Olen yrittänyt eri medioista saada uskoa, että
Kirkan iäkäs äiti jaksaa surussaan.
Missään ei ole mainintaa.
Eihän se tietty ole mun asia,
se on ihan omisten yksityisjuttu.
Mutta suurin suru on varmasti äidin.
Vaikken kirkkouskovainen olekaan,
rukoilen Kirkan äidille voimia.
Ajttellen lämmöllä niin häntä kuin muitakin
Kirkan omaisia.
Suurin suru on
3
538
Vastaukset
- iituli
Jossain oli Kirkan aidin repliikki Isa - Mitrolle, etta han on aivan rauniona.
Jaksamista ja voimia iakkaalle Aidille, joka joutui saattamaan jo kolmannen poikansa haudan lepoon puolisonsa lisaksi.
Rakkautta ja voimia !!!- tunnen
Hänen tuskaansa minäkin olen miettinyt kuultuani Kirkan kuolemasta ja saatuani tietää että äiti on vielä elossa.
Jo kolmannen pojan kuolema täytyy olla todella raskasta äidille. Nuoremmat lapset ja lastenlapset ovat onneksi tukena niin hänelle kuin toisilleenkin lohduttoman surun hetkinä.
Voimia hänelle ja koko perheelle. tunnen kirjoitti:
Hänen tuskaansa minäkin olen miettinyt kuultuani Kirkan kuolemasta ja saatuani tietää että äiti on vielä elossa.
Jo kolmannen pojan kuolema täytyy olla todella raskasta äidille. Nuoremmat lapset ja lastenlapset ovat onneksi tukena niin hänelle kuin toisilleenkin lohduttoman surun hetkinä.
Voimia hänelle ja koko perheelle.Olen ajatellut hyvin paljon Kirkan äitiä, ja tunnen suurta tuskaa siitä , että miten hän oikein jaksaa.Olen menettänyt veljeni ja parhaan ystäväni hänen ollessa vain 23 vuotias. Äitini ei koskaan selvinnyt täysin poikansa kuolemasta. Kirkan äidin tuska on moninkertainen ja rukoilen hänelle voimia ja kestämistä suuressa surussaan. Ehkä se lohduttaa, että kerran tavataan rakkaimpamme tuonpuoleisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20911934- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596333Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775257- 584990
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514523Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194441- 1193936
- 823435
- 531977