huolto hinnasto

marsu

Tähän vois ilmotella tän vuoden huolto hintoja. Stilon mw95-06 20tkm huoltoa tilatessa Malmin Delta-autosta ilmoittivat hinnaksi tasan 280e.

16

2207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viiatti

      Stilon 40 tkm huolto D-A:ssa, työn osuus 261 euroa, aikaa kului yhdeltä asentajalta nippa
      1,5 tuntia, tosikalliit tarvikehinnat, törkeää
      rahastusta, kannattaa yrittää löytää muita huolto
      mahdollisuuksia! Yritetäänkö porukalla vältellä
      D-A: huoltoa?!

    • Delta takuu

      Delta-Autossa huollattaa. Riittää kun menee asiantuntevalle korjaamolle, joita on joka nurkan takana ja säästää ainakin 100 Ekee.

      • emännän

        vm-20006 Ford Ka:n esimmäistä 1v/20tkm huoltoa ford merkkihuollosta, hinta oli 100€, kysyessäni mikä on hinta jos tuon itse omat öljyt(maksaa 20€ 5L.), hinnaksi tuli 60€. että kyllä deltan sietäisi hävetä. itselläni on 5/06 käyttöönotettu punto jonka ensimmäinen 1v/20tkm huolto on parinkuukauden päästä ja arvatkaa vienkö delta autolle huoltoon?? EN TODELLAKAAN! ennen tuota huoltoa aijon toki viedä auton takuukorjaukseen kun lämmöt seilailee edes takaisin pienilläkin pakkasilla, kytkin ravistaa, ja lämmityslaite sirisee eikä tuota paljoakaan lämpöä kabiiniin.


    • tuo. 2,2 l

      -Croman eka huolto valojen suuntauksen kanssa n. 260 e. AD-autopaikka Konala, Ristipellontie 19, Hki.

      Oli muuten öljypohja hikoillut, joten vein sen sitten Konalan DA:han - takuu. Olikos Vectran kone jotenkin valuvaa mallia?

      • Siinä oo se oopelin 2.2 kone

        Mulla ei ainakaan Vectra merkannut reviiriään.
        Vuosimalli -02 .
        Kuinkas se kone muuten toimii tuossa Fiiatissa.
        Itsellä oli opelin Sport versio, jossa tuntui olevan kyllä voimaa, mutta kaiken pirteyden ja ajettavuuden tappoi luistonesto, jota ei pois saanut kytkettyä.
        Muuten kulutuskin vaihteli 6.8l-10.5l välillä.


      • ne väittää, että
        Siinä oo se oopelin 2.2 kone kirjoitti:

        Mulla ei ainakaan Vectra merkannut reviiriään.
        Vuosimalli -02 .
        Kuinkas se kone muuten toimii tuossa Fiiatissa.
        Itsellä oli opelin Sport versio, jossa tuntui olevan kyllä voimaa, mutta kaiken pirteyden ja ajettavuuden tappoi luistonesto, jota ei pois saanut kytkettyä.
        Muuten kulutuskin vaihteli 6.8l-10.5l välillä.

        ooppelin 2,2 sen GM-kuvion perintönä. Ei tuokaan tiputellut tai jos tiputteli, niin en huomannut.

        Ihan kiva mylly se on, vetää kadulla alhasilla (n. 1800 rpm) kierroksilla mun tarpeisiin sopivasti ja kick-downiin vastaa niin, etten jää kiihdytyskaistoilla rekkain alle. Kulutus ollut alimmillaan muistaakseni 7,7 ajotietsikan mukaan ja kaupungissa kympin tienoilla. Kesäkuumalla pelkkää kaupunkia ilmastointi koko ajan päällä taisi mennä 12.

        Matkalla aivan loistava vehje - paras fiiatti ikinä.


    • hintaa

      Punton huolto 20tkm/1 vuosi viime heinäkuussa 180 e. Paikkana Tampereen Delta. Ei mikään halpa mutta ei kuitenkaan niin paha etten veisi ensi kesänä myös.

      • öljynvaihto

        sanoisinko tuo 180€! vertaappa hintaa tuohon ylempänä olevaan fordin huoltohintaan!


      • jippii
        öljynvaihto kirjoitti:

        sanoisinko tuo 180€! vertaappa hintaa tuohon ylempänä olevaan fordin huoltohintaan!

        Fiat brava. Jakopäänhihnan vaihto osat öljynvaihto yht. 310. Yksityinen korjaamo..


      • Radiomann

        Siihen huoltoon ei sisälly muuta kuin öljynvaihto ja liuta silmämääräisiä tarkastuksia. Itse käytin juuri -04 Punton Vianorissa öljynvaihdossa, hinta oli 45 euroa töineen, suodattimineen ja syntikkaöljyineen. Tulpat täytyy näköjään vaihtaa itse, sitten onkin Fiatin isompi huolto tehty.


    • elokuussa

      kesällä Nurmeksen DA:ssa maksoi mulla 217 Eukkaa. Tämä yksilö oli niitä, missä vielä oli 2 vuoden takuu, vaikuttikohan mitään alas päin?

      • Pohjoisessa

        Stilon 60 tkm:n huolto täälläpäin 460 € valtuutetulla (ei D-A).


      • mutta mutta

        Nurmeksessa ei ole DA:ta.


    • sitten pohjat

      Fiat Stilo MW 95 20 tkm huolto(tosin jo vuonna 2005) VALTUUTETUSSA FIAT HUOLLOSSA Lieksassa,juuri ennen kun DA tuli Pohjois-Karjalaan.
      Ja 20 tuhannen kilometrin merkkihuollon hinta oli silloin 81,31 €(Lue kahdeksankymmentäyksi euroa ja 31 senttiä)Kerroin huollosta silloin tällä foorumilla ja minut "naurettiin ulos". Piti oikein etsiä huoltokuitti esille auton papereista kun huomasin tämän keskustelun.
      Laskussa kiinnittää huomiota 50 %:n alennus öljynsuodattimen ja raitisilmasuodattimen hinnoissa.Senkin tajusin sitten vasta jälkeenpäin ,että Fiat-tarvikkeet haluttiin "myydä" loppuun,koska DA:n tulon takia koko yksityinen valtuutettu merkkihuoltotoiminta loppui saman vuoden lopussa.
      Mutta pankaahan joku halvemmaksi...

      • viiatti

        Oma kokemus: Delta osti yksityisen huoltofirman, jolla oli mm. Fiatin valtuutettu huolto.Tulos:
        hinnat 2-3 kertaistuivat. Huollon asiakaspalvelijatkin joutuivat ikävään välikäteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      334
      7599
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1652
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1499
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      76
      1193
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      935
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      925
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe