Huono lähetys

Kyllästynyt m

Itselläni on viasat kulta kanavapaketti.
Parastakin aikaa kuva "särkyy"vaikka singaalit
näyttää 75% tehoa.Systeemi on kaapalikanava
ja boxina on humax..Canal näkyy hyvin ja muutkin
kanavat.
Täytyy sanoa kohta irti toi jos laatu ei parane.
Noin 3sek välein tulee häiriöitä

7

1813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alhaisesta bitratesta

ynnä alhaisesta virheenkorjausbittien määrästä suhteessa muuhun signaaliin (eli se FEC), samahan se on satelliitissa ja antenniverkossakin. Liian alhaisella bitratella ja Fecillä ajetaan kuvaa niin tottahan se välillä pikselöityy.

• cnyyvannzn

kaapelissa ei käytetä lainkaan virheenkorjausta, kuten t- ja s-verkoissa.

• PeteRe

Minulla on myös Viasat-kultapaketti Oulun Puhelimen kaapeliverkossa. Kuvan laadussa ei minulla ole ollut mitään moitittavaa, vaikka käytössäni on vanha Saloran boksi. Kotimaisiin kanaviin verrattuna kuva on erinomainen. Tietysti eri elokuvissa on huomattavia eroja kuvanlaadun suhteen. Ainoana ongelmana itselläni ovat nuo uudet Dolby äänet, jotka pätkivät aina välillä TV1000 ja 1 kanavilla. Dolby on Viasatilla ilmeisesti vielä testausasteella.

• Roskaaaa

sanonko minne.

Nimim. Satasen R-kioskiboksi (Jackobson's), eikä koskaan ongelmia.

• CX-FOX C II

Kaksi Humaxin mallia ollut, ja molemmat ovat toimineet moitteitta. Ei mitään, siis *mitään* ongelmaa koskaan. Tallentavasta en tiedä miten pelittää, mutta tietääkseni sekin on pärjännyt testeissä mukavasti.

• cnyyvannzn
        CX-FOX C II kirjoitti:

Kaksi Humaxin mallia ollut, ja molemmat ovat toimineet moitteitta. Ei mitään, siis *mitään* ongelmaa koskaan. Tallentavasta en tiedä miten pelittää, mutta tietääkseni sekin on pärjännyt testeissä mukavasti.

teknisesti humaxin cx-fox oli mieluinen boksi kun siinä kaikki toimi niin kuin pitikin.

käyttölogiikka ärsytti kun vaikka suosikkilistan järjesteli mieleisekseen, ne kanavapainikkeet käytti silti loogisia kanavanumeroita, tyyliin fst5=5 jne.
        lisäksi tekstitv menetti muistinsa aina sieltä poistuessa kun se käyttää jaettua muistia.

• Kyllästynyt m

Taitaa olla operaattoriongelma.Päivällä pelasi
      hyvinkin mutta nyt yöllä kun pakkasta on -30c.
      Niin kuva särkyy.Särkyy muilla kanavillakin kuin
      Viasatilla..Mutta esim viasat history on yhtä silppua.Ylen kanavat näkyy aika hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3125
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2713
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2250
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1711
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      106
      1529
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe