suosittuja vai kiusattuja?

ooinas

kova äänisiä vai maanmatosia?
tunnen kaksi leijonaa, pojan ja tytön, ja molemmat ovat kiusattuja, mutta silti hyvin omaperäisiä tyyppejä..
ennen olin ajatellut että leijonat olisivat yleensä suosiossa mutta erehdyinkö...?

7

1627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      .. leijonana , että kouluaikana olin kiusattu ja vetäytyväkin. en suostunut kenen vaan leiriin, olin mielummin omineni. tänä päivänä myös valitsen tarkkaan "ihmiseni", olen seurallinen kylläkin ja tykkään olla suosion kohteena. eräs vanha koulutoverini näki minut vuosien jälkeen karaoken parissa ja tuli sanomaan ,ettei olisi uskonut että saavutin noin hyvän itsetunnon vaik kouluainana niin mollattiin. semmosta se on, suosta noustaan :)

      • xamas

        mahdollista,kun ei suostu "p...nnuolentaan"ja kulje joukon mukana,niin tulee kiusatuksi.
        Ainakin itsellä on käynyt näin.
        Nykyään vaatii aika pitkän "totuttelun"että viitsii alkaa kaveeraamaan ja työelämässä monikaan ei pidä siitä.
        Naisien kanssa on helpompaa.


      • ...,,,
        xamas kirjoitti:

        mahdollista,kun ei suostu "p...nnuolentaan"ja kulje joukon mukana,niin tulee kiusatuksi.
        Ainakin itsellä on käynyt näin.
        Nykyään vaatii aika pitkän "totuttelun"että viitsii alkaa kaveeraamaan ja työelämässä monikaan ei pidä siitä.
        Naisien kanssa on helpompaa.

        aina olen ollut omanlaiseni, moni sanoo että outo, mutta hyvällä tavalla. Kai sitten siksi, että en koe tarpeelliseksi mennä joukon mukana, siksi että pitäisi olla samanlainen kuin muut.
        Ikinä en kuitenkaan ole ollut kiusattu. Mutta tuo kaveeraamisen viitsiminen on tuttua. Ja minulla onkin vain muutama hyvä ystävä. Enempää en edes kaipaa. Tuttuja kyllä piisaa...


    • jumputi

      nuorempana en todellakaan oo ollu mikään suosittu(no en kai vieläkää..:)) mutta ei mua oo kiusattukaan!pikku hijlaa tästä rohkaistun!! Jess

    • leijonaaras

      No nyt on kyllä pakko alkaa uskoa jo jonkinverran horoskooppeihin :) Mitä tässä aamutuimaan olen lukenut näitä... Sopii niin hyvin minuun kaikki, mitä leijonista sanotaan.
      Itse asiaan: minä olin myös kiusattu koulussa. Ei mitään fyysistä kuitenkaan. Henkistä lähinnä ja syrjimistä. Vasta koulujen jälkeen olen alkanut luottaa ihmisiin ja saamaan kunnon ystäviä, jotka ei hylkää heti kun jotain tulee!
      Olen myöskin aika omaperäinen, en mene massan mukana. Enkä ole koskaan mennytkään oikeastaan.
      Veli on myös leijona ja myös hiukan syrjitty.
      Molemmilla sama leijonille tyypillinen piirre: halu olla esillä! Kaikesta huolimatta. Ei mitään tuputtamista ja joka paikkaan tunkemista, mutta huomiota täytyy saada ja paljon ;)

    • jokuleijonavaan

      kiusattu, kiusaaja, suosittu, vihattu, joskus ei ollut hetken rauhaa, nykyään yksinäinen.. päätä itse mitä olen tai en ole

    • jellonii

      pyhpyh. mitään syrjittyjä ja epäsuosittuja olla! vaan kaikki leijonat ketä itteni lisäksi tiedän on suosittuja. ja itse oon suosittu ja kaikki tietää mut oon suorastaan julkkis täs meijän pikku citys! ikinä ei ole kukaan uskaltanu mitään kiusaamisen liittyvää mulle tehä ja todellkin oon jotenki arvostettu ja ylöspäin katottu henkilö. luulen että sun tuntemas henkilöt on jotenki poikkeuksellisia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe