Momentinmuunnin

Tomppa Turmiola

Porssesta voisi saada Corveten veroisen pelin laittamalla momentinmuuntimen moottorin ja vaihdelaatikon väliin. Vielä parempi Porssesta tulisi, jos se LT:n kone vaihdettaisiin vaikkapa jonkun romikselta löydetyn Camaron myllyyn.

Porsse on selvästi naisille suunnattu automerkki, sillä ketään miestä ei voi hämätä etuvetoisen moottorilla takavetoisessa autossa, kardaanista voimansa ottavalla vaihdelaatikolla, Skoda Favoritin pakosarjoilla ym. Kyllähän Porsse ihan kiva kauppakassi tai kampaamoauto on, mutta Corvette on miehelle se oikea valinta. Tämänhän osoittaa jo yli viisikymmenvuotinen kokemus ja se kuuluisa testi, missä Porsse jäi Stingrayn perään kolme sekuntia/kierros.

7

704

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaa nuorelta

Sen verran asia kiinnitti huomiota että alkoi kiinnostaa, paljonko kirjoittajalla mahtaa olla ikää?

Veikkaan haarukkaa 16 - 20.

• Tomppa Turmiola

helmikuun lopussa 37. Corvette-fani oon ollut pikkupojasta alkaen.

• elää tämä elämä
        Tomppa Turmiola kirjoitti:

Ja ainakin juttujen perusteella, pikkupojaksi jäänytkin.

En ihan ymmärrä motiiviasi kirjoitella "puutaheinää" porsche palstalle, mutta eihän se oikeastaan minulle kuulu.

Tsemppiä sinulle, toivotaan että noista corveteistä sinulle se onni elämään löytyy.

• Eero S.
        Tomppa Turmiola kirjoitti:

Eipä käy kateeksi, kun keski-ikäinen provotrolli on jämähtänyt peruskoululaisen kehitystasolle. Huh!

Monien pikkupoikien leluautokokoelmaan on todellakin kuulunut Corvetteja, mutta aikuisempana asioista tietävänä kiinnostavatkin ihan muut autot. Katsos, meillä työssäkäyvillä aikuisilla on varaa valita mitä autoja ostamme. ;) Sen lisäksi maksamme verojen kautta sinunlaisille yhteiskunnan avustuksia.

• matalapaineturbo

Saada Porschesta edes vähän enemmän Corvetten tasoinen oikea urheiluauto,on pultata pari kolme Porschen minikokoista moottoria perättäin.

• Eero S.

Mitenkähän sä alias 'Tapastikos' saisit joskus auton itselles?

Mene hyvä poika ajoissa hoitoon tai ota lääkkeesi vaikka äitisi avustuksella.

• Tomppa Tormiola

mul on 1983 tojota corolla dx lift back jolla kuljetan teini muijii ympäri kartsaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      57
      1598
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      364
      1151
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      132
      918
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      13
      732
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      612
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      588
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      43
      513
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      456
    Aihe