Oliko Kirkalla uus Skoda ?

Automies Sipoosta

Ilmeisesti Kirka oli hankkinut uuden Skodan viime vuoden lopulla. Onko kukaan nähny häntä ajelulla ?

17

1753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

      Kirkalla ei ollut ajokorttia niin ei kai sitä voinu ajelulla nähdä.

      • Kirkan

        vuonna 1967 Mossen (Moskvitch 408 vm. 1965) ratin takana. Remu istu takapenkillä.


      • lainattua
        Kirkan kirjoitti:

        vuonna 1967 Mossen (Moskvitch 408 vm. 1965) ratin takana. Remu istu takapenkillä.

        Luin uutisen, että olisit ostanut Mersun. Itsellesikö? Oletko hankkinut ajokortin?

        En ole hankkinut ajokorttia ja auto on hankittu firmalleni ammattikäyttöön. (03/05)


      • Kirkan
        lainattua kirjoitti:

        Luin uutisen, että olisit ostanut Mersun. Itsellesikö? Oletko hankkinut ajokortin?

        En ole hankkinut ajokorttia ja auto on hankittu firmalleni ammattikäyttöön. (03/05)

        Joo, se kuski Mossen ratin takana taisi sittenkin olla T. Kansa ja kun tarkemmin muistelen, niin se takapenkillä istujakin muistutti sittenkin enemmän Dannya kuin Remua.


      • uudenkarhea auto
        Kirkan kirjoitti:

        vuonna 1967 Mossen (Moskvitch 408 vm. 1965) ratin takana. Remu istu takapenkillä.

        Kirka ja Remu ajelemassa uudenkarhealla Mossella.
        Taidat huijata.
        Kukaan ei antanut tuohonaikaan kaksivuotta vanhaa autoa ajokortittomille nuorille.
        60-luvulla Suomessa autoja oli harvoilla ja valaituilla.


      • Kirkan
        uudenkarhea auto kirjoitti:

        Kirka ja Remu ajelemassa uudenkarhealla Mossella.
        Taidat huijata.
        Kukaan ei antanut tuohonaikaan kaksivuotta vanhaa autoa ajokortittomille nuorille.
        60-luvulla Suomessa autoja oli harvoilla ja valaituilla.

        Kuten jo tuossa edellä totesin, taisin erehtyä henkilöistä. Mossen kuski oli todennäköisesti T. Kansa, koska sen verran vauhdikkaasti Mosse lähti parkkipaikalta. Takapenkkiläinen oli joko Remu, Danny tai sitten legendaarinen 60-luvun lopun tietovisailija Timo T. Kaukonen, koska miehen poskia peittivät pitkät pulisongit.

        Kuten kaikki tiedämme, niin vuonna 1967 maanteiltämme puuttuivat nopeusrajoitukset tyystin. Nopeusrajoitusten puute ei tuolloin estänyt T. Kansaa hurjastelemasta teillämme viime vuosien tapaan. Sen teki Mossen maksiminopeus, joka oli 80 km/h, myötätuulessa ja yhden hengen kuormalla.


    • jesahel

      mersun haltijana hänen vaimonsa Paula,auton omistajana Kirkan firma.

      • ajokortti

        Kirka ei ollut koskaan ajanut ajokorttia itselleen. Eikä hänen veljelläkään ollut ajokorttia, tarkoitan Sammya.


      • -saako säätiön autoa lainata-

        Kyselee nimimerkki : tietämätön


      • 356
        ajokortti kirjoitti:

        Kirka ei ollut koskaan ajanut ajokorttia itselleen. Eikä hänen veljelläkään ollut ajokorttia, tarkoitan Sammya.

        Kyllä kai Sammylla kortti oli kun ajoi porschensa sillankaiteeseen Saarijärvellä ja kuoli. Joskus -70 luvun alussa.


      • korttia,
        356 kirjoitti:

        Kyllä kai Sammylla kortti oli kun ajoi porschensa sillankaiteeseen Saarijärvellä ja kuoli. Joskus -70 luvun alussa.

        ei ajanut, ei ollu Porsche vaan Alfa Romeo.


      • oon varma
        356 kirjoitti:

        Kyllä kai Sammylla kortti oli kun ajoi porschensa sillankaiteeseen Saarijärvellä ja kuoli. Joskus -70 luvun alussa.

        Sammy ei ollut kuskina eikä hänellä ollut ajokorttia (kuten ei kirkallakaan.) Kolarissa kuolivat Sammyn lisäksi kuski ja Sammyn tyttöystävä, muistaakseni. Liftarina ollut tyttö oli ainoa hengissä selvinnyt.


      • 356
        356 kirjoitti:

        Kyllä kai Sammylla kortti oli kun ajoi porschensa sillankaiteeseen Saarijärvellä ja kuoli. Joskus -70 luvun alussa.

        Alffahan se olikin eikä porsche. Oon miettinyt joskus sitä onnettomuutta kun olen kuullut Sammyn hittibisin, daa daa daada daada kiitä alla autostrada.. Että laulettiinkohan ennen onnettomuutta autossa sitä? Olisiko se vaikuttanut kuskiin jotenkin että olisi ruvennut tosissaan kaahaamaan.


      • Tiainen

        Siis Mercedes Benz C 180 Kompressor


      • MersumiesKin
        -saako säätiön autoa lainata- kirjoitti:

        Kyselee nimimerkki : tietämätön

        ei muuta ku sinne vaan nimeä listalle, niin pääsee lainaan sitä Mersua.


    • DeeBee

      Varrella Virran.

    • KORKOKENKÄ

      Ei ollut Kirkalla mitään autoa. Kirkalla ei ollut ajokorttia. Käytti paljon taksia Helsingissä ja keikat teki bändinsä autossa, joskus lentäen.
      Tunsin henk.kohtaisesti Kirkan vuosia vuosia...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe