. ja oon miettinyt oikealla kokeilua.. [email protected]
mä kanssa haluaisin kokeilla miltä aito tuntui pepussa. kaikkee mahdollista olen sillä kokeillu, mutta aito puuttuu.
- Anonyymi
Älkää viitsikö naurattaa meitä noilla noloilla kulissihetero väitteillänne!
- kuitenkin hetero
Olen myös leikkinyt erilaisilla leluilla. Aneros tuntuu ihan kivalta, muttei sillä ole mitään orgasmia saanut. Parhaalta on tuntunut tärinällä varustettu pumpattava tekopenis, jolla on onnistunut laukeaminenkin. Tosin kikkeliä on joutunut runkkailemeen ensin, mutta käsin koskematta loppuhuipennus kuitenkin.
Elikkä sauva sisään, pumpulla mukavasti kokoa sauvaan , kontalleen peppu pystyyn ja rintakehä alas ja kierroksia vibraan. Siinä kun vähän vielä pyllyä työnteli pitemmälle (eli sauva tunki vielä vähän syvemmälle), niin a vot: lätäkkö lattialla ja sykkivän nami olo.
Parasta sauvassa on se, ettei se juorua ; ) Muuten voisi kokeillä aitoakin. - Uros55
Itse löysin peppuni vasta viiskymppisenä. Runkatessani laitan peppuun jonkun sopivan esineen. Työntelen sitä syvälle ja pian alkaa peppuni sykkimään ja nesteitä vuotaa kullin päästä. Kestää jonkin aikaa laueta, mutta orkku on sitten tosi mahtava. Se vie jalat alta.
Nyt on etsinnässä sopivan kokoinen kulli.- 17-6
Minkä kokoinen on sulle sopiva kulli?
Menisit hoitoon, toi on sairasta!
- Hy hel...
Sakeeta ON
- SEKOJA!
ootte heteroita mutta haluutte kullia mitä vittua?
- v.t..n h..m..
"ootte heteroita"
Osa on, osa ei. Ne miehet, jotka haluavat runkatessaan käyttää seksileluja perseessään voivat olla heteroita tai voivat olla jotakin muuta. Ne miehet, jotka haluavat harrastaa seksiä miehen kanssa eivät ole heteroita.
Sitä paitsi. Mitä h-lvetin merkitystä sillä on onko joku hom0 vai ei? Heteroudella tai sen puutteella ole yleensä merkitystä muille kuin moralisteille ja kaiken maailman nillittäjille. Niille samoille siis, joilla oli jo kouluaikoina tapana nimitellä kiusaamisensa kohteita v-tun h0moiksi. Ennen ne jäivät jatkamaan perinnettään Esson baareihin mutta nykyään on tämä internetti jaanonyymit palstat.
Kasvakaa räkänokat aikuisiksi ja tajutkaa, että ketään ei kiinnosta teidän mielipiteenne toisten seksitapojen soveliaisuudesta. - 11+17
v.t..n h..m.. kirjoitti:
"ootte heteroita"
Osa on, osa ei. Ne miehet, jotka haluavat runkatessaan käyttää seksileluja perseessään voivat olla heteroita tai voivat olla jotakin muuta. Ne miehet, jotka haluavat harrastaa seksiä miehen kanssa eivät ole heteroita.
Sitä paitsi. Mitä h-lvetin merkitystä sillä on onko joku hom0 vai ei? Heteroudella tai sen puutteella ole yleensä merkitystä muille kuin moralisteille ja kaiken maailman nillittäjille. Niille samoille siis, joilla oli jo kouluaikoina tapana nimitellä kiusaamisensa kohteita v-tun h0moiksi. Ennen ne jäivät jatkamaan perinnettään Esson baareihin mutta nykyään on tämä internetti jaanonyymit palstat.
Kasvakaa räkänokat aikuisiksi ja tajutkaa, että ketään ei kiinnosta teidän mielipiteenne toisten seksitapojen soveliaisuudesta."Ne miehet, jotka haluavat harrastaa seksiä miehen kanssa eivät ole heteroita."
Voivat miehet olla heteroita mutta harrastaa seksiä miehen kanssa ihan kokeilun halusta. Ja voihan mies harrastaa seksiä miehen kanssa vain hyvästä tunteesta ilman rakkausjuttuja - 3+1=
11+17 kirjoitti:
"Ne miehet, jotka haluavat harrastaa seksiä miehen kanssa eivät ole heteroita."
Voivat miehet olla heteroita mutta harrastaa seksiä miehen kanssa ihan kokeilun halusta. Ja voihan mies harrastaa seksiä miehen kanssa vain hyvästä tunteesta ilman rakkausjuttuja"Ja voihan mies harrastaa seksiä miehen kanssa vain hyvästä tunteesta ilman rakkausjuttuja "
Homo- tai biseksuaalisuudessa ei ole kysymys rakastumisesta vaan seksuaalisista tunteista. Jos miehelle seksi miehen kanssa tuntuu kiihottavalta ajatukselta niin silloin ei kannata pakonomaisesti ajatella itseään puhtaasti heteroseksuaalisena. Mikäli päätyy kokeilemaan niin sitten on "täysheterolta" seksuaali-identiteetti hukassa ja elämänkriisi päällä.
Muiden moraalista hyväksyntää tuskin kannattaa etsiä rajoittamalla omaa seksuaalisuuttaan sen vuoksi. Elämä on lyhyt ja nautintoon vain vähän aikaa ja harvoja tilaisuuksia. Jos se ei vahingoita ketään niin tee se.
- ane
itseelläni käytössä tuo aneros ja pitkän treenauksen jälkeen olen saanut sen toimimaan niinkuin luvataankin.ensimmäiset peppu orgasmin tuottamat vapinat kehossa alkavat jo muutaman minuutin kuluttua sisälle laitosta ja voimistuvat vaan toinen toisensa jälkeen.useamman tälläisen orgasmi sarjan jälkeen yleensä laukeankin ilman että olen koskenutkaan kulliini.
- Kyllä muut sotkee
Minkä takia omaa kullia sotkemaan paskaan ?
http://www.superjizzhut.net/twink-orgie-outdoor-watchvideo8673.html - Kerran vielä
Meitä oli sellanen viiden sakki. Kokoonnuttiin uimarannalle pukukoppiin missä imettiin ja naitiin. Yhdellä oli aina siskonsa vaatteen päällä ja hän erikoisesti oli meidän hutsunamme.
Tiedän, että tää topic on miesten itsetyydytys, mutta laittakaa nyt hyvän tähden ne omat naisenne (siis heteromiehet) hoitamaan noi peppuleikit teidän osalta... Kyllä siitä saa nainenkin sellaset kicksit, ettei mitään rajaa...
- trunkka
Mulla on ollu motoroitu tekokyrpä, ja se menee ihanan syvälle, ikäänkuin porautuu koko ajan syvemmälle, nussien reikääni...olen saanut orkut sillä mutta siinä kyllä runkkasin, mutta kyllä sen aiheuttamat tuntemukset aiheutti suurimmaks osaks orgasmin...harmitti kun se hajos...merkkiä en muista...
- Hi - Bi
Mulla on aivan tavallisia eri kokoisia sauvoja sekä anustappi. Usein yksin ollessani videoin sessioni, samalla monitorista touhujani katsellen. Fantasioin tietenkin aidosta kullista pyllyssäni, ei ole vaan sopivaa miestä löytynyt.
Kirjoittaminen saa kiihkon aikaan, pakko aloittaa leikit nyt heti ... - trunkka
Hi - Bi kirjoitti:
Mulla on aivan tavallisia eri kokoisia sauvoja sekä anustappi. Usein yksin ollessani videoin sessioni, samalla monitorista touhujani katsellen. Fantasioin tietenkin aidosta kullista pyllyssäni, ei ole vaan sopivaa miestä löytynyt.
Kirjoittaminen saa kiihkon aikaan, pakko aloittaa leikit nyt heti ...Hi-Bi, miltä nyt tuntuu...?täydeltä? Ajatteletko että sua puoliväkisin pannaan Joko sait?
- Hi - Bi
Sain .... huh .... mielikuvituksellani ei ole rajoja, joskus kuvittelen kahta miestä jotka suorastaan ottavat väkisin. Toinen takanani, toisen kullin tullessa suuhuni ... Nyt alkaa kiihottaa uudelleen, laitan videon kuvaamaan ...
- Hi - Bi
Nyt panin itseäni paksuimmalla sauvalla, ymp.mitaltaan 14.5 cm. Maksimi on, mutta hyvin rasvattuna liikkuu, tuntuu tosi täydeltä. Olen harjoittanut peppuni supistelulla llikuttamaan sauvaa käsin koskematta, tuntuu siis melkolailla aidolta. Kiimaista jatkoa kirjoittamisen ohessa, palataan ... :)
- Yööörrrgh!!
Yöks!! Teillä on tod.näk. pe.rse riekaleina ja housut vaihdossa joka päivä. Anaali ei voi kestää tuollaista revitystä hajoamatta!
- 57v. HOMO
En itse voisi kuvitellakkaan olematta tyydyttämättä hyvin rakasta anustani päivittäin, vaikka olen parisuhteessa 23 vuotta vanhemman kanssa.
- Anonyymi
HEI KAIKKI NAISET MINÄ OLI KOVAA KYRPÄÄ HALU SEKSI
- Anonyymi
Minulla on anustappi ja tekokyrpä, mitkä panen pano-reikääni.
Katson homo-seksiä ja liikutan tekokyrpää perseessäni. Haaveilen, että mies nussii minua. Harjoittelen tekokyrpällä pantavana olemista.
Muutama mies nussii minua perseeseeni säännöllisesti. - Anonyymi
Vittujen kevät
- Anonyymi
Multa löytyy kokoelma erillaisia lohikäärmeen penistä mallintavia dildoja. Jokainen niistä tuntuu erilaiselta. Niillä saa mielestäni kovemman orgasmin kuin flesulla.
- Anonyymi
iso vibra pepussa annan olla niin kauan että laukeen välillä pumpaten kuvittelen että mies takana vaihtuu välillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992587
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082140En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761578Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46989- 99941
- 45749
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7748