OP:n visa electron netissä

miten toimii?

Elikäs kun pitäisi maksaa netissä eräs maksu ja vahtoehdoissa on myös visa electronin kuvake, niin käykös tuo osuuspankin kortti ihan ilman mitään erillisiä aktivointeja tms? Että riittää, kun näppäilen numeron ja voimassaoloajan, niin rahat lähtee tililtä?
Tai onko siinä korttia hommatessa pitänyt (vanhempien) valita jotain käyttöön liittyviä juttuja, kun en enää muista...

5

8532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pankintäti

      Kortti pitää liittää verkkomaksamiseen. Se onnistuu verkkopankissa: tilit, kortit, maksut -> verkkomaksaminen alasvetovalikosta.

      • -.-

        Oliko se muuten niin, ettei tämä op:n kortti toiminut kuin niillä sivuilla, joissa on erikseen vielä se verified by visa? Ja siis sellaisillakin tarvitaan aina nettitunnuksia maksaessa?


      • sampo?

        onko sammon kortilla sama juttu eli siihenkin tarvitaan nettitunnukset?


      • sampo? kirjoitti:

        onko sammon kortilla sama juttu eli siihenkin tarvitaan nettitunnukset?

        Pankista riippumatta:

        1. Jos kortti on Verified by Visa -rekisteröity ja myyjä on liittynyt Verified by Visa -palveluun, maksun yhteydessä kysytään verkkopankkiavaimet.

        2. Jos kortti on Verified by Visa -rekisteröity, mutta myyjä ei ole liittynyt Verified by Visa -palveluun, verkkopankkiavaimia ei kysytä.

        3. Jos korttia ei ole Verified by Visa -rekisteröity, mutta myyjä on liittynyt Verified by Visa -palveluun, verkkopankkiavaimia ei kysytä.

        4. Jos korttia ei ole Verified by Visa -rekisteröity eikä myyjä ole liittynyt Verified by Visa -palveluun, verkkopankkiavaimia ei kysytä.

        Kaikissa em. tapauksissa maksaminen kyllä onnistuu, mutta se voi olla pankin kanssa tehdyn sopimuksen vastaista.

        Omista ostoksistani lähes kaikki ovat kuuluneet em. ryhmään 2, jolloin maksaminen on sallittua Sammon mutta ei Nordean kortilla.


      • jos
        Timontti kirjoitti:

        Pankista riippumatta:

        1. Jos kortti on Verified by Visa -rekisteröity ja myyjä on liittynyt Verified by Visa -palveluun, maksun yhteydessä kysytään verkkopankkiavaimet.

        2. Jos kortti on Verified by Visa -rekisteröity, mutta myyjä ei ole liittynyt Verified by Visa -palveluun, verkkopankkiavaimia ei kysytä.

        3. Jos korttia ei ole Verified by Visa -rekisteröity, mutta myyjä on liittynyt Verified by Visa -palveluun, verkkopankkiavaimia ei kysytä.

        4. Jos korttia ei ole Verified by Visa -rekisteröity eikä myyjä ole liittynyt Verified by Visa -palveluun, verkkopankkiavaimia ei kysytä.

        Kaikissa em. tapauksissa maksaminen kyllä onnistuu, mutta se voi olla pankin kanssa tehdyn sopimuksen vastaista.

        Omista ostoksistani lähes kaikki ovat kuuluneet em. ryhmään 2, jolloin maksaminen on sallittua Sammon mutta ei Nordean kortilla.

        Niin osaisiko joku vielä sanoa, että lähteekö sammon electroni toimimaan heti postista tultuaan, vaan onko siinä(kin) joku aktivointi tehtävä ensin?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe