voiko akvaariost tehä terraarion?

lisko-fani

voiko akvaariosta tehä terraarion? haluisin meinaa jonku liskon. mikä olis hyvä lisko alottajalle? oon ite ajtellu kultatomupäivägekkoa. onko 40x60x40cm kokonen terra semmoselle liian pieni?(siis 40cm levee, 40cm korkee, 60cm pitkä)mitä liskot ja niitten hoitotarvikkeet ym. maksavat? haluisin kysymyksiini vastaukset mahdollisimman pian, ja mieluiten henkilöiltä joilla itellään on kultatomu. :)

t.karla

3

536

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultatomun
    • akvt

Mun mielestä akvaariosta voi tehdä terraarion, ittellä ainakin on. Tarjolla olisi muutes Lahdessa kooltaan 100 cm pituus, leveys 40 cm ja korkeus 50 cm (ollu akvaariona 220 l) , saisi 50 ekellä...

• inzu

akvaariosta voi tehdä terraarion kunhan se on tarpeeksi iso sille liskolajille mikä sinne tulee. en
      suosittele nii harvinaisen liskon hankintaa jos ei oo
      aiempaa kokemusta liskoista. suosittelisin jotai aloittelijoille suunnattua liskoa mm leopardigekkoa. kannattaa myös hankkia tietoa siitä liskosta ennen ku hankit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      600
      1518
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      837
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      473
      713
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      11
      652
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      38
      580
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      42
      576
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      538
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      500
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      488
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      156
      471
    Aihe