Asiatonta keskustelua?

Pecos Bill

Onko Tapastikos taas hävinnyt tältä palstalta, kun keskustelu on mennyt asiattomaksi? Nyt voin kyllä itsekkin sanoa, että se on todellakin mennyt erittäin asiattomaksi. En tiedä mikä yhteys sitten on näiden kahden asian välillä: Tapastikos nöyryytetään ja nuijitaan taas kerran "faktoinensa" maan rakoon, ja hän katoaa palstalta, ja heti perään palsta alkaa suorastaan tulvia jotain ihme itkupillivuodatusta mm. 924:stä ja amerikkalaisista kiihdytysautoista.

Jos minun kanssani haluaa provoilla, niin kestän kyllä asiattomuuksia tiettyyn rajaan asti, mutta toisten henkilöiden nimimerkillä kirjoittelu ja näiden nyt viime aikoina tällä palstalla nähtyjen ala-asteikäisten lapselliset marmatukset ja lällätykset menevät yli. Ja sitä en tajua, että miksei sama kirjoittaja voi pysyä omassa nimimerkissään... Jos kerran loppuvat argumentit kesken, niin ei se järin miehekästä ole tuveta syytämään palstalle täälaista viime aikoina nähtyä paskaa, joihin on sitä paitsi kommentoitu Porsche-puolen suunnalta varsin aniokkaasti jo aiemmin. En minä ainakaan jaksa koko ajan samoja asioita olla toistelemassa ja jankuttamassa, vaikka vastapuoli sitä harrastaakin.

4

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ernst Hoffmann

      Hahaa,kun Corveten todistettiin olevan nopeampi jokaisella vuosikymmenellä,sekä radalla että tehdastuotteina kuin Porsche, niin heti on Pecos lähdössä taas pakoon! Kyllä pitäisi pystyä myöntämään tappionsa,että alkaen 50-luvusta sillä kuplan moottorisella peltilaatikolla(siis lähtien aljupään malleista,vaikka 356) ei ollut mitään jakoa noin 300 hv todellisille urheiluautoille, Corvetten etumatka vaan kasvoi vuosikymmenten saatossa ja nyt ollaan pisteessä jossa tehokkain 911 ikinä ei pysy edes suunnilleen samassa vauhdissa perusvakio Corvetten kyydissä! Ei ihme,että vähän puntti Pecoksellakin tutiseen,ei muuta kuin terve menoa!

      MOT MOT pienimoottorisuus MOT VAG MOT MOT!

      • Pecos Bill

        Tekstisi saa suupieleni väkisin nousemaan kohti korviani, oli se sitten tarkoituksesi tai ei.

        Mihin pakoon minä olen tässä lähdössä? Ja miten niin taas? Ei näemmä ole edeleenkään sinussa sen vertaa miestä, että edes omalla tutulla nimimerkilläsi kirjoittaisit. Et kai luule, että hämäät jotakuta vaihtamalla nimimerkkiäsi.

        Luuletko, että todellisella autoharrastajalla, ja niistä jotain ymmärtävällä, tutisee puntti tämmöisten juttujen edessä..?

        Kaikille autoharastajille, ja sellaiseksi haluaville tiedoksi: Kannattaa lukea tuoreimman Mobilistin pääkirjoitus. Siinä on täyttä asiaa, ja allekirjoitan täysin itse kyseisen jutun. Ei voisi asioita paljon paremmin sanoa.

        Sinäkin, Tapastikos, jos sinulle ei tule ko. lehteä kotiin, kannataa ostaa vaikka irtonumero. Saat sinäkin vähän perspektiiviä näihin kirjopitteluihisi.


      • sen,
        Pecos Bill kirjoitti:

        Tekstisi saa suupieleni väkisin nousemaan kohti korviani, oli se sitten tarkoituksesi tai ei.

        Mihin pakoon minä olen tässä lähdössä? Ja miten niin taas? Ei näemmä ole edeleenkään sinussa sen vertaa miestä, että edes omalla tutulla nimimerkilläsi kirjoittaisit. Et kai luule, että hämäät jotakuta vaihtamalla nimimerkkiäsi.

        Luuletko, että todellisella autoharrastajalla, ja niistä jotain ymmärtävällä, tutisee puntti tämmöisten juttujen edessä..?

