ex-punkerot

vastatkaa

tällä palstalla liikkuu monia jotka ennen olivat lihavempia ja nyt laihduttuaan moni on teille kateellinen jne... kertokaa

1)milloin laihduitte

2)miksi laihduitte

3)onko elämä oikeasti parempaa laihana

9

2353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      mä taas haluan tietää miten laihduitte

    • Laihduin hiljalleen elämäntapojen muutoksen seurauksena noin neljän viime vuoden aikana. Kukaan ei ole kateellinen eikä mikään ole paremmin.

      • - Ei mitään

        pikadieettiä vaan hitaasti ja varmasti. Olenko nyt onnellisempi? En kai, mutta ehkä kuitenkin hitusen tyytyväisempi itseeni ja olomuotooni. Ja terveellisten elämäntapojen myötä on myös energiaa touhuta enemmän!


      • paljonkin?

        minä masennuin aika pahasti tiputettuani noin 90kg.
        toki energiaa on enemmän ja parempi olo,mutta se nahka!
        naismarkkinoilla olisi jo vientiä,mutta en ikinä pystyisi riisumaan itseäni jonkun nähden :(

        piiloudun vaatteisiin.
        kuinkahan suosittu olisin jos joku tietäisi.
        vituttaa.


      • paljonkin? kirjoitti:

        minä masennuin aika pahasti tiputettuani noin 90kg.
        toki energiaa on enemmän ja parempi olo,mutta se nahka!
        naismarkkinoilla olisi jo vientiä,mutta en ikinä pystyisi riisumaan itseäni jonkun nähden :(

        piiloudun vaatteisiin.
        kuinkahan suosittu olisin jos joku tietäisi.
        vituttaa.

        En aivan noin paljoa sentään pudottanut :). 40kg tällä hetkellä ennätyksestä vajaa. 10kg sietäisi vielä pudota niin olisin tavoitepainossa (179cm&70kg).


      • hienosti.
        DorkaM kirjoitti:

        En aivan noin paljoa sentään pudottanut :). 40kg tällä hetkellä ennätyksestä vajaa. 10kg sietäisi vielä pudota niin olisin tavoitepainossa (179cm&70kg).

        pudotettu.
        ei se ole niin vaikeaa kun luullaan :)
        mikäs sulla sitten elämässä rassaa?
        oletko yksinäinen tai jotain?


      • hienosti. kirjoitti:

        pudotettu.
        ei se ole niin vaikeaa kun luullaan :)
        mikäs sulla sitten elämässä rassaa?
        oletko yksinäinen tai jotain?

        Vähän vain koko touhun tarkoitus ja mielekkyys hukassa. Kai se siitä ajan myötä paranee.


      • sulla.
        DorkaM kirjoitti:

        Vähän vain koko touhun tarkoitus ja mielekkyys hukassa. Kai se siitä ajan myötä paranee.

        on selvästi masennus päällä.
        onko se sulla pysyvä olotila,vai meneekö kausittain?
        kannattaa yrittää keksiä jotain tekemistä,kukas se sanoikaan,että ajattelu on ihmisen pahin vihollinen?
        kyllä se elämä aina jossain välissä paranee,ei se voi olla pelkkää alamäkeä.
        mullekkin tuli postissa leikkaus aika,nyljetään vähän noit nahkoja pois :)


    • -pähkinä-

      reilu 20kg, jotka olivat tulleet lasta odottaessa ja iän myötä herkkuja syöden.

      Kilot lähtivät reilun vuoden sisällä. Vuosi sitten keväällä vain tuli se kuuluisa viimeinen pisara, olin niin kurkkuani myöten täynnä painoani ja ennenkaikkea sitä liikkumisen hankaluutta.

      Ensi alkuun aloin keventämään ruokavaliotani niin että kerran viikossa lauantaina minulla on karkkipäivä (aivan kuin lapsilla), jolloin saan syödä esim. pitsan tai sipsiä tai karkkia, mutta ei missään nimessä kaikkia noita. Kun elimistö oli tottunut tähän eikä enää huutanut jatkuvasti rasvaista ja suolaista ruokaa, niin aloin syömään terveellisen aamupalan ja runsaan terveelisen lounaan ja kevensin loppupäivänä syömääni ruokaa.

      Samaan aikaan lapsi alkoi olla vuoden ikäinen ja hänen kanssaan kävimme ulkoilemassa 2 kertaa päivässä, joista toisella kerralla reipas tunnin kävelylenkki lapsi rattaissta istuen.

      Edelleen minulla on tapana pitää "karkkipäiväni" lauantaisin. Tosin herkkuna voi silloin olla esim. fetasalaatti, siinähän on myös vihanneksia, eikä ainoastaan suolaista fetaa ja salaatinkastiketta. Jos muulloin kuin lauantaisin haluttaa jotain lihottavaa herkkua, niin olen luvannut itselleni että kun olen ensin juonut 2l vettä ja sitten kävellyt 2km matkan kauppaan sitä herkkua ostamaan niin olen sen sitten ansainnut. On sitten aina stopannut tuon vesimäärän mahdottomuuteen. Ja sehän myös puhdistaaa elimistöä tehokkaasti.

      Voin sanoa että minun elämäni on huomattavasti parempaa laihana. Energiatasoni on huomattavasti korkeampi, lapsen kanssa jaksaa paljon paremmin touhuta. Myös tietyt hajuhaitat (pierut ja hiki) vähenivät ruokavalion muutoksen myötä. Enkä tietenkään pane pahakseni sitä että miehiltä (erityisesti omaltani) tulee huomattavasti enemmän huomiota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe