Onko ko. kanavalla ängetty mainoksia elokuvien sisään?
MTV3 Leffa -kanava
6
388
Vastaukset
- mainoksia
mutta ei ole paljon filmejäkään ! Ostin kanavapaketin vuodenvaihteessa ja olen hyvin pettynyt. Ei yhtään hyvää leffaa.Missä ne suosikkifilmit vuosien takaa, joita mainostetaan. Puolituntemattomia elokuvia toistetaan monena päivänä uudelleen ja uudelleen.
Tavalliset kanavat tarjoavat enemmän katsottavaa - ilmaiseksi !- käytäntö
Samalla tavalla samat leffat pyörivät aikansa Canal :lla ja Viasatillakin. Tarjonta on uudempaa ja laajempaa, mutta hintakin on sitten vastaavasti suolaisempi.
- tuolta hyviäkin
tulee esim. Kummisetä trilogia, Avaruusboltsit ja Star Trek on tullut katsottua...
- tepi88
eipä taida tulla miltään mtv maksukanavalta mainoksia..
korjatkaa jos oon väärässä..- MTV3 MAX
Urheilulähetyksillä tosin on ohjelmasponsoreita lähetysten alussa ja lopussa.
- Onx tiatoo?
:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179