        Kaikille autoharastajille, ja sellaiseksi haluaville tiedoksi: Kannattaa lukea tuoreimman Mobilistin pääkirjoitus. Siinä on täyttä asiaa, ja allekirjoitan täysin itse kyseisen jutun. Ei voisi asioita paljon paremmin sanoa.

        Sinäkin, Tapastikos, jos sinulle ei tule ko. lehteä kotiin, kannataa ostaa vaikka irtonumero. Saat sinäkin vähän perspektiiviä näihin kirjopitteluihisi.

        Pecokselle tuttuja ovat siis julkaisut Gti:stä Mobilistiin. Kumpikin siis lehtiä joissa käsitellään lähinnä mahdollisimman tehottomia ja pienimoottorisia autoja yleisesti ottaen kokemukseni mukaan. Kerran Mobilistissa muistaakseni väitettiin Austin Healeyn olevan urheiluauto(1200cc kone,45 hv, huiput taisi jäädä jonnekin 150 km/h paikkeille,saman aikakauden Corvette kelasi enemmän jo varttimailillakin :D),kertoo vähän lehden tasosta..

        Kun faktat Corveten ylivoimaisesta suorituskyvystä,voimasta,legendaarisuudesta kellistävät Porschet 10-0,niin helpointa on luovuttaa,ymmärrämme sen hyvin.


      • Pecos Bill
        sen, kirjoitti:

        Pecokselle tuttuja ovat siis julkaisut Gti:stä Mobilistiin. Kumpikin siis lehtiä joissa käsitellään lähinnä mahdollisimman tehottomia ja pienimoottorisia autoja yleisesti ottaen kokemukseni mukaan. Kerran Mobilistissa muistaakseni väitettiin Austin Healeyn olevan urheiluauto(1200cc kone,45 hv, huiput taisi jäädä jonnekin 150 km/h paikkeille,saman aikakauden Corvette kelasi enemmän jo varttimailillakin :D),kertoo vähän lehden tasosta..

        Kun faktat Corveten ylivoimaisesta suorituskyvystä,voimasta,legendaarisuudesta kellistävät Porschet 10-0,niin helpointa on luovuttaa,ymmärrämme sen hyvin.

        Gti-lehden olen pari kertaa selannut läpi, ja tullut siihen tulokseen, että ko. lehti ei ole minua varten.

        Etpä ole Mobilistia tainnut oikeasti edes avata. Varmaankin n. puolet jutuista koskee jenkkiautoja, ja onhan se sikäli luonnollista, koska jankkien harastajia on varmasti suurin osa Suomen mobilisteista.

        Esim. Austin Healey 100-mallille ei saman ikäinen vette radalla pärjännyt. "Selaamassasi Mobilistissa" oli varmaankiin kyseessä Austin Healey Sprite, joka oli pienten urheiluautojen kastissa kova menijä aikanaan. Kerroppa miksei Austin Healey olisi urheiluauto?

        Osoitit oman ymmärryskykysi totaalisen puutteen taas kerran. Et tajua sitäkään vähää vanhoista autoista, mitä uudemmista. Ja kyllähän Mobilisti on Suomen vanhojen autojen harrastelehdistä kiistaton kunkku, ja jutut ovat erittäin asiantuntevia. Tosin välillä ärsyttää hieman ehkä hieman ylenpalttinen jenkkien kehuminen...

        Mobilistin lisäksi luen kyllä laajalla skaalalla muitakin asiantuntevia autolehtiä. Kerroppa sinä, mitä autolehtiä itse luet, jos kerran epäilet Mobilistin asiantuntemusta...

        Viimeisimmässä numerossa oli muuten Lotus Elite S2:n (1962) esittely. Autossa oli nuhapumppu 1,2-litrainen moottori, mutta se kehitti yli 100 hp, ja auto painoi alle 600 kg. Korin ja alustan rakenne oli ennennäkemättömän hieno. Kyyti oli aika kovaa, eikä ihme, että sillä pärjättiin myös kisoissa hienosti. Olisiko sinulla muuten heittää asiantuntemuksesi syövereistä jotain yhtä upeaa jenkki-insinöörin luomusta samalta aikakaudelta?

        Kun todelliset faktat lannistavat paatuneimmankin provoilijan, olisi parempi luovuttaa, kuin alkaa lappaa palstaa täyteen entistäkin pahempaa paskaa ja keskenkasvuista kiukuttelua, ilman omaa nimimerkkiä tietysti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe