Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

härkänaiset hoi!!

härkäN79

härkänaiset.. kumpaa sukupuolta teidän ystävänne yleisimmin edustaa. tai siis onko teillä ystävinä enemmän naisia kuin miehiä?

16

2580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestä

      Miesten kanssa on jotenkin helpompi puhua, miehet tuntuu luotettavammilta kuin naiset, jotka juoruilee edessä ja takanapäin, miehiltä saa suorat vastaukset suureen osaan asioista, kun taas naiset aina kiertelee ja kaartelee. Miesten jutut muutenkin tuntuvat välillä kiinnostavammilta kuin jotkut naisten kauneusjutut/ulkonäköongelmat. Toki ns. parhaat naispuoliset ystävät ovat oikeasti ystäviä ja luottamuksensa ansainneet ja heidän kanssaan viihdyn ja tulen hyvin toimeen ja keskustelen mistä tahansa maan ja taivaan välillä, mutta heitä ei ole kovin montaa.

      • ...

        Enemmän naispuoleisia ystäviä, miehiä ei oikeastaan tällä hetkellä kuin yksi jonka kanssa tulee hyvin juttuun ja joka kuuluu ihan täysin ystäväkategoriaan jo senkin takia kun on varattu mies.


      • Kuin olisin itse kirjoittanut tuon viestin! Mulla ei naispuolisia YSTÄVIÄ ole kuin yksi, (kavereita pari) muista ei kuulu mitään, ellei ne ole jotain vailla!!!!


    • siru

      Minulla on pari tosi hyvää ystävää,ovat miehiä,he ovat reiluja,on helppo puhua ja voi olla oma itsensä.Naisista olen huomannut,ikävä kyllä piirteen,ottavat yhteyttä kun tarvivat apuani,muuten voi olla viikkojakin hiljaista.

    • hanna

      samaa mieltä olen

    • oho79

      olen härkä ja kyllä minun kaverit ja ystävät on ollut aina enimmäkseen miespuolisia.. Miesten kans monesti helpompi jutella, varsinkin nuorempana tuntui tältä

    • slr

      minulla on taitaa kyllä olla tällä hetkellä aika tasaisesti molempia...nuorena poikia oli kyllä enemmän..

    • Härkä93

      Mulla on enemmän tyttöjä :P mutta on mies/poika kavereitaki kyllä aika paljon :S mutta uskon että naisia / tyttöjä on enemmän :D :)

    • härkä 59

      Miehet ovat reiluja ystäviä....naiset (ei kaikki) useimmat ovat kieroja selkään puukottajia!!!Tänään ollaan niin ystävää ja kun selkäsi käännät ovat jotain aivan muuta!Ei tarte kun on jossain "akka" porukassa ja ykx lähtee pois,niin jo alkaa paskan puhuminen,mut niinhän se on et parempi yksi HYVÄ ystävä...kuin kymmenen huonoa,vai miten se sanonta menikään.

    • ihastunut-nainen

      No mulla ainakin on enemmän naisystäviä kuin miesystäviä, ystävinä

    • asiaa aloin

      ajatella, niin henkilö ja persoonallisuus ratkaisee, ei sukupuoli sinänsä. Kun luin nuo edelliset vastaukset, niin tulipa mieleeni, että on totta, että akat aloittavat heti juoruamiset kun yksi poistuu paikalta. Ehkäpä tähän vaikuttaa ryhmänkin koko. Mitä kärkevämmin osaa ajatuksensa ilmaista, sitä enemmän saa osakseen hyväksyntää ja huomiota ja ennenkaikkea tunteen itselleen ,että ainakaan MINÄ en ole tuollainen. Voipi olla, että miehillä tuota piirrettä esiintyy vähemmän. Mutta toisaalta yksikin henkilö porukassa, jolla on hieman taipumusta moittimishaluun, osaa kyllä myrkyttää koko ilmapiirin. Jokaisen yksittäiset mielipiteet saattaisivat silti olla jotain aivan muuta... Mutta asiaan. Jos valita pitää, niin mielummin miesten kanssa. Vaikka sitten vain kuuntelisin heidän juttujaan sivusta. Ei silti, että en olisi naisellinen. Akkamainen vaan en halua olla.
      Mutta yhtään niin rehellistä ystävää en silti omista, joka palauttaisi minut maan pinnalle, jos joskus vaikkapa sortuisin typeryyksiin ja juoruiluun

    • tuumaan

      niin, kyllä ne miehiä ovat. Heille on helpompi kertoa asioitaan, kun naisille.

