suosittuja vai kiusattuja?

ooinas

kova äänisiä vai maanmatosia?
tunnen kaksi leijonaa, pojan ja tytön, ja molemmat ovat kiusattuja, mutta silti hyvin omaperäisiä tyyppejä..
ennen olin ajatellut että leijonat olisivat yleensä suosiossa mutta erehdyinkö...?

7

1700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

.. leijonana , että kouluaikana olin kiusattu ja vetäytyväkin. en suostunut kenen vaan leiriin, olin mielummin omineni. tänä päivänä myös valitsen tarkkaan "ihmiseni", olen seurallinen kylläkin ja tykkään olla suosion kohteena. eräs vanha koulutoverini näki minut vuosien jälkeen karaoken parissa ja tuli sanomaan ,ettei olisi uskonut että saavutin noin hyvän itsetunnon vaik kouluainana niin mollattiin. semmosta se on, suosta noustaan :)

• xamas

mahdollista,kun ei suostu "p...nnuolentaan"ja kulje joukon mukana,niin tulee kiusatuksi.
        Ainakin itsellä on käynyt näin.
        Nykyään vaatii aika pitkän "totuttelun"että viitsii alkaa kaveeraamaan ja työelämässä monikaan ei pidä siitä.
        Naisien kanssa on helpompaa.

• ...,,,
        xamas kirjoitti:

mahdollista,kun ei suostu "p...nnuolentaan"ja kulje joukon mukana,niin tulee kiusatuksi.
        Ainakin itsellä on käynyt näin.
        Nykyään vaatii aika pitkän "totuttelun"että viitsii alkaa kaveeraamaan ja työelämässä monikaan ei pidä siitä.
        Naisien kanssa on helpompaa.

aina olen ollut omanlaiseni, moni sanoo että outo, mutta hyvällä tavalla. Kai sitten siksi, että en koe tarpeelliseksi mennä joukon mukana, siksi että pitäisi olla samanlainen kuin muut.
        Ikinä en kuitenkaan ole ollut kiusattu. Mutta tuo kaveeraamisen viitsiminen on tuttua. Ja minulla onkin vain muutama hyvä ystävä. Enempää en edes kaipaa. Tuttuja kyllä piisaa...

• jumputi

nuorempana en todellakaan oo ollu mikään suosittu(no en kai vieläkää..:)) mutta ei mua oo kiusattukaan!pikku hijlaa tästä rohkaistun!! Jess

• leijonaaras

No nyt on kyllä pakko alkaa uskoa jo jonkinverran horoskooppeihin :) Mitä tässä aamutuimaan olen lukenut näitä... Sopii niin hyvin minuun kaikki, mitä leijonista sanotaan.
      Itse asiaan: minä olin myös kiusattu koulussa. Ei mitään fyysistä kuitenkaan. Henkistä lähinnä ja syrjimistä. Vasta koulujen jälkeen olen alkanut luottaa ihmisiin ja saamaan kunnon ystäviä, jotka ei hylkää heti kun jotain tulee!
      Olen myöskin aika omaperäinen, en mene massan mukana. Enkä ole koskaan mennytkään oikeastaan.
      Veli on myös leijona ja myös hiukan syrjitty.
      Molemmilla sama leijonille tyypillinen piirre: halu olla esillä! Kaikesta huolimatta. Ei mitään tuputtamista ja joka paikkaan tunkemista, mutta huomiota täytyy saada ja paljon ;)

• jokuleijonavaan

kiusattu, kiusaaja, suosittu, vihattu, joskus ei ollut hetken rauhaa, nykyään yksinäinen.. päätä itse mitä olen tai en ole

• jellonii

pyhpyh. mitään syrjittyjä ja epäsuosittuja olla! vaan kaikki leijonat ketä itteni lisäksi tiedän on suosittuja. ja itse oon suosittu ja kaikki tietää mut oon suorastaan julkkis täs meijän pikku citys! ikinä ei ole kukaan uskaltanu mitään kiusaamisen liittyvää mulle tehä ja todellkin oon jotenki arvostettu ja ylöspäin katottu henkilö. luulen että sun tuntemas henkilöt on jotenki poikkeuksellisia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      44
      4746
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      56
      2595
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1044
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1015
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      984
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      118
      921
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      71
      904
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      835
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      820
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      51
      788
    Aihe