Elikäs kun pitäisi maksaa netissä eräs maksu ja vahtoehdoissa on myös visa electronin kuvake, niin käykös tuo osuuspankin kortti ihan ilman mitään erillisiä aktivointeja tms? Että riittää, kun näppäilen numeron ja voimassaoloajan, niin rahat lähtee tililtä?
Tai onko siinä korttia hommatessa pitänyt (vanhempien) valita jotain käyttöön liittyviä juttuja, kun en enää muista...
OP:n visa electron netissä
5
8532
Vastaukset
- pankintäti
Kortti pitää liittää verkkomaksamiseen. Se onnistuu verkkopankissa: tilit, kortit, maksut -> verkkomaksaminen alasvetovalikosta.
- -.-
Oliko se muuten niin, ettei tämä op:n kortti toiminut kuin niillä sivuilla, joissa on erikseen vielä se verified by visa? Ja siis sellaisillakin tarvitaan aina nettitunnuksia maksaessa?
- sampo?
onko sammon kortilla sama juttu eli siihenkin tarvitaan nettitunnukset?
sampo? kirjoitti:
onko sammon kortilla sama juttu eli siihenkin tarvitaan nettitunnukset?
Pankista riippumatta:
1. Jos kortti on Verified by Visa -rekisteröity ja myyjä on liittynyt Verified by Visa -palveluun, maksun yhteydessä kysytään verkkopankkiavaimet.
2. Jos kortti on Verified by Visa -rekisteröity, mutta myyjä ei ole liittynyt Verified by Visa -palveluun, verkkopankkiavaimia ei kysytä.
3. Jos korttia ei ole Verified by Visa -rekisteröity, mutta myyjä on liittynyt Verified by Visa -palveluun, verkkopankkiavaimia ei kysytä.
4. Jos korttia ei ole Verified by Visa -rekisteröity eikä myyjä ole liittynyt Verified by Visa -palveluun, verkkopankkiavaimia ei kysytä.
Kaikissa em. tapauksissa maksaminen kyllä onnistuu, mutta se voi olla pankin kanssa tehdyn sopimuksen vastaista.
Omista ostoksistani lähes kaikki ovat kuuluneet em. ryhmään 2, jolloin maksaminen on sallittua Sammon mutta ei Nordean kortilla.- jos
Timontti kirjoitti:
Pankista riippumatta:
1. Jos kortti on Verified by Visa -rekisteröity ja myyjä on liittynyt Verified by Visa -palveluun, maksun yhteydessä kysytään verkkopankkiavaimet.
2. Jos kortti on Verified by Visa -rekisteröity, mutta myyjä ei ole liittynyt Verified by Visa -palveluun, verkkopankkiavaimia ei kysytä.
3. Jos korttia ei ole Verified by Visa -rekisteröity, mutta myyjä on liittynyt Verified by Visa -palveluun, verkkopankkiavaimia ei kysytä.
4. Jos korttia ei ole Verified by Visa -rekisteröity eikä myyjä ole liittynyt Verified by Visa -palveluun, verkkopankkiavaimia ei kysytä.
Kaikissa em. tapauksissa maksaminen kyllä onnistuu, mutta se voi olla pankin kanssa tehdyn sopimuksen vastaista.
Omista ostoksistani lähes kaikki ovat kuuluneet em. ryhmään 2, jolloin maksaminen on sallittua Sammon mutta ei Nordean kortilla.Niin osaisiko joku vielä sanoa, että lähteekö sammon electroni toimimaan heti postista tultuaan, vaan onko siinä(kin) joku aktivointi tehtävä ensin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465