    • =VAIN ystäviä?!?

      Jeps, olen aikaisemman kirjoittajan kanssa samoilla linjoilla, et ihmiset muokkaantuu lähinnä persoonallisuutensa ansiosta ystäviks. Tulen hyvin juttuun niin miesten kuin naistenkin kanssa. Kaikkein läheisin ystävä on oma mies, mutta siitä seuraavat sijat taitaa viedä naispuoleiset immeiset. Ystäväni ei ole härkiä, kaveriporukkaan kuuluvaa siskoani lukuunottamatta, mutta täytyy sanoa, et aikas harvinaislaatuisen porukan ollaan osattu kasata yhteen. Tässä porukassa ei paskaa toisistamme jauheta, kun ei ylipäänsä jauheta muistakaan. Jos joku ei jostain pidä, se sanotaan kyllä suoraan... :O Ollaan kuin siskoksia! Tämähän ei perhettään mollaa!!
      On miespuoleisia ystäviäkin. Niiden kanssa tulee keskusteltua toisinaan hyvinkin syvällisiä. Kaikesta huolimatta mulla on edelleen menossa prosessi, et voiko mies ja nainen todella olla VAIN ystäviä? Omakohtaiset kokemukset on pahasti osoittanut monesti, et jommalla kummalla osapuolella on syvällisempiä tunteita ja taka-ajatuksia. Eipä sitäkään sovi unohtaa, et härät tuppaa useimmiten oleen flirttailevaa sorttia, tahtomattaankin, kuin luonnostaan. :)

    • elen

      Hei!

      Hauska kysymys sinänsä, koska olen itsekin hyvin vahva härkä-nainen ja koko ikäni olen ystävystynyt paremmin miesten kuin naisten kanssa. Tosin suurimmassa osassa tapauksista kyseessä oli ensin ihastusta heidän puoleltaan, mutta pitkän keskustelun jälkeen muuttui vahvaksi (siis VAHVAKSI!) ystävyys-siteeksi.

      Olenkin itse ihmetellyt miksi asia on näin.. Olenko vain niin "äijä" sitten...

      Mutta olen myös itsenäinen, naisellinen nainen, uraa luova, tietää mitä tahtoo ja ponnistelee sen saadakseen. Tämä on aika usealle tuntemalleni härälle ominaista. Se voi myöskin olla monelle naiselle peloite, jonka vuoksi ystävyyssuhteita on vaikea luoda.

      Tosin omalla kodallani en ole naisista edes löytänyt henkilöita, joista haluaisin itselleni ystävän.. Naisten alituinen juoruilu ja selkäänpuukottamisen taito on etäännyttänyt minut "tyttöjen jutuista". Ja ai sitä uskomattoman draaman määrää. En vain itse ole sitä tyyppiä, enkä halua, että ystävänikään ovat. Ja minulla kuitenkin on valta valita oma ystäväni! Mutta onnekseni olen huomannut, että ei ihminen tarvitse kymmentä parasta kaveria kun on olemassa yksi todella luotettava ja hyvä ystävä. Vaikkakin kaukana(toisella paikkakunnalla), mutta silti olemassa ja aina lähellä. Vaikka hän olisikin mies.

      Kiva olisi vaihtaa mielipiteitä asiasta enemmänkin!

      -Elen-

    • darcasis

      suurin osa mun ystävistä on poikia. itse olen siis tyttö.

      • härkän-67

        Kyllä miesten seurassa on helpompaa. Naiset on kaakattavia kanoja.... Ei niitä jaksa.
        Ehkä miesten suunnalta tulee sitä pientä ihailua kauniimpaa sukupuolta kohtaan myös... ehkä. Hivelee itsetuntoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2162
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      44
      1864
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1550
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      68
      1525
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1442
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1372
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1332
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe