exystäväni

murtunutoinas

entinen paras ystäväni, jonka kanssa olimme vuosia sielunsiskoja muuttui täysin meidän mennessämme yläasteelle!
ennen niin kiltti ja höpsö tyttö, joka käytti saparoita ja puhui hassuja juttuja, pelkäsi tehdä kiellettyjä juttuja... nykyään polttaa, juo, käyttää hirveitä meikkejä ja ei voi edes PUHUA minulle vaikka en ole tehnyt mitään pahaa!!
onko jouskarit yleensä tuollaisia "kovuuteen" taipuvaisia, ei ole ainoa jousimies jonka tiedän esittävän kovempaa kun on...
ikävöin ystävääni paljon ja itken joskus, mutta kun puhun hänelle hän ei tunnu ajattelevan samoin. hänellä on nyt ne "uudet kaverit"..
Murtunut :/

2

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyypilliseltä

      Ehkä sillä on kriisi. Toivottavasti ystävyytenne palaa.

    • tosin ei jousimies

      Voi ihan kuin lukisin omaa tarinaani..tosin ystäni on leijona. Yläasteelle mentäessä hän muuttui täysin; alkasi polttamaan, ryyppäämään yms. Itse en halunnut mennä samaan ja olen tyytyväinen etten mennytkään.

      Vuosia kului ja kului ja arvaatpas mitä?? Hyvä ystäni jonka luulin osaksi menettäneeni on muuttunut vuosien jälkeen. Toisin sanoen aikuistunut. Nykyään käydään kahvilla ja vietetään aikaa yhdessä aina silloin tällöin.

      Uskon että susta tuntuu tosi pahalta..niin tuntu mustakin aikoinaan. Sain kuitenkin paljon uusia kavereita yläasteella, sellaisia jotka tuosta rellestämisestä ei niin välittäneet myöskään..
      Silti se tuntu tottakai pahalta kun ei se hyvä ystävä oikeen tahtonut koulun käytävillä moikatakkaan.

      Noista yläaste ajoista on tosiaan kulunut jo 5 vuotta ja nyt vasta ollaan taas hyviä kavereita, mutta parempi kai sekin kuin ei koskaan enää.

      Voimia sulle!! Ja oo ylpeä itestäs ettet tollaseen kovisteluun tarvi tarvetta. Ite jatkoin aikoinaan lukioon vaikka mikään luku ihminen olekaan..kyseinen kaveri jatkoi rellestämistään eikä edes mennyt minnekään kouluun ja onkin nyt työttämänä..Nyt sen näkee kuinka mä tein aikoinaan ne oikeat ratkaisut ja toivon että teet myös säkin! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe