Ostin muksulle Muumit ja näkymätön lapsi pelin. Nyt on ongelmana se, etten saa sitä toimimaan. Kun asennan sen ja sen jälkeen yritän käynnistää niin herjaa että lisää levy asemaan. Valitsen sitten peruuta, jatka tai yritä uudelleen niin koko kone menee jumiin. Ilmeisesti Start.exe ei toimi vain? Miten sen saisi korjattua kun en ole mikään hirmu hyvä näissä jutuissa. Ottaa vaan päähän kun on ihan uusi peli ja ihan eka kerralla sen sai toimimaaan, nyt ei enää. Viruksentorjuntaohjelman tai palomuurinkaan pois päältä ottaminen ei auttanut ohjelman toimintaan. Muut levyt ja pelit toimivat ko. asemassa aivan hyvin. Mitä teen?
Apua! Muumi-peli ei toimi???
20
3042
Vastaukset
- riksu
Se tärkein jäi
- MUUMITON
EI TOIMINUT EKALLAKANN KERRALLA.
LAITTEISTO VAATIMUS ON 95 TAI 98 WIN.
MEILLÄ XP JOTEN VOISIKO JOHTUA SIITÄ?
PS.OSTITKO PRISMASTA 10:LLÄ?ME OSTETTIIN. - riksu
MUUMITON kirjoitti:
EI TOIMINUT EKALLAKANN KERRALLA.
LAITTEISTO VAATIMUS ON 95 TAI 98 WIN.
MEILLÄ XP JOTEN VOISIKO JOHTUA SIITÄ?
PS.OSTITKO PRISMASTA 10:LLÄ?ME OSTETTIIN.ja harmittaa kun kannessa sanotaan et myös Windows XP...mrrr. Ei tää juur kallis ollu, jotain kympin paikkeil kans, mut periaatteessa kun jotain ostaa nii kai sen pitäis luvatussa ympäristösä toimia... pitäisköhän ottaa kuluttajansuojavirastoon yhteyttä? Ei se ota jollei annakaan ja vois sit olla jatkos muille apua.
- hgfghfhgfhgf
Siihen tarvii jonku emulaattorin mut en jaksa alkaan katteleen minkä
- -.-
käyttöjärjestelmäsi lienee windows XP? vanhoilla windows 95 ja 98 yhteensopivilla peleillä on joskus jotain toimivuusongelmia uusimmilla käyttiksillä. kokeilkaa
tämä saattaa toimia: klikkaa start.exeä oikealla hiiren namiskalla ja valitse ominaisuudet ja yhteensopivuus välilehtia yhteensopivuustilaksi windows 95- riiuli
voi kökkö! Kiitti vinkistä, mut ei se ainakaan nyt tällä kertaa auttanut. Kuores kyl sanotaan et Windows XP:nkin pitäis käydä mut ei. Voi harmin paikka!
- itikka12
sulla voi olla levyasema rikki EN OO VARMA
- riiuli
koska kaikki muut levyt siinä toimii paitsi tämä muumit-levy?!?
- -.-
riiuli kirjoitti:
koska kaikki muut levyt siinä toimii paitsi tämä muumit-levy?!?
kopioikaa levyn sisältö koneelle ja yrittäkää sitten
- Muumiton
-.- kirjoitti:
kopioikaa levyn sisältö koneelle ja yrittäkää sitten
Kaikki konstit on kokeiltu.
Meidän pelissä lukee win 95 tai 98.
Käyttöjärjestelmänä on xp.
Vinkkejä odottelen.)
- Minä olen minä
Kuule jos ei toimi palauta kauppaan ja vaadi rahat takasin okei selvä....
- Minä olen minä
Kuule jos ei toimi palauta kauppaan ja vaadi rahat takasin okei selvä....
- MarioSonic
Koska vanhat pelit ei sovi Windows XP versiolle.
- riksu
että kannessa lukee et sopii XP:lle
- sain toimimaan
kokeile näin.
otakäynnistä valikosta kaikki ohjelmat, apuohjelmat ja sieltä komentorivi.
kirjoita sinne levyasemasi esim. E: ja paina sitten enter. sitten dir, näkyviin tulee levyn tiedot.
muuta ei näykkään kuin start.exe. kirjoita start.exe, mulla lähti peli toimimaan aivan normaalisti. - WIN7ULTIMATE
oikealla .exe tiedostoa ja valitse yhteensopivuustilaksi Win 95 - 98
- Anonyymi
Jos olisi vuosi 2002, ostaisin nykyisen tietokoneen/ muumipeli nelosen. Marsispaituli olisi ollut tällöin in, jos kokeilisin pukupeliä.
- Anonyymi
Muumit tai🇨🇵📺animation vaan söis toinen toisensa ja tilalle jäisi vain pelkkä uusi teknologia, jos olisi pitänyt lopettaa WDHot Shots-peli TLK2:n tilaus ja päähahmojen lapsinäyttelijät olisivat kasvaneet pikkuhiljaa aikuisiksi. 2000-2002 on silloin keksitty se peli. Eka TLK olisi parempi, kuin toka. Hankkisin nyt vaikka sen vhs:nä sairaaloista, jos ei olisi mitään tekemistä.
- Anonyymi
Aivan sama📺olisi hankittu kesällä`02.
- Anonyymi
Muumit ja animations made in🇨🇵söivät toinen toisensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070