exystäväni

murtunutoinas

entinen paras ystäväni, jonka kanssa olimme vuosia sielunsiskoja muuttui täysin meidän mennessämme yläasteelle!
ennen niin kiltti ja höpsö tyttö, joka käytti saparoita ja puhui hassuja juttuja, pelkäsi tehdä kiellettyjä juttuja... nykyään polttaa, juo, käyttää hirveitä meikkejä ja ei voi edes PUHUA minulle vaikka en ole tehnyt mitään pahaa!!
onko jouskarit yleensä tuollaisia "kovuuteen" taipuvaisia, ei ole ainoa jousimies jonka tiedän esittävän kovempaa kun on...
ikävöin ystävääni paljon ja itken joskus, mutta kun puhun hänelle hän ei tunnu ajattelevan samoin. hänellä on nyt ne "uudet kaverit"..
Murtunut :/

2

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyypilliseltä

Ehkä sillä on kriisi. Toivottavasti ystävyytenne palaa.

• tosin ei jousimies

Voi ihan kuin lukisin omaa tarinaani..tosin ystäni on leijona. Yläasteelle mentäessä hän muuttui täysin; alkasi polttamaan, ryyppäämään yms. Itse en halunnut mennä samaan ja olen tyytyväinen etten mennytkään.

Vuosia kului ja kului ja arvaatpas mitä?? Hyvä ystäni jonka luulin osaksi menettäneeni on muuttunut vuosien jälkeen. Toisin sanoen aikuistunut. Nykyään käydään kahvilla ja vietetään aikaa yhdessä aina silloin tällöin.

Uskon että susta tuntuu tosi pahalta..niin tuntu mustakin aikoinaan. Sain kuitenkin paljon uusia kavereita yläasteella, sellaisia jotka tuosta rellestämisestä ei niin välittäneet myöskään..
      Silti se tuntu tottakai pahalta kun ei se hyvä ystävä oikeen tahtonut koulun käytävillä moikatakkaan.

Noista yläaste ajoista on tosiaan kulunut jo 5 vuotta ja nyt vasta ollaan taas hyviä kavereita, mutta parempi kai sekin kuin ei koskaan enää.

Voimia sulle!! Ja oo ylpeä itestäs ettet tollaseen kovisteluun tarvi tarvetta. Ite jatkoin aikoinaan lukioon vaikka mikään luku ihminen olekaan..kyseinen kaveri jatkoi rellestämistään eikä edes mennyt minnekään kouluun ja onkin nyt työttämänä..Nyt sen näkee kuinka mä tein aikoinaan ne oikeat ratkaisut ja toivon että teet myös säkin! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3908
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1869
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1334
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1276
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1146
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      991
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      921
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      878
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      861
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      861
    Aihe