olis joo kiva tosiaankin saaha jotain puhtia tuohon 1.2 C-Kadettiin, elikkäs laittakaas juttua miten minä/met muut jotka lukee tätä nii saataisiin heposia lissää kadettiin, halvalla.
onko joitain koti konsteja saaha auto pirteämmäksi?
C kadettiin viriosia taikka viritys ohjeita
2
505
Vastaukset
- joskus rakennellut
1,2 l kadettiin ei ole saatavana valmista nokka akselia, mutta hiomalla ovat lisänneet nostoa, on joitakin pajoja mitkä tekevät, samoin kanavien hiominen vähän suuremmaksi, käyttämällä käytettyjä tiivisteitä kanavien kohdistamiseksi, imu sekä pako puolella, kannen laskulla 1mm. Onko siinä S koneen männät, tasa päiset vai N koneen männät, männissä upotukset. Alakertahan siinä koneessa on 3:lla runkolaakerilla. Toinen vaihto ehto on, mutta se ei ole ihan niin halpa, jos laittaa 2,0 l koneen, niin on kestävämpi, mutta joutuu vaihtamaan akselistot, jarrut sekä vaihde laatikon.
- peltoautoilija
osta esim: motonetista kirja (tuning-moottorin virittäminen) pitäis löytyy jotai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225449Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841865Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3591825- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 67769
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 35678